جستجو

انبردست 1000 ولت لیکوتا APT-37001B

انبردست 1000 ولت لیکوتا APT-37001B

راهنمای سفارش و ارسال کالا

قیمت :

1,124,000تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

توضیحات

انبردست 1000 ولت لیکوتا APT-37001B

انبردست ۱۰۰۰ ولت لیکوتا APT-37001B

محصولات لیکوتا در ابزارآلات طلایی

انبردست ۱۰۰۰ ولت لیکوتا APT-37001B یکی از ابزار تولیدی برند لیکوتا ((LICOTA)) تایوان می باشد که برای گروهی خاص از کاربران طراحی و ساخته و به بازار عرضه شده است. در حرفه های مختلف اولین مسئله رعایت امنیت و سلامتی است که این قضیه به استفاده از ابزار های مورد نیاز آن حرفه نیز بر میگردد.یکی از حرفه های بسیار پر خطر انجام امور و کار های مربوط به برق کاری است.برقکاران یا افرادی که با برق سر و کار دارند اگر ابزار مخصوص استفادهنکنند و ایمنی مورد نیاز را رعایت نکنند ممکن است خسارت مالی وجانی جبران ناپذیری گریبان گیرشان شود.

خیلی از ابزار آلات مورداستفاده کاربران از جنس فلز است  که گاها دارای یک رو کش نازکمی باشند این ابزار برای کار عادی مناسببوده اما برای کار هایی که با برق سر و کار دارند اصلا مناسب نیست شرکت لیکوتا تولید کننده ابزار های دستی ،خودورویی و صنعتی بادر نظر گرفتن نیاز های کاربران متفاوت اقدام به طراحی و تولید ابزار آلات مختلف با استاندارد های لازم کرده است یکی از این ابزار های تولیدی ابزار عایقدار مناسب کار های برقی می باشد.

انبردست ۱۰۰۰ ولت لیکوتا APT-37001B یکی از ابزار مهم و پر استفاده کاربرانی است که کارهای برقی انجام می دهند. این انبردست به دلیل روکش عایق قابلیت کار با فشار ۱۰۰۰ ولت را دارد.  دارای دسته از جنسی که مانع تعرق و لغزندگی در حین کار کاربر می شود. طول دسته این محصول ۱۲ سانتی متر و سایز کلی این انبردست ۱۸۰ میلیمتر است قسمت فلزی ساخته شده از آلیاز مقاوم و مستحکم که این امر باعث افزایش طول عمر این محصول می شود.

حداکثر اندازه ای که دهانه این انبردست باز میشود ۴ سانتی متر است . معمولا برای یادآوری به کار بدنه ابزار عایقدار از رنگ قرمز و زرد که نشان دهنده احتیاط و خطر است ساخته میشود. انبر دست ۱۰۰۰ ولت لیکوتا ساخت کشور تایوان است و توسط شرکت ابزارآلات طلایی در بازار عرضه می شود.

توضیحات تکمیلی

ابعاد

ابعاد 19*6*3سانتی متر

نوع

فلزی

جنس دسته

پلاستیکی

مناسب برای

برای استفاده در امور برقی تا 1000 ولت

سایر مشخصات

طراحی منحصر بفرد و ارگونومیک
دارای دسته عایق دار
سایز 180میلیمتر
حداکثر باز شدن دهانه 4 سانتی متر
طول دسته 12 سانتی متر
ساخت تایوان

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “انبردست 1000 ولت لیکوتا APT-37001B”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط