جستجو

انبر قفلی لیکوتا APT-39002C

انبر قفلی لیکوتا APT-39002C

راهنمای سفارش و ارسال کالا

قیمت :

805,000تومان

فقط 2 عدد در انبار موجود است

توضیحات

انبر قفلی لیکوتا APT-39002C
معرفی انبر قفلی لیکوتا APT-39002C

داشتن یک مجموعه ابزار کامل برای هر مکانی می‌تواند یک انتخاب عاقلانه باشد. ابزار دستی یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک ست کامل جعبه ابزار را تشکیل می‌دهند و در این میان انواع انبر همچون انبر قفلی لیکوتا APT-39002C یکی از مهم‌ترین ابزارها بشمار می‌روند. داشتن یک انبر قفلی باکیفیت قطعاً می‌تواند در خانه، کارگاه و حتی مکانیکی بسیار کاربردی باشد. این ابزار با قابلیت خود می‌تواند در محل ثابت شده و این امکان را به شما خواهد داد که تنظیمات یا تعمیرات خود را بر روی قطعه موردنظر اعمال کنید.

بررسی انبر قفلی لیکوتا APT-39002C

انبر قفلی لیکوتا APT-39002C یکی دیگر از ابزارآلات بسیار باکیفیت لیکوتا تایوان است که در اختیار شما قرار گرفته است. این انبر در سایزهای 5،7 و 10 اینچ قابل خریداری است که نمونه موجود دارای سایز 10 اینچ است. انبر قفلی یک نوع انبر بسیار کاربردی است که فاصله بین دو فک آن را می‌توان توسط پیچ موجود در انتهای دسته تنظیم نمود. پس از تنظیم نمودن میزان باز یا بسته بودن فک با جمع کردن اهرم پایینی آچار به طور کامل قفل خواهد شد. این مکانیزم باعث شده است تا این انبر به یکی از پرکاربردترین ابزارهای دستی بعد از پیچ‌گوشتی تبدیل شود.
ازاین‌رو کیفیت مناسب این ابزار اهمیت بسیار زیادی دارد. استفاده از فلز باکیفیت در این محصول باعث شده است که در زمان تحت‌فشار قرارگرفتن ابزار و استفاده طولانی از آن عمر آن کاهش نیابد. برند لیکوتا تایوان در این ابزار نیز از بهترین عایق‌ها و فلز ممکن استفاده کرده است که باعث شده این ابزار کاربردی بتواند سال‌های طولانی در خدمت شما باشد. انبر قفلی لیکوتا APT-39002C توانایی باز شدن دهانه تا 60 میلیمتر را دارد. این میزان امکان گریپ کامل هر نوع شیء و ابزاری را برای این انبر امکان‌پذیر خواهد کرد.

سخن پایانی

انبر قفلی لیکوتا APT-39002C یک ابزار بسیار کاربردی است که می‌تواند انجام بسیاری از تعمیرات و تغییرات را برای شما راحت کند. کیفیت بالای این ابزار نیز نشانگر اهمیت برند لیکوتا نسبت به نیاز مصرف‌کنندگان خود است. فروشگاه ابزارآلات طلایی مفتخر است که به نمایندگی لیکوتا تایوان تمامی مجموعه ابزار لیکوتا این برند را با گارانتی طلایی در اختیار شما قرار دهد. گارانتی اصالت و سلامتی کالا که تضمین دهنده اصالت کالا و سلامت آن برای شما خواهد بود که تجربه یک خرید بسیار ساده و مطمئن را به همراه خود برای شما خواهد آورد. ابزار آلات طلایی وارد کننده و نماینده این برند در ایران می باشد

اطلاعات بیشتر

برند

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “انبر قفلی لیکوتا APT-39002C”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط