جستجو

انبر قفلی مهره گیر لیکوتا APT-39011

سایز: 9 اینچ
وزن: 480 گرم
ظرفیت فک: 3 تا 40 میلی متر
جنس فک و بدنه: آلیاژ کروم مولبیدن
قابلیت تنظیم سایز برای بستن پیچ های مختلف
ساخت تایوان

راهنمای سفارش و ارسال کالا

قیمت :

1,337,000تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

توضیحات

 

انبر قفلی مهره گیر لیکوتا APT-39011

انبر قفلی یک نمونه بسیار کاربردی از خانواده انبرها است که ویژگی تنظیم فاصله میان دو فک آن توسط پیچی که در انتهای دسته وجود دارد. بسیاری از انبرهای قفلی دارای یک شاسی برای قفل‌کردن نیز هستند. این دو ویژگی باعث شده است تا انبر قفلی تبدیل به یکی از پرکاربردترین نوع ابزار دستی موجود در خانه و البته مکان‌های صنعتی باشد. انبر قفلی دارای دو فک می‌باشد که یکی از آنها ثابت و دیگری قابل تنظیم است.
دسته موجود در این انبر نیز از همین قانون تبعیت کرده و یکی از آنها به‌صورت ثابت و دیگری متحرک است. کاربرد اصلی انبر قفلی مهره گیر برای ثابت نگه‌داشتن و گرفتن مهره و البته انواع سرپیچ می‌باشد. همچنین ثابت نگه‌داشتن لوله یا نگه ‌داشتن اشیا در زمان کار همچون انبر دست و یا فشردن دو قطعه به یکدیگر از جمله وظایفی هستند که به‌وسیله این ابزار می‌توانید آنها را انجام دهید.

درباره انبر قفلی برند Licota

زمانی که شما با پیچ و مهره‌های فرسوده و یا هرز شده سروکار دارید انبر قفلی می‌تواند یک ابزار بسیار کاربردی برای شما باشد. این ابزار این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا پیچ‌ها و مهره‌های آسیب‌دیده را به‌راحتی را بازکنید. اما این ابزار کاربردی با طراحی خاص خود می‌تواند کارایی‌های بسیار دیگری را نیز به لوازم ابزار شما اضافه نماید. به‌وسیله این ابزار شما می‌توانید یکی از اشیا موردنظر خود را به‌صورت ثابت نگه داشته و با یک ابزار دیگر نسبت به تغییر یا تعمیر آن اقدام نمایید.
انبر قفلی مهره گیر همان‌طور که از نامش پیداست به‌طورکلی برای باز کردن و بسته کردن مهره‌های شش‌گوش و دیگر انواع مهره‌ها به کار می‌رود. این انبر نیز همچون مدل‌های دیگر این انبر می‌تواند برای نگه‌داشتن اشیا، فشردن دو قطعه به یکدیگر، ثابت نگه‌داشتن لوله و … مورد استفاده قرار گیرد.
با استفاده از انبر قفلی این امکان را برای شما فراهم خواهد شد که تمام تمرکز و توان خود را به جهت چرخاندن ادوات بگذارید. کار نگه‌داشتن ادوات را خود انبر برای شما انجام خواهد داد. این موضوع باعث می‌شود تا استفاده از انبر قفلی در میان تعمیرکاران و صنعتگران بسیار متداول باشد.


مشخصات

انبر قفلی مهره گیر لیکوتا APT-39011 یک محصول بسیار کاربردی از شرکت لیکوتا تایوان است. این ابزار مشخصاً برای گرفتن لوله و باز و بسته کردن پیچ و مهره‌های هرز و آسیب دیده طراحی شده است. همچون دیگر انبر قفلی‌ها امکان تنظیم این انبر به‌وسیله پیچ انتهایی دسته وجود خواهد داشت. تمامی بدنه و قطعات این انبر از آلیاژ کروم مولیبدن تشکیل شده است که علاوه بر ایجاد مقاومت مناسب باعث کاهش وزن این ابزار شده است.
این انبر در بیشترین حالت خود توانایی رسیدن به 40 میلیمتر ظرفیت دهانه را خواهد داشت. همچنین این انبر در دسته انبرهای 9 اینچ قرار خواهد گرفت. همچون دیگر محصولات برند لیکوتا تایوان این ابزار تأسیسات کاربردی نیز کیفیت بسیار بالا را در کنار قیمتی رقابتی برای شما به ارمغان خواهد آورد.
سخن پایانی

ابزارآلات طلایی مفتخر است به نمایندگی لیکوتا این انبر قفلی و دیگر محصولات تولیدی این برند محبوب را در اختیار شما قرار داده است. تمامی محصولات موجود در فروشگاه ابزارآلات طلایی با ضمانت سلامت فیزیکی و اصالت کالا در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
محصولات برند لیکوتا تمامی مراحل طراحی و تولید خود را در کشور تایوان گذرانده و ازاین‌رو کیفیت به‌مراتب بالاتری نسبت به نمونه‌های چینی خواهند داشت. با انتخاب محصولات برند لیکوتا می‌توانید تا سال‌های طولانی بدون مشکل و نیاز به تعمیر و تعویض از لوازم آن استفاده نمایید. انتخاب این انبر قفلی برای کاربرانی که به دنبال خرید یک محصول کاربردی اما خوش قیمت هستند پیشنهاد میشود. داشتن یک انبر با کیفیت میتواند انجام بسیاری از تعمیرات و تغییرات را برای شما راحتر نماید.

LICOTA-لیکوتا
ابزار آلات طلایی واردکننده لیکوتا در ایران-ابزار آلات دستی- صنعتی- تعمیرگاهی با برند لیکوتا ساخت کشور تایوان

اطلاعات بیشتر

برند

کد کالا

APT-39011

سایز

9 اینچ

ظرفیت دهانه

3 تا 40 میلیمتر

جنس بدنه و فک

آلیاژ کروم مولیبدن

وزن

500 گرم

کشور سازنده

تایوان

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “انبر قفلی مهره گیر لیکوتا APT-39011”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط