جستجو

انبر قفلی ورقگیر لیکوتا APT-39005

مناسب برای ایجاد انواع خم شدگی
سایز: 8 اینچ
وزن: 450 گرم
جنس فک: آلیاژ کروم مولبیدن
سری لبه دار
روکش نیکل
ساخت تایوان

راهنمای سفارش و ارسال کالا

قیمت :

681,000تومان

فقط 2 عدد در انبار موجود است

توضیحات

انبر قفلی ورقگیر لیکوتا APT-39005

انبر قفلی ورقگیر لیکوتا APT-39005

انبر قفلی نوعی انبر است که دارای 2 فک می باشد و می توان فاصله بین فک ها را به وسیله پیچی که در انتهای دسته وجود دارد تنظیم نمود در انبر قفلی یک دسته ثابت و یک دسته متحرک وجود دارد و برای رها کردن جسم هم باید ضامن داخلی دسته را فشار دهید تا دهانه‌ی انبر قفلی باز شود. کاربرد اصلی آن برای ثابت نگه‌داشتن و گرفتن مهره و سرپیچ به‌عنوان آچار، ثابت نگه‌داشتن لوله به‌عنوان آچار لوله گیر و یا نگه‌داشتن اشیا مانند انبردست و یا فشردن دو قطعه به یکدیگر مانند گیره است.

انبر قفلی لیکوتا مدل APT-39005 یکی از محصولات  شرکت لیکوتا می باشد. طول این محصول 19.5 سانتی متر می باشد و میزان حداکثری دهانه آن 33 میلی متر می باشد . انبر قفلی لیکوتا از آلیاژ کروم وانادیوم ساخته شده است که در برابر خوردگی و ضربات مقاومت بسیار خوبی دارد .این انبر مناسب برای کارهای جوش کاری و گرفتن ورق های فلزی به کار می رود.

با این انبر میتوان  دو نوار فلزی را با زاویه 90 درجه در کنار هم نگه داشت و  مناسب  گرفتن گوشه و زوایای کار، برای گرد کردن گوشه ها و…. می باشد.این محصول ساخت کشور تایوان می باشد و تخت نظارت شرکت ابزارآلات طلایی به بازار عرضه میگردد.

اطلاعات بیشتر

جنس بدنه

کروم وانادیوم

برند

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “انبر قفلی ورقگیر لیکوتا APT-39005”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط