جستجو

انبر پرچ لیکوتا ART-0001

انبر پرچ کن لیکوتا ATR-0001  ابزاری است  جهت پرچ کردن این محصول ساخت کشور تایوان است  جنس بدنه از فلز مقاوم و مستحکم ساخته شده است و دسته آن داری یک روکش پلاستیکی که این روکش دارای جنسی می باشد که از تعرق و لغزندگی دستگاه حین کار کاربر جلوگیری میکند.. انبر پرچ لیکوتا ATR-0001 دارای 2 سری بلند به سایز های 3.2 mm و 4mm و همچنین داری 2 سری کوتاه به سایز های 4mm و 4.8 mm است. تعویض این سری ها برای کاربر آسان و سریع می باشد.

راهنمای سفارش و ارسال کالا

قیمت :

839,000تومان

در انبار موجود نمی باشد

توضیحات

انبر پرچ لیکوتا ART-0001

برند لیکوتا یکی از برندهای بنام در زمینه تولید ابزارآلات دستی ، صنعتی و تعمیرگاهی می باشد. این برند که محبوبیت کار خود را بر اساس کیفیت بالا و نیاز کاربران قرارداده تمامی محصولات خود را زیر نظر طراحان مجرب طراحی و تولید میکند. انبر پانچ لیکوتا مدل ART-0001 یکی از انواع پرچ های تولیدی این برند می باشد. انبر پرچ ابزاری است برای پرچ دو ورق آهن. عمل پرچ کردن به وسیله میخ های پرچ با قطرهای مختلف، به وسیله دستگاه پرچ بادی یا دستی انچام میشود.سایزهای رایج میخ پرچ 3 و 5 و 7 می باشد.

یکی از تولیدات برند لیکوتا  انبر پرچ کن مدل ATR-0001 می باشد  این محصول ساخت کشور تایوان است  جنس بدنه از فلز مقاوم و مستحکم ساخته شده است و دسته آن داری یک روکش پلاستیکی که این روکش دارای جنسی می باشد که از تعرق و لغزندگی دستگاه حین کار کاربر جلوگیری میکند. انبر پرچ لیکوتا ATR-0001 دارای 2 سری بلند به سایز های 3.2 mm و 4mm و همچنین داری 2 سری کوتاه به سایز های 4mm و 4.8 mm است. تعویض این سری ها برای کاربر آسان و سریع می باشد. این محصول تحت نظارت شرکت ابزارآلات طلایی در بازار عرضه میشود

اطلاعات بیشتر

وزن

مناسب-برای

سایر-مشخصات

, ,

برند

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “انبر پرچ لیکوتا ART-0001”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط