جستجو

تبر فیسکارس X11

راهنمای سفارش و ارسال کالا

قیمت :

4,300,000تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

توضیحات

[embeتبر فیسکارس X11

اگر از جمله افرادی هستید که اهل سفر و طبیعت‌گردی هستند، داشتن یک تبر مناسب همچون تبر فیسکارس X11 می‌تواند در طول سفر برای شما بسیار کاربردی باشد. داشتن یک تبر مناسب برای جمع‌کردن هیزم یا قطع شاخ و برگی که در کنار شما هستند نیز می‌تواند از جمله کاربردهای یک تبر مناسب باشد.
تبر فیسکارس X11 یکی از محصولات بسیار کاربردی برند فیسکارس فنلاند است که می‌تواند هم به‌عنوان ابزار باغبانی و هم طبیعت‌گردی مورداستفاده قرار گیرد. این محصول می‌تواند با ویژگی‌های ساختاری خود در هر زمان و مکانی همراه شما باشد. ابزارآلات طلایی مفتخر است که به نمایندگی فیسکارس، تمامی ابزار فیسکارس همچون انواع ابزار باغبانی و تبر باغبانی را با گارانتی طلایی اصالت و سلامت فیزیکی در اختیار شما هم‌میهنان عزیز قرار داده است. با وجود گارانتی طلایی شرکت ما، نگرانی بابت اصل بودن کالا یا خرابی‌های احتمالی آن نداشته باشید.

مشخصات تبر فیسکارس X11

تبر یک ابزار بسیار کاربردی برای برش چوب است که از زمان‌های بسیار قدیم به طور گسترده در تمامی نقاط دنیا استفاده می‌شده است. با اینکه طی سال‌های بسیار شکل و نحوه استفاده و متریال ساخته شده آن تغییر کرده است. اما کاربرد آن همچنان شکستن و برش چوب باقی‌مانده است. تبر فیسکارس X11 یکی از محصولات بسیار کاربردی شرکت فیسکارس است که در اختیار شما قرار گرفته است.
جنس دسته این تبر از فیبر کربن است که وزن کلی محصول را به 1.06 کیلوگرم رسانده است. طول دسته آن 37 سانتیمتر بوده که به‌راحتی درون کوله‌پشتی یا کنار آن قرار می‌گیرد. از همه مهم‌تر البته جنس خودسر یا تیغه تبر است که در این محصول فیسکارس از فولاد ضدزنگ استفاده کرده است که در زمان استفاده طولانی کند نخواهد شد. علاوه بر این ویژگی قابلیت ضدزنگ بودن آن نیز باعث مقاومت بسیار عالی آن در مقابل رطوبت و آب می‌باشد.
این تبر می‌تواند به‌عنوان یک ابزار باغبانی نیز مورداستفاده قرار گیرد. کوتاه‌کردن شاخ و برگ درختان یا قطع کامل درختان و شکل‌دادن به آنها می‌تواند از جمله کاربردهای تبر فیسکارس X11 باشد. شما می‌توانید از این تبر برای انجام کارهای سنگین و نجاری نیز استفاده نمایید.
سخن پایانی
همچون دیگر محصولات شرکت فیسکارس، تبر فیسکارس X11 نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. استفاده از این تبر بسیار راحت بوده و ویژگی‌های آن نیز این محصول را تبدیل به یک کالای با ارزش کرده است. با خرید این کالا از ابزارآلات طلایی، شما ضمانت و گارانتی طلایی این محصول را نیز دریافت خواهید کرد که ضمانت اصل کالا و خدمات پس از فروش آن خواهد بود. شرکت ابزار آلات طلایی عرضه کننده برند فیسکارس در ایران می باشد

جنس دسته FibrCom
طول دسته  37 سانتی‌متر
وزن 1.06 کیلوگرم
سایر توضیحات تیغه ی فولادی
غلاف ایمنی
ساخت فنلاند

اطلاعات بیشتر

برند

مناسب-برای

جنس تیغه

فولاد

طول دسته

37 سانتی متر

جنس دسته

پلاستیک

وزن

1060 گرم

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تبر فیسکارس X11”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط