تیغه‌ اره مویی پروکسون مدل 28743 بسته 12 عددی

تیغه‌ اره مویی پروکسون مدل 28743 بسته 12 عددی

مناسب برای براش مواد نازک، چوب سخت و نرم، پلاستیک
طول تیغه: 127 میلی متر
عرض تیغه: 1.86 میلی متر
ضخامت تیغه: 0.24 میلی متر
تعداد دندانه در 1 اینچ: 18 عدد
نوع تیغه: پین دار
پروکسون آلمان

۴۱۰,۰۰۰تومان

محصولات پیشنهادی

توضیحات

تیغه‌ اره مویی پروکسون مدل 28743 بسته 12 عددی

آشنایی با تیغه‌ اره مویی پروکسون مدل 28743 بسته 12 عددی

در این متن به معرفی تیغه‌اره مویی پروکسون مدل 28743 بسته 12 عددی پرداخته و درباره ابزار آلات طلایی پرکسون به شما اطلاعاتی ارائه می دهیم. قبل از هر چیزی اجازه بدهید، شرکت پرکسون را به شما معرفی کرده و درباره محصولاتش توضیحاتی ارائه دهیم.
پرکسون آلمان برندی است که دهه هاست در تولید ابزارهایی با تکنولوژی میکرومت فعالیت داشته و ابزارآلات حرفه ای و باکیفیتی به بازارهای بین‌المللی صادر می کند. عمده محصولات این شرکت مناسب تولید کنندگان مدل، قالب سازان ، هنرمندان نجار و صنایع دستی، تولید کنندگان ابزارآلات ، اپتیک، ساعت سازهای حرفه ای و …. است. برند پرکسون، به دلیل دقت عملی که در تولیدات خود دارد در مارکتینگ جهانی ، نامی آشنا و قابل اعتماد است. قابل ذکر است، این برند خوشنام، تولید کننده بالغ بر پنجاه گونه ابزار برقی و دستی حرفه ای است. در بین محصولات این شرکت، می توان به ابزار مینیاتوری اشاره کرد. این ابزارآلات، از ظرافت و دقت عمل و استحکام بالایی برخوردار بوده و در سراسر دنیا مشتریان دائمی و وفادار خود را دارد.

توضیحاتی درباره پروکسون

نمایندگی پرکسون در ایران نیز شعباتی دارد و ارائه کننده با کیفیت ترین ابزارآلات دقیق صنعتی است. تمامی ابزارآلات تولید شده در این کمپانی بر پایه تکنولوژی میکرومت بوده و کارخانه آن در شهر کلاوزن آلمان واقع است. کاربرانی که از ابزار مدل سازی و دیگر تجهیزات این کارخانه استفاده می کنند، تمامی محصولات پروکسون را با کیفیت و حرفه ای ارزیابی کرده اند. گفتنی است، شرکت موتوراد با برگزاری یک نظرسنجی اعلام کرد، پروکسون توانسته است، محبوب ترین و بهترین شرکتی باشد که در ارائه ابزارآلات صنعتی در اروپا فعالیت می کند. خوشبختانه قیمت های منطقی این نوع محصولات، یکی دیگر از دلایلی است که به این برند اعتبار داده و خرید از این مجموعه را توجیه می کند. در ادامه برای آشنایی بیشتر به برخی از محصولات پرکسون اشاره می کنیم:

انواع فرزهای مینیاتوری و مینیمال شده،
اره مویی رومیزی،
دستگاه دریل ستونی،
ابزارآلات ویژه برش حرارتی،
• اقسام سنباده های دستی و رومیزی،
• جعبه ابزارهای مختلف،
• مجموعه آلن،
مجموعه پیچ گوشتی
آداپتور یا سازگارکننده،
تیغه اره مویی برقی،
• اره مویی پین دار،

ویژگی های تیغه اره مویی پروکسون مدل 28743 بسته 12 عددی
تیغه اره مویی پروکسون مدل 28743 بسته 12 عددی یکی از انواع مختلف تولیدات شرکت پروکسون است که در ایران، کاربران بسیاری متقاضی آن هستند. جنس این تیغه، تی سی تی بوده و کاربری آن در زمینه برش چوب، ورق آهن، برش ام دی اف و پی.وی.سی می باشد. تیغه این نوع ابزار به واسط دندانه هایی که دارد، می تواند مواد و ورق های نرم و سختی مانند چوب، آهن و پلاستیک را برش داده و به اشکال مختلفی در آورد. لذا هنرمندان نجار و منبت کارها و کلیه صنعتگرانی که با چوب، سازه های زیبایی می سازند از این وسیله کاربردی استفاده می کنند. این تیغه از آنجا که از جنس فولاد و فلز ویژه ای تولید شده است، می تواند سال ها در خدمت صنعتگران وهنرمندان ایرانی بوده و عمر مفیدی داشته باشد. خوشبختانه آلیاژی که در فلز این ابزار به کار رفته است. به گونه ای است که ریسک شکستن تیغه را به صفر رسانده و می توان مدت ها از آن استفاده کرد.

گفتنی است، بهترین تیغه اره مویی پروکسون مدل 28743 بسته 12 عددی، دارای پین بوده و با دندانه های درشت و طول تیغه ای که دارد، می تواند با ظرافت و دقت تمام، هر ورقی را برش دهد. طول این تیغه برابر با صد و بیست و هفت میلیمتر بوده و وزن آن نیز حدود ده گرم می باشد. دوازده عدد تیغه نیز در پک این کالا قرار داده شده است که کاربر را تا سال ها از خرید اره مویی بی نیاز می کند.

پروکسون - PROXXON
شرکت ابزار آلات طلایی وارد کننده برند پروکسون -دستگاه تراش- انواع فرز مینیاتوری – لوازم جانبی پروکسون

توضیحات تکمیلی

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تیغه‌ اره مویی پروکسون مدل 28743 بسته 12 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

تیغه اره ماکیتا کد A-85628 مجموعه 5 عددی

تیغه اره ماکیتا کد A-85628 مجموعه 5 عددی

۲۹۵,۰۰۰تومان
اره عمودبر دیوالت کد DT-2166 مجموعه 5 عددی

اره عمودبر دیوالت کد DT-2166 مجموعه 5 عددی

۱۶۵,۰۰۰تومان
تیغه اره دیوالت کد DT-2053 بسته 5 عددی

تیغه اره دیوالت کد DT-2053 بسته 5 عددی

۲۰۰,۰۰۰تومان
تیغه اره دیوالت کد DT-2165 مجموعه 5 عددی

تیغه اره دیوالت کد DT-2165 مجموعه 5 عددی

۲۹۵,۰۰۰تومان
تیغه اره دیوالت کد DT-2160 مجموعه 5 عددی

تیغه اره دیوالت کد DT-2160 مجموعه 5 عددی

۲۹۵,۰۰۰تومان
تیغه تراش پروکسون مدل 24552

تیغه تراش پروکسون مدل 24552

۳,۱۰۰,۰۰۰تومان
blank