جعبه ابزار تایگ

جعبه ابزار تایگ مدل 43

جعبه ابزار الکتریکی تایگ مدل ۴۳
مناسب دریل ، فرز و دیگر ابزارهای برقی
ساخت اسپانیا

۱,۱۵۰,۰۰۰تومان

محصولات پیشنهادی

توضیحات

جعبه ابزار تایگ مدل 43
جعبه ابزار تایگ مدل 43 قطعاً محصولی خواهد بود که در طی سالهای بسیار طولانی در کنار شما خواهد ماند. داشتن یک جعبه ابزار حرفه‌ای و جمع جور این امکان را به شما می‌دهد که علاوه بر ایجاد نظم و هماهنگی در میان ابزارآلات و تجهیزات شما، حمل‌ونقل و آن را نیز برای شما بسیار راحت خواهد کرد.
جعبه ابزار تایگ مدل 43 به صورت اختصاصی برای دریل و لوازم جانبی آن طراحی و تولید شده است. اما شما می‌توانید به راحتی لوازم برقی دیگری را نیز در آن جای دهید. این جعبه ابزار از پلاستیک مقاوم ساخته شده است که به همراه فوم موجود در جعبه ابزار امنیت بالایی را برای ابزارآلات موجود در خود ایجاد خواهد کرد.

برند تایگ توانسته طی سال‌ها آزمون‌وخطا محصولاتی باکیفیت و با قیمت رقابتی را روانه بازار کند که شرکت ابزارآلات طلایی مفتخر است به نمایندگی از آن تمامی محصولات موجود همچون جعبه ابزار تایگ مدل 43 را در اختیار شما قرار دهد. این جعبه ابزار در رنگ سورمه‌ای و گیره زرد طراحی و تولید شده است که از مشخصه‌های برند تایگ می‌باشد.
همچون دیگر محصولات شرکت تایگ، جعبه ابزار تایگ مدل 43 نیز از کیفیت ساختاری بالایی برخوردار است. این جعبه ابزار با اندازه مناسب خود می‌تواند توسط طیف وسیعی از کاربران استفاده شود. ابعاد این محصول، طول: 40.1، عرض: 35.2، ارتفاع: 15.6 سانتیمتر است که می‌تواند به‌عنوان یک جعبه ابزار سایز متوسط مورداستفاده قرار گیرد.
وزن این جعبه ابزار باتوجه‌به نوع متریال استفاده شده و وجود چندین ارگانایزر داخل آن به 1.25 کیلوگرم رسیده است. لولاهای بسیار مقاوم آن به همراه طراحی جذاب و کاربری آن را تبدیل به یک انتخاب مناسب برای مکان‌هایی همچون تعمیرگاه‌ها کرده است. این جعبه ابزار درون خود دارای چندین محفظه جداکننده مباشد که می‌توانید از آنها برای قرارگیری انواع مته، میخ، پونز و … استفاده نمایید. همین ویژگی این جعبه ابزار را تبدیل به یک انتخاب بسیار مناسب برای کاربران خانگی نیز کرده است.

سخن پایانی
همچون دیگر محصولات برند تایگ، جعبه ابزار یاد شده نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. محصولات این برند در میان کاربران ایرانی به‌خوبی شناخته شده‌اند. با خرید جعبه ابزار تایگ مدل 43 از ابزارآلات طلایی شما ویژگی‌هایی همچون، اطمینان از اصل بودن محصول را در کنار گارانتی طلایی ما دریافت خواهید کرد. این جعبه ابزار پلاستیکی باکیفیت، قطعاً می‌تواند سال‌های طولانی شما را همراهی کند.

توضیحات تکمیلی

برند

ابعاد

156 * 352 * 401 میلی متر

وزن

1.25 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

  1. blank

    مهرداد

    سلام
    من هرچقدر تو گوگل سرچ میکنم ، اطلاعاتی در مورد شرکت اصلی تایگ در اسپانیا پیدا نمیکنم !! لطفاً راهنمایی کنید.

    • blank

      Gttpage-user2

      با سلام
      لطفا این سایت رو ملاحظه کنید
      http://www.tayg.es

    • blank

      Gttpage-user

      سلام روز شما بخیر
      لطفا مطالعه بفرمایید https://www.tayg.com/

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جعبه بکس لیکوتا مدل ALK-6003F

جعبه بکس لیکوتا مدل ALK-6003F

۱۷,۳۲۴,۰۰۰تومان
جعبه بکس لیکوتا مدل ALK-0010

جعبه بکس لیکوتا مدل ALK-0010

۹,۵۷۴,۰۰۰تومان
جعبه بکس لیکوتا مدل ALK-0009

جعبه بکس لیکوتا مدل ALK-0009

۷,۲۹۵,۰۰۰تومان
جعبه بکس لیکوتا مدل ALK-0008

جعبه بکس لیکوتا مدل ALK-0008

۶,۰۷۹,۰۰۰تومان
جعبه بکس 42 پارچه لیکوتا مدل ALK-0001

جعبه بکس 42 پارچه لیکوتا مدل ALK-0001

۵,۳۷۹,۰۰۰تومان
جعبه ابزار کد 01

جعبه ابزار کد 01

۴۹۰,۰۰۰تومان
blank