جعبه ابزار تایگ مدل 57

جعبه ابزار تایگ مدل 57

۳,۳۵۰,۰۰۰تومان

محصولات پیشنهادی

توضیحات

جعبه ابزار تایگ مدل 57
جعبه ابزار چرخ دار یکی از کاربردی ترین وسایل برای افراد فنی و تکنسین های متخصص می باشد. داشتن جعبه ای که بتوان به صورت منظم تمامی ابزارآلات را در آن قرار داد از اهمیت ویژه ای برای تکنسین ها برخوردار است. جعبه ابزار تایگ مدل 57 یکی از بهترین و کاربردی ترین وسایل می باشد. فروشگاه معتبر ابزار آلات طلایی با ارائه بهترین برندهای روز دنیا در خدمت مشتریان عزیز می باشد.

ابعاد و وزن مناسب این جعبه ابزار چرخ داراین جعبه ابزار چرخ دار ابعادی به طول 47، عرض 29 و ارتفاع 63 سانتی متر دارد. می توان گفت سایز و اندازه ی آن به گونه ای است که به راحتی می توان تمامی ابزارآلات ضروری را در آن جای داد. وزن تقریبی این جعبه حدود 4 کیلوگرم است. در مواردی که وزن جعبه بسیار زیاد باشد در هنگام حمل آن دچار مشکلات فراوانی خواهید شد. این جعبه ابزار سیار وزن مناسبی داشته و به راحتی حمل می شود.
جنس بدنه و قفل
یکی دیگر از موارد مهم درباره ی جعبه ابزار چرخ دار مدل 57 وجود قفل است. یعنی شما می توانید به راحتی جعبه را قفل نموده و نگران گم شدن ابزارآلات نباشید. در مواقعی که بیرون از ساختمان مشغول کار می باشید با استفاده از قفل می توانید از امنیت وسایلتان مطمئن باشید. جنس بدنه این جعبه از پلاستیک باکیفیت می باشد که دوام بسیار بالایی دارد. کیفیت تمامی وسایل برند تایگ اسپانیا بسیار بالا است و شما می توانید سالیان سال بدون هیچ نگرانی از آن استفاده نمایید.

تعداد محفظه ها و داشتن چرخ
جادار بودن یک جعبه ابزار تعمیرگاهی از مهم ترین موارد برای تکنسین ها و افراد فنی است. در صورتی که تعداد محفظه های موجود کم باشند قطعا با مشکل نامنظمی در جابه جایی ابزارآلات روبرو خواهید شد. این جعبه به طور کلی دارای 8 محفظه در 2 طبقه می باشد. 1 سینی قابل حمل درون جعبه وجود دارد که دارای 4 محفظه است. 2 محفظه در داخل جعبه و 2 محفظه دیگر روی درب جعبه قرار دارد. وجود چرخ در جعبه ابزار تایگ مدل 57 یکی از مزایای بسیار مهم آن است. به دلیل وجود چرخ در این جعبه شما می توانید به راحتی ابزارآلات خود را حمل و جابه جا نمایید. در بسیاری از شغل های تخصصی و فنی به همراه قابلیت حمل و به همراه داشتن ابزارآلات از اهمیت بسیاری برخوردار است.

کاربردهای مهم جعبه ابزار چرخ دار
همان طور که از نام جعبه ابزار چرخ دار پیداست ویژگی بارز آن قابل حمل بودن آن است. اگر نیاز به جابه جایی ابزارآلات بزرگ و سنگین را دارید استفاده از این جعبه ابزار توصیه می شود. قطعا بسیاری از افراد از ابزارهای با ارزش و گران قیمت در کارهای فنی استفاده می نمایند. یکی از مهم ترین کاربردهای این جعبه ابزار پلاستیکی محافظت از ابزارآلات گران قیمت شما است. به دلیل وجود قفل مطمئن شما می توانید از امنیت وسایل خود اطمینان داشته باشید.

خرید جعبه ابزار چرخ دار تایگ اسپانیا از ابزارآلات طلایی
شرکت تایگ یکی از شرکت های معتبر در دنیا است که اقدام به تولید و فروشگاه محصولات مربوط به شغل های فنی می نماید. فروشگاه ابزارآلات طلایی یک نمایندگی تایگ در ایران است که می توانید به راحتی محصولات باکیفیت را از آن خریداری نمایید. این فروشگاه با ارائه گارانتی معتبر کیفیت محصولات خریداری شده را تضمین می نماید. در صورتی که بعد از انجام خرید متوجه وجود ایرادی در محصول شدید در ظرف 24 ساعت می توانید درخواست تعویض نمایید. این فروشگاه خدمات پس از فروش کاملی را برای تمامی محصولات خود در نظر گرفته است و شما می توانید بدون هیچ نگرانی بهترین برندهای دنیا را از آن خریداری نمایید.

اندازه 470x290x360mm

 

حاوی 1 سینی

 

جنس PP
وزن 4.05 کیلوگرم

توضیحات تکمیلی

برند

ابعاد

630 * 290 * 470 میلی متر

وزن

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جعبه ابزار تایگ مدل 57”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جعبه بکس لیکوتا مدل ALK-6003F

جعبه بکس لیکوتا مدل ALK-6003F

۱۷,۳۲۴,۰۰۰تومان
جعبه بکس لیکوتا مدل ALK-0010

جعبه بکس لیکوتا مدل ALK-0010

۹,۵۷۴,۰۰۰تومان
جعبه بکس لیکوتا مدل ALK-0009

جعبه بکس لیکوتا مدل ALK-0009

۷,۲۹۵,۰۰۰تومان
جعبه بکس لیکوتا مدل ALK-0008

جعبه بکس لیکوتا مدل ALK-0008

۶,۰۷۹,۰۰۰تومان
جعبه بکس 42 پارچه لیکوتا مدل ALK-0001

جعبه بکس 42 پارچه لیکوتا مدل ALK-0001

۵,۳۷۹,۰۰۰تومان
جعبه ابزار کد 01

جعبه ابزار کد 01

۴۹۰,۰۰۰تومان
blank