جستجو

جعبه ابزار تایگ مدل 59

راهنمای سفارش و ارسال کالا

قیمت :

13,420,000تومان

توضیحات

جعبه ابزار تایگ مدل 59
تفاوتی ندارد که چه تعداد ابزارآلات و لوازم جانبی آن را داشته باشید. در صورتی که تمامی آنها در یک جعبه ابزار مناسب قرار نگیرند، پیدا کردن ابزار مناسب در زمان نیاز قطعاً یک مشکل بزرگ خواهد بود. ازاین‌رو داشتن یک جعبه ابزار یا کمد ابزار باکیفیت به اندازه داشتن ابزارآلات حرفه‌ای حائز اهمیت خواهد بود.

درباره جعبه ابزار چرخ دار برند تایگ

همان‌طور که اشاره کردیم داشتن یک جعبه ابزار حرفه‌ای خصوصاً در مکان‌های صنعتی همچون کارگاه‌ها و تعمیرگاه‌ها می‌تواند اهمیت بسیاری داشته باشد. مشخص بودن جای هر یک از ابزارآلات در یک جعبه ابزار حرفه‌ای می‌تواند سرعت انجام تعمیرات و تغییرات را افزایش دهد. جعبه ابزار چرخ دار تایگ مدل 59 یک جعبه ابزار چرخ دار بوده که امکان حمل و نقل تعداد بسیاری از ابزارآلات را برای شما فراهم خواهد کرد.
ایجاد نظم و ترتیب و قرار گیری ابزارآلات پرکاربرد و امکان انتقال تمامی ابزارها به هر نقطه‌ای از کارگاه یا تعمیرگاه که بخواهید قطعاً می‌تواند یک ویژگی منحصر به فرد برای کسب و کار شما باشد. علاوه بر آن با قرار دادن ابزارآلات در جعبه ابزار تایگ اسپانیا می‌توانید از آسیب رسیدن به آنها همچون قرارگیری آنها در معرض رطوبت یا دیگر عوامل محیطی جلوگیری نمایید. این موضوع سبب افزایش طول عمر مفید ابزارآلات شما خواهد شد.
نکته‌ای که رعایت آن برای خرید جعبه ابزار حائز اهمیت بسیار است، توجه به سایز و اندازه آن است. این نکته انتخاب یک جعبه ابزار با سایز مناسب را برای شما راحت خواهد کرد. کافی است در زمان انتخاب به بزرگ‌ترین ابزاری که نیاز دارید در جعبه ابزار قرار دهید توجه کنید.

مشخصات جعبه ابزار چرخ دار تایگ مدل 59

از مهم‌ترین مشخصه‌های یک جعبه ابزار ابعاد آن است. جعبه ابزار چرخ دار تایگ مدل 59 دارای ابعادی معادل 500x410x770 میلیمتر است که به 5 بخش نامساوی تقسیم شده است. در قسمت پایینی بزرگ‌ترین بخش جعبه ابزار و به ترتیب کوچک‌ترین بخش این جعبه ابزار در قسمت بالایی آن قرار گرفته است. دو بخش پایینی این جعبه ابزار به صورت جعبه کامل و سه قسمت بالایی از نمونه سینی مانند هستند.
این جعبه ابزار تماماً از متریال بسیار باکیفیت پلی‌پروپیلن ساخته شده است. این ویژگی طول عمر بالا را در کنار وزن پایین برای این جعبه ابزار به ارمغان آورده است. البته همچون دیگر محصولات بر پایه پلاستیک بهتر است از قرار دادن آن در معرض آفتاب خودداری نمایید.
با وجود دو چرخ باکیفیت در بخش عقبی این جعبه ابزار امکان جابه‌جایی آسان آن وجود دارد. وزن این محصول بدون هیچ گونه ابزاری داخل آن 15 کیلوگرم می‌باشد. بخش‌بندی‌های قسمت‌های کشویی این جعبه ابزار بسیار مطلوب و با توجه به نیاز روزمره یک تعمیرگاه یا سایت صنعتی می‌باشد. همان‌طور که در تصاویر نیز مشاهده می‌کنید. جعبه ابزار چرخ دار تایگ مدل 59 دارای دو قفل محافظ می‌باشد که این دو قفل وظیفه جلوگیری از بیرون آمدن ناخواسته جعبه و کشو های جعبه ابزار را بر عهده خواهند داشت.
سخن پایانی

برند تایگ اسپانیا یکی از شناخته شده‌ترین برندهای موجود در فروشگاه ابزارآلات طلایی می‌باشد. این شرکت طی سال‌ها فعالیت در حوضه ساخت و تولید انواع ابزارآلات توانسته کیفیت و کارایی بسیار بالا را در کنار قیمتی رقابتی را در محصولات خود ایجاد نماید. جعبه ابزار چرخ دار تایگ مدل 59 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با مشاهده کیفیت ساخت این محصول قطعاً تبدیل به یکی از طرف‌داران این برند خواهید شد.
شرکت تایگ انواع توانسته با تولید این جعبه ابزار کارگاهی نشان دهد که نیاز کاربران خود را شناسایی کرده و برای پوشش دادن آن قدم برداشته است. با استفاده از این محصول دیگر نگران گم شدن، آسیب دیدن و یا برهم ریختگی کارگاه یا تعمیرگاه خود نباشید.

 

اطلاعات بیشتر

برند

کد کالا

59

ابعاد

77 * 41 * 50 سانتی متر

جنس جعبه

پلی پروپیلن

وزن

15 کیلوگرم

توضیحات

دارای 5 جعبه مستقل:
3 جعبه ابزار الکتریکی و 2 جعبه ابزار
طراحی طبقه بندی شده مستقل و راحت جهت استفاده
مناسب برای سازماندهی ابزار بسیار کوچک( پیچ و مهره و …) تا ابزارهای برقی بزرگ همراه با ظرفیت فوق العاده
دسته تلسکوپی و مستحکم جهت حمل

کشور سازنده

اسپانیا

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جعبه ابزار تایگ مدل 59”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط