جستجو

دستگاه برش حرارتی پروکسون مدل 27080

دستگاه برش حرارتی

راهنمای سفارش و ارسال کالا

قیمت :

11,600,000تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

توضیحات

دستگاه برش حرارتی پروکسون مدل 27080

محصولات پروکسون در ابزارآلات طلایی

دستگاه برش حرارتی یا میز اره حرارتی همان‌طور که از نامش پیداست یک ابزار بسیار کاربردی جهت برش اجسام به‌وسیله حرارت است. دستگاه برش حرارتی با استفاده از انرژی حرارت می‌تواند بر روی متریال‌های مختلفی همچون پارچه، پلاستیک، یونولیت و … برش ایجاد نماید. دستگاه‌های برش با کیفیت همچون محصولات تولیدی شرکت پروکسون آلمان معمولاً قابلیت تنظیم دما و حرارت را در خود جای‌داده‌اند. این موضوع باعث می‌شود تا این دستگاه برای برش هر کدام از متریال‌ها یک دمای مشخص را استفاده نماید. دستگاه برش یکی از ابزار حرفه‌ای صنعت ماکت سازی و دکوراسیون است. به همین علت این دستگاه در سبد ابزار مدل سازی و ابزار ساخت دکور نیز قرار خواهد گرفت. معماران، طراحان داخلی و بسیاری دیگر از مشاغلی که با فوم یونولیت و … سروکار دارند می‌توانند از این دستگاه استفاده نمایند.

درباره دستگاه برش حرارتی پروکسون

همان‌طور که اشاره کردیم این دستگاه توانایی ایجاد برش بدون اعمال نیروی فیزیکی را خواهد داشت. بیشتر استفاده این دستگاه به جهت برش و ساخت انواع ماکت و بلوک‌های یونولیت است. به‌وسیله دستگاه برش حرارتی کاربر می‌تواند یونولیت‌های بلوکی را تبدیل به قطعه‌های سقفی، دیواری یا ورقه‌ای نماید. ازاین‌رو این دستگاه کاربرد بسیاری در صنعت ساخت ساختمان خواهد داشت. ازاین‌رو خرید یک دستگاه برش حرارتی با کیفیت تأثیر بسیار زیادی در سرعت انجام کار و البته کیفیت محصول نهایی خواهد داشت.
دستگاه برش حرارتی همچنین به عنوان ابزار ماکت سازی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. به علت استفاده بسیار زیاد ماکت سازان به جهت ساخت قطعات مورد نیاز و استفاده بسیار از موادی همچون پلاستیک، فوم و … این دستگاه در میان این دسته از کاربران نیز بسیار محبوب است. دستگاه برش حرارتی در مدل‌ها و اندازه‌های بسیار مختلفی ساخته می‌شود به همین علت این دستگاه به راحتی در دسته ابزار مینیاتوری و صنعتی با توجه به اندازه آن جای خواهد گرفت.

مشخصات

دستگاه برش حرارتی پروکسون مدل 27080 یک محصول بسیار با کیفیت همچون دیگر تولیدات برند پروکسون آلمان است. این دستگاه با سینی 390×280 میلیمتر خود می‌تواند فضای بسیار زیادی را به جهت چرخاندن و شکل‌دادن اجسام در اختیار شما قرار دهد. بدنه این دستگاهی کاملاً از کامپوزیت آلومینیوم است که وزن پایین و مقاومت بسیار بالا را برای این دستگاه به ارمغان آورده است. در زمان روشن کردن این دستگاه سیم برش در کسری از ثانیه به حرارت مناسب جهت ایجاد برش خواهد رسید. این موضوع می‌تواند صرفه جویی در زمان را برای کاربر به ارمغان آورد.
سینی کار این دستگاه دارای سیستم گرید شبکه بنده و زاویه است تا به‌وسیله آن بتوانید برش‌هایی با دقت بالا را ایجاد نمایید. این دستگاه مشخصاً برای برش استایروفوم طراحی شده است اما می‌تواند بر روی مواد مختلفی برش ایجاد نماید. استایروفوم با توجه به ساختار و طراحی منحصر به فرد به راحتی به چرخه طبیعت باز خواهد گشت و ازاین‌رو استفاده از این نوع فوم برای طراحی مدل و دکور پیشنهاد می‌شود. دستگاه برش حرارتی پروکسون مدل 27080 دارای ترانسفورماتور و عایق محافظ کلاس 2 بوده و طراحی منحصر به فرد آن باعث می‌شود تا فرد در زمان کار طولانی احساس خستگی نکند.
سخن پایانی

دستگاه برش حرارتی با کیفیت پروکسون می‌تواند انتخاب مطلوبی برای طیف وسیعی از صنایع باشد. ابزار آلات طلایی مفتخر است به نمایندگی پروکسون این ابزار با کیفیت را در کنار دیگر محصولات تولیدی برند پروکسون در اختیار شما قرار داده است. تمامی محصولات تولیدی این برند با تضمین سلامت فیزیکی و اصالت کالا در اختیار شما قرار گرفته‌اند. این ضمانت نامه باعث می‌شود تا تجربه یک خرید راحت و امن را در فروشگاه ابزارآلات طلایی داشته باشید. با خرید یک دستگاه برش حرارتی با کیفیت میتوانید سرعت عمل خود را در ساخت انواع ماکت و دکور افزایش چشمگیری دهید.

پروکسون - PROXXON
شرکت ابزار آلات طلایی وارد کننده برند پروکسون -دستگاه تراش- انواع فرز مینیاتوری – لوازم جانبی پروکسون

اطلاعات بیشتر

برند

ابعاد

115 * 335 * 440 میلی متر

ابعاد صفحه برش

280 × 390 میلی متر

وزن

سایر امکانات

ایده آل برای ساختن ماکت های معماری، نمونه های اولیه، ساخت ماکت هواپیما و قایق و…
دارای بدنه محکم ساخته شده از کامپوزیت آلومینیومی
دارای ابعاد سطح کار 280*390 میلی متر ا
دارای سطح با ساختار مسطح و شبکه بندی، زاویه و درجه بندی
گرم شدن سیم برش حداکثر در کمتر از یک ثانیه
دارای یک ال ای دی به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی
دارای ترانسفورماتور و عایق محافظ با کلاس دو
طراحی منحصر بفرد و ارگونومیک
جنس فوق العاده مستحکم و مقاوم
ساخت آلمان

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه برش حرارتی پروکسون مدل 27080”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط