دستگاه سنباده زن پروکسون

دستگاه سنباده زن پروکسون مدل 28520

۱۰,۹۰۰,۰۰۰تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

محصولات پیشنهادی

توضیحات

خرید دستگاه سنباده زن پروکسون مدل 28520

شاید بتوان به‌راحتی دستگاه سنباده زن پروکسون مدل 28520 را در دو کلمه کوچک اما کارآمد توصیف کرد. از یک دستگاه سنباده زن می‌تواند برای سنباده کشیدن قطعاً و محصولاتی که معمولاً از چوب ساخته شده‌اند استفاده نمود. عملیات سنباده‌زنی باعث ایجاد سطوح صاف و صیقلی خواهد شد که به‌وسیله چرخش و ساییدن سطح چوب به‌وسیله دستگاه سنباده زن امکان‌پذیر است. اگر شما نیز به دنبال خرید یک دستگاه سنباده زن حرفه‌ای و باکیفیت هستید با بررسی این کالا همراه ابزارآلات طلایی شوید.

مشخصات دستگاه سنباده زن پروکسون مدل 28520

همان‌طور که اشاره کردیم دستگاه سنباده زن پروکسون مدل 28520 به‌صورت برقی است که در زمان انجام صافکاری و صیقلی کردن چوب و لوازم ساخته شده توسط آن همچون کمد، درب، صندلی و . … از آن استفاده می‌شود. دستگاه‌های سنباده زن در مدل‌های بسیاری همچون بادی، نواری، پایه‌دار، دیسکی و پایه‌دار تولید می‌شوند که هرکدام بنا به شرایط و نحوه استفاده می‌توانند انتخاب مطلوبی برای شما باشند.
دستگاه سنباده زن پروکسون مدل 28520 با ایجاد حرکت نوسان دار می‌تواند عملیات پولیش و سنباده‌زنی را به‌راحتی انجام دهد. مهم‌ترین ویژگی ابزار پروکسون راحتی کار و کیفیت بالای ساختاری آنها است که در تمامی ابزار پروکسون می‌توانید آن را بیابید. پروکسون آلمان یکی از برندهای شناخته شده بازار ابزارآلات است که طی سال‌های طولانی حضور در بازار اعتماد کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است.
این دستگاه 230 ولت بوده و قابلیت چرخش 5000 تا 12000 دور را برای شما به ارمغان خواهد آورد. صدای تولیدی این دستگاه بسیار کم است و به‌راحتی می‌توانید حتی در محیط منزل نیز از آن استفاده نمایید.
داشتن یک دستگاه سنباده می‌تواند برای کارگاه‌هایی که با چوب سروکار دارند بسیار کاربردی باشد. همان‌طور که اشاره کردیم به لطف موتور DC کم‌صدای موجود در این محصول باعث کاهش چشمگیر تولید صدا در زمان استفاده شده است. سمباده‌های گریت 80، 150 و 240 سه‌گوش نیز به‌راحتی قابل اتصال به این دستگاه هستند که هرکدام درجه خاصی از سایش را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

سخن پایانی

ابزارآلات طلایی مفتخر است که به نمایندگی پروکسون آلمان تمامی ابزارآلات و خدمات پروکسون را در اختیار شما هم‌میهنان عزیز قرار داده است. تمامی محصولات موجود در ابزارآلات طلایی با گارانتی طلایی اصالت و سلامت کالا به شما مشتریان عزیز ارائه می‌شود که خیال شما را از بابت اصل بودن کالا و خدمات پس از فروش آن راحت خواهد کرد.

توضیحات تکمیلی

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه سنباده زن پروکسون مدل 28520”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

تیغه اره ماکیتا کد A-85628 مجموعه 5 عددی

تیغه اره ماکیتا کد A-85628 مجموعه 5 عددی

۲۹۵,۰۰۰تومان
اره عمودبر دیوالت کد DT-2166 مجموعه 5 عددی

اره عمودبر دیوالت کد DT-2166 مجموعه 5 عددی

۱۶۵,۰۰۰تومان
تیغه اره دیوالت کد DT-2053 بسته 5 عددی

تیغه اره دیوالت کد DT-2053 بسته 5 عددی

۲۰۰,۰۰۰تومان
تیغه اره دیوالت کد DT-2165 مجموعه 5 عددی

تیغه اره دیوالت کد DT-2165 مجموعه 5 عددی

۲۹۵,۰۰۰تومان
تیغه اره دیوالت کد DT-2160 مجموعه 5 عددی

تیغه اره دیوالت کد DT-2160 مجموعه 5 عددی

۲۹۵,۰۰۰تومان
تیغه تراش پروکسون مدل 24552

تیغه تراش پروکسون مدل 24552

۳,۱۰۰,۰۰۰تومان
blank