جستجو

ست 7 عددی پیچ گوشتی ساعتی لیکوتا TPD-30025-LT

راهنمای سفارش و ارسال کالا

قیمت :

426,000تومان

توضیحات

ست 7 عددی پیچ گوشتی ساعتی لیکوتا TPD-30025-LT

داشتن ابزار حرفه‌ای باعث می‌شود تا بتوانید به راحتی و البته با سرعت مناسب تعمیرات و تغییرات مورد نیاز خود را انجام دهید. با گذشت زمان بسیاری از لوازم و ابزار دستی حرفه‌ای همچون پیچ گوشتی ساعتی تبدیل به لوازم ضروری برای انجام بسیاری از تعمیرات شدند. در حال حاضر پیچ گوشتی ساعتی در بسیاری از صنایع همچون تعمیرات هارد دیسک، موبایل، قطعات کامپیوتر و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین منظور خرید یک ست بسیار با کیفیت همچون ست 7 عددی پیچ گوشتی ساعتی لیکوتا TPD-30025-LT می‌تواند انتخاب مطلوبی برای طیف وسیعی از کاربران باشد.

درباره پیچ گوشتی ساعتی لیکوتا

همان‌طور که اشاره کردیم پیچ گوشتی ساعتی برای بسیاری از افراد به ابزاری ضروری تبدیل شده است. همان‌طور که از نام این پیچ گوشتی پیداست در گذشته از این ابزار دستی برای انجام تعمیرات ساعت استفاده می‌شد. پیچ‌های موجود در ساعت‌های مچی و جیبی اندازه‌ای بسیار کوچک دارند و از همین رو نیاز به پیچ گوشتی ریز برای باز و بسته کردن آنها بود. اما در حال حاضر بسیاری از لوازم روزمره ما همچون عینک، مبلمان، گوشی موبایل و … دارای پیچ‌های ریزی هستند که برای باز و بسته کردن آنها نیاز به بهترین پیچ گوشتی ساعتی موجود در بازار خواهید داشت. به علت اندازه و ساختار خاص این ابزار کار با آنها نسبت به سایر پیچ‌گوشتی‌های معمول بازار به تمرکز بیشتری نیاز خواهد داشت.
پیچ گوشتی ساعتی اندازه‌ای کوچک و در عین حال ساختاری حساس و ظریف دارند. به همین منظور هنگام کار با آنها باید دقت زیادی داشته باشید. تفاوت اصلی میان پیچ گوشتی ساعتی و سایر پیچ گوشتی معمول بازار اندازه این محصول می‌باشد.

مشخصات

همچون هر ابزار دیگری استفاده از این ابزار نیز نیازمند دانش و تجربه است. قبل از استفاده از پیچ گوشتی ساعتی اولین موضوعی که باید به ‌خاطر داشته باشید این است که هرگز قطعه مورد نظر را در دست خود قرار دهید. در این صورت با توجه به ظرافت این ابزار امکان در رفتن و لغزیدن پیچ گوشتی وجود دارد و این موضوع می‌تواند به دیگر بخش‌های موجود یا حتی خود پیچ‌گوشتی آسیب وارد نماید. در زمان خرید یک ست پیچ گوشتی ساعتی با کیفیت حتماً از کیفیت و آلیاژ استفاده شده در ساختار آن مطلع شوید. شرکت لیکوتا در زمینه ساخت و تولید ابزار خانگی و حرفه‌ای تجربه‌ای بسیار دارد و از همین رو با خرید محصولات تولیدی شرکت لیکوتا می‌توانید تا سال‌های طولانی بر روی آن ابزار حساب باز نمایید. کیفیت پیچ گوشتی به طور کلی مربوط به نوع متریال موجود در آن خواهد بود.
ست 7 عددی پیچ گوشتی ساعتی لیکوتا TPD-30025-LT همچون دیگر محصولات تولیدی این برند خوشنام از فولاد 6150 ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر فشار و خورندگی دارد. نوک این ابزار با یک لایه مخصوص پوشانده شده است که احتمال لغزش را در زمان انجام تعمیرات بسیار کاهش خواهد داد. همچنین مغناطیسی بودن این پیچ گوشتی‌ها باعث می‌شود تا مشکلی در باز و بست کردن پیچ‌ها نداشته باشید.
سخن پایانی

در گذشته پیچ‌های ریز در تعداد بسیار محدودی از وسایل همچون ساعت و عینک استفاده می‌شد. به همین دلیل نام پیچ گوشتی ساعتی همچنان بر روی پیچ گوشتی‌های ریز مانده است. اما با توجه به افزایش روزمره استفاده از پیچ‌های ظریف در وسایل داشتن این پیچ گوشتی محدود به استفاده در ساعت نیست. اگر سر و کارتان با گوشی موبایل، تعمیرات هارد، قطعات کامپیوتر و … است قطعاً به همراه داشتن یک ست کاربردی از پیچ گوشتی ساعتی می‌تواند انتخاب مطلوبی برای شما باشد.
ابزارآلات طلایی مفتخر است به نمایندگی لیکوتا تایوان این ست پیچ گوشتی و دیگر ابزار الکترونیکی مرتبط را در اختیار شما قرار داده است. تمامی ابزار لیکوتا موجود در فروشگاه دارای ضمانت نامه اصالت و سلامت فیزیکی خواهند بود.

ست 7 عددی پیچ گوشتی ساعتی لیکوتا TPD-30025-LT

اطلاعات بیشتر

برند

سایر-مشخصات

خاصیت مغناطیسی

دارد

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ست 7 عددی پیچ گوشتی ساعتی لیکوتا TPD-30025-LT”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط