جستجو

سه نظام پروکسون مدل 28941

مناسب برای فرزهای انگشتی و مینیاتوری پروکسون
ظرفیت: 0.3 تا 3.2 میلی متر
وزن: 26 گرم
پروکسون آلمان

راهنمای سفارش و ارسال کالا

قیمت :

430,000تومان

توضیحات

سه نظام پروکسون مدل 28941

محصولات پروکسون در ابزارآلات طلایی

یکی از تولیدات برند پروکسون ،  سه نظام پروکسون مدل 28941 می باشد. برای قرار دادن مته بر روی دستگاه دریل به یک تثبیت کننده مته یا به عبارتی نگهدارنده مته نیاز است. این قطعه سه نظام نام دارد که معمولا دارای سه فک میباشد و در دو نوع اتوماتیک (دستی) ، و یا آچار خور در بازار یافت می باشد که با آچار یا نیروی دست میتوان مته را در سه فک سه نظام محکم کرد و عملیات سوراخ کاری آغاز شود. سه نظام ها برای دستگاه ها ی متفاوت طراحی های متفاوت نیز دارند برای دریل های معمولی سه نظام بزرگ استفاده می شود و برای دستگاه های میکروموتی هم سه نظام های کوچک و مخصوص استفاده می شود.

شرکت پروکسون که یکی از تولید کنندگان دستگاه های میکروموتی است برای این دستگاه ها هم سه نظامی با ابعاد و وزن و طرح خاص مطابق با استاندارد های جهانی تولید و روانه بازار کرده است. سه نظام پروکسون مدل 28941 یکی از محصولات و یکی از سه نظام های بدون آچار تولیدی این برند است که دارای طراحی خاص و منحصربفرد می باشد. سه نظام پروکسون  از  جنس استیل (فولاد ) با درجه مقاومت بالا ساخته شده و دارای استحکام و مقاومت بالایی است.

سه نظام پروکسون  مناسب برای استفاده در تمامی دستگاه های میکروموت (فرز های مینیاتوری پروکسون ) طراحی شده است و تمامی مته ها و سری های مینیاتوری را در خورد قرار میدهد. ظرفیت دهانه این سه نظام از 0.3 تا 3.2 میلیمتر است بدون نیاز به آچار و فقط با نیروی دست میتوان تمامی مته های مورد نیاز با شفت ها بضخامت متفاوت را در آن قرار داد  روی بدنه سه نظام برجستگی هایی طراحی شده که در حین باز و باسته کردن سه نظام از لیز خوردن دستکار بر جلوگیری شود.

این سه نظام دارای ابعاد وزن استاندارد می باشد. این سه نظام ساخت کشور آلمان می باشد و تحت نظارت و پشتیبانی شرکت ابزار آلات طلایی به بازار عرضه می شود. لازم به ذکر است که تمامی محصولات برقی پروکسون تحت پشتیبانی شرکت ابزار آلات طلایی است

توضیحات تکمیلی

برند

کد کالا

28941

ظرفیت دهانه

0.3 تا 3.2 میلی متر

جنس

فولاد آلیاژی

وزن

18 گرم

ابعاد بسته بندی

1.5 * 5.9 * 5.9 سانتی متر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سه نظام پروکسون مدل 28941”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *