جستجو

شلنگ جمع کن کلابر مدل 8887

قابلیت نصب به دیوار و امکان حمل آسان
مونتاژ بدون نیاز به ابزار
ظرفیت : 20 متر شلنگ 1/2 اینچ
وزن: 1210 گرم
جنس: بدنه پروپلین (PP T20) با چارچوب آلمینیوم
ابعاد: 286 * 255 * 420 میلی متر
ساخت ایتالیا

راهنمای سفارش و ارسال کالا

قیمت :

1,700,000تومان

توضیحات

شلنگ جمع کن کلابر مدل 8887

شلنگ جمع کن کلابر مدل 8887 یکی از  محصولات شرکت کلابر می باشد. مناسب شلنگ های 3/4 و 1/2 اینچ می باشد.

همان‌طور که می‌دانید رها کردن شیلنگ‌ها در محیط باز به مدت طولانی به علت تماس مستقیم شلنگ با رطوبت و آفتاب موجب کاهش طول عمر آنها می‌شود. از این رو اگر شما نیز دارای یک باغ یا باغچه زیبا در خانه خود هستید می‌دانید که جمع کردن شیلنگ پس از آبیاری درختان کمی دشوار و خسته کننده است. اگر شلنگ را نیز به حال خود رها کنید قطعاً به زودی احتیاج به خرید یک شلنگ جدید پیدا خواهید کرد. شلنگ جمع کن کلابر مدل 8887 یک ابزار باغبانی بسیار کاربردی است که می‌توانید به وسیله آن عملیات جمع آوری و محافظت از شلنگ را به راحتی و در کمتر از چند ثانیه انجام دهید.
با استفاده از شیلنگ جمع کن می‌توانید شیلنگ‌ها به سرعت و به طور منظم کلاف نمایید. همچنین شما میتوانید در زمان نیاز به آسانی دوباره از آنها استفاده کنید. با استفاده از این محصول کاربردی انجام آبیاری درختان و به طور کلی استفاده از شلنگ به کاری آسان و لذت بخش تبدیل خواهد شد.

درباره

همان‌طور که اشاره کردیم شلنگ یکی از وسایل بسیار پرکاربرد در حیاط هر منزلی است. این در حالی است که اگر حتی یک‌بار از این ابزار استفاده کرده باشید می‌دانید که در زمان اتمام کار جمع‌کردن و تمیزکردن دوباره آن چه دردسر بزرگی است. به همین علت است که بسیاری از کاربران پس از استفاده از شیلنگ آن را به حال خود رها می‌کنند. البته این کاربران هزینه خرید یک شلنگ نو را هر چند ماه یک بار به جان می‌خرند.
اینجاست که شلنگ جمع کن کلابر مدل 8887 می‌تواند در هزینه‌های شما نیز صرفه جویی نماید. این ابزار وظیفه نگهداری و جمع‌آوری شلنگ پس از اتمام کار را بر عهده خواهد گرفت. این ابزار محبوب ساخت شرکت کلابر ایتالیا بوده و از این رو کیفیت بسیار بالایی از نظر ساختار دارد. شاید به راحتی بتوان این شلنگ جمع کن دیواری را جزو بهترین شلنگ جمع کن‌های موجود در بازار دانست. قیمت بسیار پایین این محصول در مقایسه با برندهای مشابه باعث شده است تا این شلنگ جمع کن باغبانی ارزش خرید بالایی داشته باشد.

با این قرقره‌های با کیفیت این محصول می‌توان به راحتی شیلنگ را از نقطه‌ای به نقطه دیگر در باغ جابه‌جا کرد. با این ابزار دیگر نیازی به کشیدن شیلنگ در کل باغ نیست. به همین علت است که این ابزار با عملکردی ساده می‌تواند طول عمر شلنگ باغچه شما را چندین برابر کند. شلنگ جمع کن کلابر مدل 8887 از نمونه دیواری بوده و با اتصال به دیوار می‌تواند عملکرد مطلوبی را در اختیار شما قرار دهد.

مشخصات شلنگ جمع کن کلابر

همچون دیگر محصولات برند کلابر ایتالیا این محصول نیز کیفیت بسیار بالا را در کنار قیمتی رقابتی برای شما به ارمغان آورده است. در این محصول شاهد سیستم‌های اتصال سریع این کمپانی هستیم تا در کمترین زمان بتوانید از شلنگ جمع کن خود نهایت استفاده را ببرید.
این محصول ابعادی معادل 420x286x255 داشته و وزن آن نیز 1210 گرم اندازه گیری شده است. متریال بدنه از جنس پلاستیک مقاوم PP T20 و فریم آن به جهت افزایش مقاومت این محصول از آلومینیوم است. شما می‌توانید شلنگ ½ اینچ خود را به طول 20 متر در این محصول قرار داده و وظیفه محافظت از شلنگ را به آن بسپارید.
سخن پایانی

ابزارآلات طلایی مفتخر است به نمایندگی کلابر ایتالیا این محصول کاربردی و دیگر تولیدات این شرکت خوشنام را در اختیار شما قرار داده است. شما با توجه به نیاز و بودجه خود می‌توانید از میان مدل‌های اتوماتیک و دستی شلنگ جمع کن‌های برند کلابر محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. تمامی محصولات موجود در وب‌سایت با تضمین سلامت فیزیکی و اصالت برای شما ارسال خواهند شد.

کلابر - CLABER
شرکت ابزار آلات طلایی واردکننده برند کلابر ایتالیا-لوازم آبیاری- شلنگ-شلنگ جمع کن- شلنگ جمع کن چرخ دار- لوازم باغبانی

اطلاعات بیشتر

برند

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شلنگ جمع کن کلابر مدل 8887”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط