جستجو

فواره‌ی مدور آکواکرافت مدل 260160

راهنمای سفارش و ارسال کالا

قیمت :

260,000تومان

توضیحات

فواره‌ی مدور آکواکرافت مدل 260160

فواره‌ی مدور آکواکرافت مدل 260160 . شرکت آکواکرافت تولید کننده ابزار آلات باغبانی است که در زمینه های مختلف از جمله آبیاری اقدام به تولید محصولات با طراحی متفاوت با استفاده از تکنولوژِی های روز می نماید .این شرکت بر اساس نیاز صنعت باغبانی و کشاورزی در قسمت آبیاری و همچنین با توجه به کمبود منابع آبی برای صرفه جویی در مصرف آب و بهره وری بیشتر کابران این محصولات را تولید و عرضه می کند لازم به ذکر است که مهندسین و طراحان این برند و کار خانه با طراحی حتی کوچکترین محصول که دارای اهمیت بسزایی می باشد نقش کلیدی در پیشرفت این برند داشته اند.

یکی از مشاغل که در کشور ما مورد توجه قرار میگیرد که به دو نوع اقتصادی و تجاری و همچنین تفریحی و سرگرمی ,کار باغبانی و پرورش گل و گیاه انجام می شود کسانی که این کار را بصورت تفریحی و تجاری انجام میدهند با انواع وسایل لازم برای باغبانی و پرورش گل و گیاه آشنایی دارند اما شاید برای بروز بودن و شناخت محصولات بروز شده مشکل داشته باشند در بین این قشر یک سری از وسایلی که دارای کارایی بالایی هستند به ابزار آلات طلایی باغبانی مشهور است.امروزه بخاط کمبود منبع آب کاربران این صنعت روی به استفاده از کالاهایی کردند که باعث استفاده بهینه از آب و جلوگیری از هدر رفتن آن می شود.

احتمالا با کلمه آبیاری بارانی زیاد برخورد کردید محصولاتی تولید شده که مکانیزم کار آنها شبیه آبیاری بارانی است. یکی از این محصولات آب پاش دورانی قابل تنظیم آکواکرافت است. این محصول تولید کشور تایوان می باشد دارای سه سر آب پاش می باشد که باعث اسپری بهتر آب می شود و قابلیت وصل شدن به آبپاش های دیگر برای آبیاری مناطق وسیع تر را دارد دارای ساختار پویا و مقاوم می باشد و در این جنس از پلاستیک با درجه کیفی بالا استفاده شده است نماینده انحصاری برند آکواکرافت در ایران شرکت ابزار آلات طلایی می باشد

اطلاعات بیشتر

وزن

نوع

جنس-دسته

مناسب-برای

سایر مشخصات

دارای سه شاخ پلاستیکی
دارای پایه‌ی میخی
هر شاخه دارای پنج حفره برای آبیاری
قابلیت تنظیم زاویه هر شاخه

برند

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فواره‌ی مدور آکواکرافت مدل 260160”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط