مبدل بکس لیکوتا

مبدل بکس لیکوتا مدل AFB-B408

طول: 200 میلی متر
درایو ورودی: 1/2 اینچ
درایو خروجی: 1/2 اینچ
جنس: آلیاژ کروم وانادیوم 50BV30
ساخت تایوان

۱,۳۲۷,۰۰۰تومان

محصولات پیشنهادی

توضیحات

مبدل بکس لیکوتا مدل AFB-B408

همان‌طور که می‌دانید ابزار آلات کاربردی و دانش فنی کی متخصص مکمل یکدیگر هستند. در کنار تخصص یک فرد این یک ابزار کاربردی و با کیفیت است که به متخصصان امکان عملی کردن طرح‌ها و ایده‌های خود را خواهد داد. در میان تمامی ابزار تعمیرگاهی و ابزار مکانیکی موجود در بازار آچار بکس یکی از کاربردی‌ترین و مهم‌ترین ابزار فنی موجود در هر کارگاه و مکانیکی محسوب می‌شود. این ابزار به طور معمول در قالب جعبه بکس در اختیار متخصصان همچون تعمیرکاران خودرو قرار می‌گیرد.
آچار بکس به طور معمول متشکل از یک پایه تک دسته و تعدادی سری جدا شدنی به نام بکس است که در مجموع این آچار را تشکیل می‌دهند. از یک آچار بکس می‌توان برای باز کردن انواع پیچ و مهره استفاده نمود. اما حتی در یک خودرو ساده امکان دسترسی به تمامی قطعات خودرو به وسیله آچار وجود نخواهد داشت. در اینجاست که ابزاری به نام رابط بکس فنری تبدیل به یک عضو جدانشدنی از جعبه بکس شما خواهد شد. هرچند که در بسیاری از جعبه بکس‌های معمول بین یک تا دو رابط نیز قرار می‌گیرد. این در حالی است قطعاً وجود یک رابط بکس لیکوتا با کیفیت بسیار بالای خود می‌تواند بسیار کاربردی‌تر از رابط‌های معمول موجود در جعبه بکس واقع شود.

درباره رابط بکس فنری برند Licota

همان‌طور که اشاره کردیم آچار بکس در یک سمت خود دارای یک دستگیره و سمت دیگر دارای یک زبانه چند ضلعی است. این بخش چند ضلعی قسمتی است که به بکس آچار متصل می‌شود و معمولاً به شکل چهار ضلع طراحی می‌شود. سری آچار به شکل استوانه‌ای بوده و از یک سمت شامل حفره‌ای به شکل چهار ضلعی منظم برای جای جغجغه است. همچنین در سمت دیگر به طور معمول شاهد وجود حفره‌ای به شکل گل پیچ ۴، ۶، ۸ یا ۱۲ ضلعی و با اندازه‌های متفاوت بر اساس اینچ یا خواهیم بود.
این ساختار کم و بیش در تمامی آچار بکس‌ها یکسان است. این در حالی است که مبدل بکس یا همان رابط بکس در انواع اشکال و اندازه‌ها یافت می‌شود. از پرکاربردترین نمونه آن می‌توان به رابط بکس فنری اشاره کرد. انعطاف پذیری این ابزار مکانیکی باعث می‌شود تا دسترسی به نقاط با جای دست کم یا عمیق راحت‌تر شود.

مشخصات

رابط بکس فنری یک محصول بسیار کاربردی و با کیفیت از شرکت لیکوتا است. برند لیکوتا یکی از نام‌های شناخته شده بازار ابزار آلات است که محصولات با کیفیت خود را با قیمتی رقابتی در بازار عرضه می‌نماید. مبدل بکس لیکوتا مدل AFB-B408 به طور کامل از آلیاژ کروم وانادیوم تولید شده است. این آلیاژ مقاومت بسیار بالا را در کنار وزن پایین برای این ابزار به ارمغان آورده است.
این رابط از نوع ½ اینچ بوده و طول آن 200 میلی متر اندازه گیری شده است. با توجه به قابلیت فنری و انعطاف پذیری آن اما در زمان کار این میزان طول می‌تواند کمی متفاوت باشد.
لیکوتا با استفاده از فناوری بروز و خطوط تولید بسیار پیشرفته خود توانسته یک رابط بکس فنری بسیار با کیفیت را در اختیار شما قرار دهد. متریال استفاده شده در این ابزار باعث شده است در طول زمان فنر موجود داخل آن به اصطلاح خشک نشده و انعطاف پذیری خود را از دست ندهد.

سخن پایانی

ابزارآلات طلایی به نمایندگی لیکوتا تایوان مفتخر است که این ابزار بسیار کاربردی را در کنار دیگر تولیدات این برند خوشنام با گارانتی و ضمانت سلامت و اصالت در اختیار شما قرار داده است. برند لیکوتا یکی از نام‌های شناخته شده بازار است که طیف وسیعی از ابزار آلات را در سبد خرید خود جای داده است. به جرئت می‌توان گفت که AFB-B408 بهترین رابط بکس موجود در بازار حال حاضر است. با خرید این رابط می‌توانید تا سال‌های طولانی بر روی عملکرد حداکثری آن حساب باز نمایید.

LICOTA-لیکوتا
ابزار آلات طلایی واردکننده لیکوتا در ایران-ابزار آلات دستی- صنعتی- تعمیرگاهی با برند لیکوتا ساخت کشور تایوان

توضیحات تکمیلی

برند

کد کالا

AFB-B408

درایو

1/2 اینچ

طول

200 میلیمتر

جنس

آلیاژ کروم وانادیوم

توضیحات

انعطاف پذیر

کشور سازنده

تایوان

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مبدل بکس لیکوتا مدل AFB-B408”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

۱,۲۷۶,۲۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

۱,۲۲۵,۳۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

۱,۱۷۴,۲۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

۱,۱۳۰,۰۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH23

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH23

تماس بگیرید !
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH22

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH22

۱,۰۸۹,۱۰۰تومان
blank