جستجو

بیلچه گلکاری آکواکرافت 380560

راهنمای سفارش و ارسال کالا

قیمت :

390,000تومان

توضیحات

 بیلچه گلکاری سه عددی آکواکرافت مدل 380560

مجموعه سه عددی بیلچه گلکاری آکواکرافت مدل 380560. شرکت آکواکرافت تولید کننده ابزارآلات باغبانی است که در زمینه های مختلف از جمله آبیاری و کاشت و هرس اقدام به تولید محصولات با طراحی متفاوت با استفاده از تکنولوژِی های روز می نماید.

آکواکرافت دارای بسته های اقتصادی می باشد که چند محصول را در یک پک جمع آوری کرده است. که از لحاظ اقتصادی برای مشتریان مناسب باشد در باغبانی و پرورش گل وگیاه برای کاشت از وسایلی همچون بیلچه و چنگک و … استفاده می کنند. اما آیا این ابزار برای استفاده گلکاری و پرورش گل در گلدان در منزل مناسب است؟ بخاطر اندازه کوچک گلدان وسایز موجود این وسایل کار برای کاربر سخت می شود. کمپانی آکواکرافت با تولید ست بیلچه خانگی این مشکل را برای کاربران خانگی حل کرده است. مجموعه سه عددی بیلچه گلکاری آکواکرافت با طراحی خاص خود و اندازه مناسب برای کار بری خانگی مشکل پرورش گل و گیاه در منزل را رفع کرده.

این محصول دارای دو عدد بیلچه کوچک و یک عدد شنکش است. این محصول از فلز ضد زنگ و همچنین پلاستیک با درجه کیفی بالا ساخته شده است و به راحتی در گلکاری گل در گلدان استفاده می شود. طول این ابزار هر کدام 16 سانتی متر است. ست سه عددی بیلچه گلکاری آکواکرافت در کشور تایوان ساخته شده و نماینده انحصاری این محصول در ایران شرکت ابزار آلات طلایی می باشد. دارای دو عدد بیلچه کوچک ودارای یک شنکش کوچک ساخته شده از استیل ضد زنگ به همراه دسته پلاستیکی می باشد.

اطلاعات بیشتر

نوع

وزن

150 گرم

طول دسته

16 سانتی‌متر

جنس دسته

پلاستیکی

سایر توضیحات

دارای دو عدد بیلچه کوچک
دارای یک شنکش کوچک
ساخته شده از استیل ضد زنگ به همراه دسته پلاستیکی
مناسب برای گلکاری

برند

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بیلچه گلکاری آکواکرافت 380560”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط