آچار بکس لیکوتا

مجموعه 12 عددی آچار بکس لیکوتا ABS-12128

10 عدد سری بکس درایو 1/2 اینچ سایز:
10، 11، 12، 13، 14، 15، 17، 19، 22 و 24 میلی متر
1 عدد رابط بکس 5 اینچ
1 عدد آچار جغجغه 60 دندانه طول 260 میلی متر
وزن: 1580 گرم
لیکوتا تایوان

۱,۹۱۵,۰۰۰تومان

محصولات پیشنهادی

توضیحات

 

مجموعه 12 عددی آچار بکس لیکوتا ABS-12128

آچار بکس از ابزار دستی بسیار کاربردی جهت باز و بسته کردن انواع مهره است. به همین علت داشتن یک مجموعه آچار بکس با کیفیت لازمه یک تعمیر اصولی و کامل است. به علت استفاده بسیار زیاد از این ابزار و انواع مختلف مهره‌ها با اندازه‌ها و شکل‌های مختلف، آچار بکس معمولاً به صورت مجموعه ابزار به همراه سوکت‌های آن عرضه می‌شود. مجموعه 12 عددی آچار بکس لیکوتا ABS-12128 یکی از محصولات بسیار پر طرف‌دار و بسیار کاربردی شرکت لیکوتا است که می‌تواند انتخاب مطلوبی برای طیف وسیعی از کاربری‌های صنعتی و خانگی باشد. در این مجموعه پرکاربردترین سری بکس‌های معمول قرار گرفته‌اند و ازاین‌رو می‌توان از این مجموعه به عنوان ابزار خودرو و ابزار تعمیرگاهی نیز بهره گرفت.


درباره مجموعه 12 عددی بکس برند Licota

جعبه بکس درواقع به جعبه‌ای گفته می‌شود که درون آن تعدادی بکس و البته خود آچار بکس قرار گرفته‌اند. البته با توجه به برند و قیمت مجموعه به غیر از آچار بکس متعلقات دیگری نیز می‌توانند در کنار مجموعه آچار بکس در جعبه و بسته بندی محصول آن وجود داشته باشند. همان‌طور که اشاره کردیم به علت استفاده گسترده از این ابزار تعمیرگاهی آچار بکس در انواع اندازه‌ها و تعداد تولید و به بازار عرضه می‌شود. از همین جهت با توجه به تعداد لوازم موجود در جعبه مجموعه آچار بکس در طیف قیمتی بسیار متنوعی در بازار در دسترس شما می‌باشد. همان‌طور که اشاره کردیم به طور معمول جعبه بکس‌ها را با تعداد قطعات موجود در آن و با واحد پارچه می‌شناسند. مجموعه 12 عددی آچار بکس لیکوتا ABS-12128 همان‌طور که از نامش پیداست دارای 10 سری، یک آچار و یک تبدیل است که انجام بسیاری از تعمیرات را برای شما راحت خواهد کرد.
همان‌طور که می‌دانید خود آچار بکس یا آچار جغجغه به طور معمول به صورت تک دسته ساخته می‌شود. این آچار در کنار خود دارای انواع سری مختلف با اندازه‌های مختلف می‌باشند. این آچارها در یک سمت خود یک سوراخ چهارگوش و در طرف دیگر بسته به نوع طراحی دارای نری یا مادگی با اشکال مختلف پیچ و مهره هستند.
مکانیزم کارکرد آچار بکس در برندها و نمونه‌های مختلف به طور معمول یکسان است. این طراحی امکان بستن راحت انواع سری‌ها را بر روی آچار امکان‌پذیر خواهد کرد. در زمان‌هایی که دسترسی به مهره به علت ساختار و کمبود جا امکان‌پذیر نیست نیز می‌توانید از تبدیل‌ها استفاده نمایید. تبدیل‌ها به شکل استوانه‌ای هستند و امکان دسترسی به مهره‌های دور از دسترس را در اختیار شما قرار خواهند داد. این موضوع یکی از ویژگی‌هایی است که به خاطر آن از آچار بکس استفاده می‌شود. این موضوع خصوصاً در زمان تعمیر خودرو باعث می‌شود تا استفاده از آچار بکس نه یک انتخاب بلکه یک ابزار ضروری برای تعمیر باشد. ازاین‌رو انتخاب یک مجموعه ابزار با کیفیت همچون ابزار لیکوتا قطعاً یک انتخاب مطلوب تلقی خواهد شد.

مشخصات جعبه بکس لیکوتا

مجموعه 12 عددی آچار بکس لیکوتا ABS-12128 یک مجموعه بسیار کاربردی از پرکاربردترین بکس‌های موجود در بازار است. درایو این محصول ½ اینچ بوده و سایز سری‌های بکس 10 تا 24 میلیمتر (10، 11، 12، 13، 14، 15، 17، 19، 22 و 24 میلی‌متر) درون آن قرار گرفته‌اند. طول آچار بکس موجود در این مجموعه 260 میلیمتر است. یک رابط بکس 5 اینچی نیز درون بسته بندی محصول برای استفاده قرار گرفته است. وزن این مجموعه به 1.4 کیلوگرم نزدیک خواهد شد که با توجه به استفاده از آلیاژ کروم وانادیوم نشانگر کیفیت بسیار بالای این مجموعه است.
سخن پایانی
برند لیکوتا یکی از نام‌های شناخته شده در میان صنعتگران و تعمیرکاران ایرانی می‌باشد. ابزارآلات طلایی به نمایندگی لیکوتا تایوان این مجموعه کاربردی و دیگر محصولات تولیدی این برند را با ضمانت اصالت و سلامت در اختیار شما قرار داده است.

LICOTA-لیکوتا
ابزار آلات طلایی واردکننده لیکوتا در ایران-ابزار آلات دستی- صنعتی- تعمیرگاهی با برند لیکوتا ساخت کشور تایوان

توضیحات تکمیلی

برند

کد کالا

ABS-12128

درایو

1/2 اینچ

سایز سری های بکس

10، 11، 12، 13، 14، 15، 17، 19، 22 و 24 میلی متر

طول آچار بکس

260 میلی متر

طول رابط بکس

5 اینچ

وزن

1.4 کیلوگرم

جنس

آلیاژ کروم وانادیوم

کشور سازنده

تایوان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه 12 عددی آچار بکس لیکوتا ABS-12128”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

۱,۲۷۶,۲۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

۱,۲۲۵,۳۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

۱,۱۷۴,۲۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

۱,۱۳۰,۰۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH23

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH23

تماس بگیرید !
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH22

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH22

۱,۰۸۹,۱۰۰تومان
blank