جستجو

مجموعه 5 عددی فرچه پولیش پروکسون کد 28312

راهنمای سفارش و ارسال کالا

قیمت :

1,850,000تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

توضیحات

درباره مجموعه 5 عددی فرچه پولیش پروکسون کد 28312

پولیش و پولیش کردن از جمله اصطلاحاتی هست که با شنیدن آن ناخودآگاه ذهن ما به سمت خودرو خواهد رفت. اما پولیش در واقع فرایندی برای اصلاح یا ازبین‌بردن خط‌وخش در هر سطحی است و محدود به خودرو نیست. اما انجام پولیش‌کاری نیز همچون هر کار دیگری نیاز به ابزار مناسب خود را دارد. مجموعه 5 عددی فرچه پولیش پروکسون کد 28312 هرآنچه را که برای برق انداختن سطح موردنظر خود احتیاج دارید در اختیار شما خواهد گذاشت.
مجموعه 5 عددی فرچه پولیش پروکسون کد 28312 همان‌طور که از نامش پیداست دارای 5 عدد فرچه پولیش از نمونه‌های مختلف است که می‌تواند جهت پولیش‌کاری هر سطحی همچون خودرو، سرامیک، چوب و … مورداستفاده قرار گیرد.

مشخصات مجموعه 5 عددی فرچه پولیش پروکسون کد 28312

داشتن یک مجموعه کاربردی و متفاوت از انواع فرچه پولیش قطعاً برای بسیاری از افراد کاربردی خواهد بود. تفاوتی ندارد که می‌خواهید چه سطحی را پولیش کنید قطعاً بیش از یک عدد از فرچه‌های موجود در مجموعه 5 عددی فرچه پولیش پروکسون کد 28312 به کار شما خواهد آمد. استفاده از این مجموعه فرچه بسیار راحت است. تفاوتی ندارد که از آنها در دستگاه پولیش اوربیتال، دوال اکشن یا حتی دستگاه پولیش انگشتی استفاده نمایید.
کیفیت بسیار بالای این فرچه‌ها همچون دیگر محصولات پروکسون است. برند پروکسون در میان کاربران ایرانی به کیفیت بالا و طول عمر بسیار بالا زبانزد است که حتی مجموعه ساده‌ای همچون مجموعه 5 عددی فرچه پولیش پروکسون کد 28312 از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

سخن پایانی

مجموعه 5 عددی فرچه پولیش پروکسون کد 28312 می‌تواند با طیف وسیعی از دستگاه‌های پولیش می‌تواند مورداستفاده قرار گیرد. کیفت بالای الیاف موجود در فرچه‌های این مجموعه باعث می‌شود تا بتوانید مدت طولانی را بر روی کارکرد مناسب آنها، حساب باز کنید. قطر صفحه هر یک از این فرچه‌ها 50 میلیمتر بوده و ضخامت آنها 13 میلیمتر است. بنا بر گفته سازنده این فرچه‌ها مشخصاً برای استفاده بر روی فلز ساخته شده‌اند.
ابزارآلات طلایی مفتخر است که تمامی محصولات و ابزار مینیاتوری برند پروکسون آلمان را با گارانتی طلایی در اختیار شما قرار داده است. ضمانت اصالت و سلامت کالا با گارانتی اصالت و سلامت می‌تواند یک خرید بسیار راحت و اطمینان‌بخش را برای شما به ارمغان بیاورد. مجموعه 5 عددی فرچه پولیش پروکسون کد 28312 یک مجموعه باکیفیت است که داشتن آن حتی برای تمیزکردن خودرو نیز می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

اطلاعات بیشتر

برند

قطر صفحه

50 میلی‌متر

ضخامت

13

مناسب برای

فلز

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه 5 عددی فرچه پولیش پروکسون کد 28312”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط