جستجو

موتور برق اینورتر فیرمن مدل SF1000F

موتور برق اینورتر فیرمن مدل SF1000F

راهنمای سفارش و ارسال کالا

قیمت :

18,000,000تومان

توضیحات

موتور برق اینورتر فیرمن مدل SF1000F

قطعاً با قطع شدن برق طی چند ساعت مشکلات مربوط به آن را تجربه کرده‌اید. یا حتی اگر شب را در ویلای خارج از شهر خود بدون برق مانده‌اید ارزش این انرژی را به خوبی می‌دانید. هر سیستم هرچند باکیفیت می‌تواند دچار مشکل شود و شبکه برق نیز از این قاعده مستثنی نیست. یکی از روش‌های مقابله با قطع برق یا نبود آن به هر علتی استفاده از ژنراتورهای برق یا همان موتوربرق است.
موتوربرق با استفاده از انرژی شیمیایی بنزین یا دیگر سوخت‌ها می‌تواند انرژی برق را در اختیار شما بگذارد. اما یک موتوربرق باکیفیت چه ویژگی‌هایی دارد و در زمان خرید موتوربرق می‌بایست به چه نکاتی توجه کنیم؟

درباره موتور برق برند فیرمن

شاید بتوان به راحتی این محصول را بهترین موتوربرق موجود در بازار نامید. موتوربرق فیرمن مدل SF1000F یکی از محصولات پرتابل و بسیار باکیفیت برند فیرمن آمریکا(ساخت چین) است. این برند در سبد محصولات خود تعداد زیادی از انواع موتورهای برق را جای داده است. این محصول در دسته‌بندی موتوربرق بی صدا یا همان موتوربرق سایلنت قرار می‌گیرد. این موضوع به معنای تولید صدای بسیار کم در این مدل است که آن را تبدیل به یک انتخاب مناسب جهت استفاده در محیط‌های شهری و نیمه شهری کرده است.
این موتوربرق با وزن بسیار پایین خود می‌تواند در هر مکان و زمانی مورد استفاده قرار گیرد. کیفیت بسیار بالای ساختار این محصول همچون دیگر ابزارآلات و محصولات برند فیرمن باعث شده است تا این دستگاه کاملاً مورد اطمینان باشد. تنها با پرکردن مخزن و روشن کردن این دستگاه می‌توانید تا چندین ساعت انرژی لازم برای روشن نگه داشتن محیط، تلویزیون، کارت خوان و … را داشته باشید.
این محصول می‌تواند یک انتخاب مناسب برای کسانی باشد که علاقه‌مند به کمپینگ و محیط‌های بدون دسترسی به برق شهری هستند. با استفاده از این محصول دیگر نیازی نیست جهت ایجاد روشنایی در شب به باتری خودروی خود متکی باشید.
برای خرید یک موتوربرق کمپینگ در مرحله اول مشخص کنید به چه میزان انرژی نیاز دارید. پس از آن می‌توانید به سراغ نوع سوخت و اندازه ژنراتور بروید. این ژنراتور یک محصول پرتابل با وزن بسیار پایین طلقی می‌شود که توان ایجاد 900 وات انرژی را به دو صورت DC و AC خواهد داشت.

مشخصات موتور برق فیرمن

این موتوربرق مسافرتی دارای ابعادی معادل 40x26x48 سانتی‌متر و وزنی 14 کیلوگرمی است. این وزن بدون احتساب وزن سوخت محاسبه شده است. این ژنراتور توانایی ایجاد انرژی با استفاده از بنزین را دارد. ظرفیت مخزن سوخت آن 2.7 لیتر و ظرفیت مخزن روغن آن 250 میلی لیتر است. با توجه به بی صدا بودن این محصول تنها 58 دسی‌بل صدا را در زمان کارکرد تولید می‌کند. همان‌طور که اشاره کردیم قدرت خروجی این موتوربرق اینورتر 900 وات است. شما می‌تواند با ولتاژ AC 220 ولت و DC 12 ولت 5 آمپر از این انرژی استفاده نمایید.
این موتوربرق خانگی دارای یک سیلندر بوده و موتور آن حجمی معادل 55 سی‌سی دارد. نوع احتراق آن TDI است که مصرف بسیار پایین را در کنار تولید انرژی مناسب در اختیار شما قرار خواهد داد. در زمان فعالیت این موتور توانایی رسیدن به سرعت 5500 دور در دقیقه را خواهد داشت. سیلندر این محصول نیز با تکنولوژی OHV 4 Stroke طراحی و تولید شده است.
همچون دیگر محصولات دیگر شرکت فیرمن، این محصول نیز با تکنولوژی تثبیت ولتاژ AVR به بازار عرضه شده است. این تکنولوژی باعث می‌شود تا این ژنراتور یک ولتاژ 220 ولت با فرکانس 50 هرتز را به صورت دائمی تولید نماید. این ویژگی به تنهای باعث شده است تا بتوانید دستگاه‌های حساس را به راحتی به صورت مستقیم به این موتوربرق متصل نمایید. قبل از روشن کردن این محصول برای اولین بار بهتر است که دفترچه راهنمای آن را به صورت کامل مطالعه نموده و خصوصاً از روغن مناسب در آن استفاده نمایید.
سخن پایانی

همچون دیگر محصولات برند فیرمن این محصول نیز کیفیت بسیار عالی را در مقابل قیمت رقابتی خود در اختیار کاربر خود خواهد گذاشت. تمامی محصولات برند فیرمن پس از گذشتن از اتاق‌های تست متعدد به بازار عرضه می‌شوند. ازاین‌رو می‌توانید در هر شرایط محیطی و دمایی از این ژنراتور استفاده نمایید. ابزارآلات طلایی مفتخر است به نمایندگی فیرمن تمامی محصولات این برند خوشنام را با ضمانت‌نامه ۶ماهه ابزارآلات طلایی در اختیار شما قرار داده است. این موتوربرق کیفی با تضمین سلامت و اصالت به شما عرضه خواهد شد.
 

سوخت مصرفی بنزین
ابعاد 47.8×26.6×40.5 سانتی‌متر
وزن 14.5 کیلوگرم
میزان صدای تولید شده 58 دسی بل
قدرت خروجی 900 وات
نوع ولتاژ خروجی AC , DC
ولتاژ خروجی AC 110 ولت , 120 ولت , 220 ولت , 230 ولت , 240 ولت
ولتاژ خروجی DC 12 ولت
شدت جریان خروجی DC 5 آمپر
تعداد خروجی ها دو عدد
نوع موتور تک سیلندر
حجم موتور 53 سی سی
توضیحات  موتور مدل 144F
 نوع احتراق: TDI
نوع سیستم خنک کننده هوا
نوع استارت دستی
ظرفیت مخزن روغن 0.25 لیتر
ظرفیت مخزن سوخت 2.7 لیتر
اقلام همراه  قیف مخزن سوخت
کابل برای خروچی
 شمع موتور یدکی
 دفترچه راهنما
 دارای اینورتر
سایر توضیحات  شمع مدل: A5RTC
 دور موتور: 5500 دور در دقیقه
 نوع سیلندر: OHV 4-stroke

توضیحات تکمیلی

برند

گارانتی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “موتور برق اینورتر فیرمن مدل SF1000F”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط