blank

چنگک باغبانی آکواکرافت مدل 380691

۲۲۰,۰۰۰تومان

ناموجود

محصولات پیشنهادی

توضیحات

چنگک باغبانی آکواکرافت مدل 380691

چنگک باغبانی آکواکرافت مدل 380691 . شرکت آکواکرافت تولید کننده ابزارآلات باغبانی است که در زمینه های مختلف از جمله آبیاری و کاشت اقدام به تولید محصولات با طراحی متفاوت با استفاده از تکنولوژِی های روز می نماید. این شرکت بر اساس نیاز صنعت باغبانی و کشاورزی در قسمت آبیاری و کاشت محصولاتی را تولید و عرضه می کند که باعث بهره وری بالا امور کاربران در این صنعت می شود.

لازم به ذکر است که مهندسین و طراحان این برند و کارخانه با طراحی حتی کوچکترین محصول که دارای اهمیت بسزایی می باشد نقش کلیدی در پیشرفت این برند داشته اند. در باغبانی برای کاشت گل و گیاهان لازم به یک سری ابزار می باشد که بتوان با آنها خاک را زیرو رو کرد و انجام دادن
کندن گودال و کاشت بذر یا نهال را صورت داد. در بازار باغبانی ابزار کاشت زیادی موجود می باشد از قبیل چنگک , بیلچه , بذر کاشت و….. که شرکت آکواکرفت تمامی این محصولات را تولید میکند.

چنگک باغبانی نمونه‌ای از ابزار باغبانی پرکاربرد است. چنگک آکواکرافت یکی از زیر مجموعه های ابزار کاشت می باشد. که در نوع خود بینظیر است چون دارای طراحی خاص می باشد که باعث سهولت کار برای کاربر می شود. دسته این محصول از جنس پلاستیک با درجه کیفی بالا ساخته
شده است و قسمت فلزی از فلز با جنس مقاوم و روکش رنگی می باشد. این محصول در سایز‌های مختلفی تولید می‌شود و از آن برای انجام کار‌های مختلفی مانند ایجاد شیار در خاک، کندن علف‌های هرز، بلند کردن کاه و غیره استفاده می‌گردد.

چنگک ها در مدل ها متفاوت از جمله دسته بلند و دسته کوتاه که ممکن است چوبی یا پلاستیکی باشد. در تعداد شاخه ها متفاوت می باشد که ممکن است سه شاخ یا بیشتر باشد. معمولا در مزارع از چنگک های دسته بلند و بزرگ استفاده می کنند (اگر لازم به استفاده از چنگک دستی باشد) و در باغبانی از چنگک های دسته کوتاه شاید بهتر باشد بگوییم یکی دیگر از ابزارآلات طلایی در صنعت باغبانی چنگک می باشد.

چنگک آکوا کرافت ار سه شاخه تشکیل شده و دارای طراحی پویا و مقاوم می باشدو وزنی تقریبی این محصول 210 گرم و طول دسته این محصول 14 سانتی متر می باشد.جنس دسته ی این محصول از پلاستیک فشرده با درجه کیفی بالا ساخته شده و دارای طراحی خاصی که مانع لغزش
محصول در حین کار کاربران و همچنین باعث سهولت کار کاربران می باشد. جنس قسمت فلزی این محصول از فلز مقاوم و مستحکم میباشد که باعث عمر طولانی این محصول میشود. این محصول ساخت کشور تایوان می باشد و نماینده انحصاری این برند در ایران شرکت ابزار آلات طلایی می باشد.

توضیحات تکمیلی

نوع

وزن

جنس-دسته

طول دسته

14 سانتی‌متر

سایر توضیحات

دارای یک دسته ارگونومیک
دارای یک تیغه فولادی با روکش رنگ

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چنگک باغبانی آکواکرافت مدل 380691”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

قیچی فیسکارس مدل PX921

قیچی فیسکارس مدل PX921

تماس بگیرید !
تبر فیسکارس مدل A6

تبر فیسکارس مدل A6

تماس بگیرید !
بیل فیسکارس مدل 132500

بیل فیسکارس مدل 132500

تماس بگیرید !
اره تاشو باغبانی فیسکارس مدل SW75

اره تاشو باغبانی فیسکارس مدل SW75

تماس بگیرید !
اره دستی فیسکارس مدل SW72

اره دستی فیسکارس مدل SW72

تماس بگیرید !
اره فیسکارس مدل sw37

اره فیسکارس مدل sw37

تماس بگیرید !
blank