گیره پروکسون

گیره پروکسون مدل 28608

نصب آسان به انواع میز کار تا ضخامت 60 میلی متر
حداکثر ظرفیت گیره: 70 میلی متر
عرض فک: 75 میلی متر
وزن: 1.6 کیلوگرم
دارای گوی با قابلیت چرخش در تمامی جهات(حتی به سمت پایین)
پوشش محافظ فک جهت کار با فطعات ظریف
پروکسون آلمان

۴,۰۸۰,۰۰۰تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

محصولات پیشنهادی

توضیحات

گیره پروکسون مدل 28608

قطعاً برای شما نیز پیش‌آمده است که در زمان کار بر روی یک اثر هنری یا تعمیر یک ابزار نیاز به نگه داشتن مطمئن و محکم آن در یک مکان داشته باشید. گیره ابزار یا همان گیره رومیزی یکی از ابزار بسیار کاربردی برای انجام این کار است که تقریباً بدون وجود آن انجام بسیاری از تعمیرات امکان‌پذیر نخواهد بود. یک گیره ابزار با کیفیت همچون گیره پروکسون 28608 با ایجاد امکان نگه‌داشتن شیء مورد نظر در جای خود می‌تواند انجام بسیاری از تعمیرات و تغییرات را برای شما راحت نماید.
درباره گیره ابزار پروکسون

همان‌طور که اشاره کردیم گیره ابزاری برای محکم و بدون حرکت نگه داشتن یک یا چند وسیله مختلف در کنار یکدیگر است. البته این تا زمانی که کار روی قطعه مورد نظر انجام گیرد. اگر سری به بازار بزنید متوجه خواهید شد که گیره‌ها در نمونه‌های مختلف و گوناگونی ساخته می‌شوند. برخی از این گیره نجاری‌ها به عنوان یک ابزار ثابت و برخی دیگر برای کارهای موقتی همچون چسب کاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما تفاوتی ندارد که تخصص شما در چه حوزه‌ای است، زیرا گیره ابزار یک وسیله بسیار پرکاربرد و متداول در بسیاری از صنایع خصوصاً در نجاری و فلزکاری است. با استفاده از این ابزار دستی شما می‌توانید کارهایی همچون اره کردن، سوهان کاری، جوشکاری، تراش کاری و … را با راحتی بیشتر و البته سرعت بالاتر انجام دهید.
شاید گیره ابزار در نگاه اول یک ابزار کارگاهی قلمداد شود اما به وسیله این ابزار شما می‌توانید بسیاری از کارهای روزمره همچون چسب کاری را نیز با دقت بالاتر و راحتی بیشتر انجام دهید. به‌ طوری که پس از گیر دادن شیء مورد نظر درون گیره می‌توانید با دقت بالاتری شروع به چسب کاری نمایید. همانطور که اشاره کردیم گیره‌ها در انواع و مدل‌های متفاوتی تولید می‌شوند. این شما هستید که تصمیم می‌گیرید کدام گیره و چه نمونه‌ای از آن بیشترین استفاده را برای شما خواهد داشت.

مشخصات

همچون دیگر محصولات تولیدی شرکت پروکسون آلمان، گیره مدل 28608 نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این گیره به راحتی به میز کار تا قطر 60 میلیمتر متصل شده و به علت استفاده از آلیاژ بسیار با کیفیت توانایی بالایی در ثابت ماندن را حتی در ضخامت‌های پایین‌تر از خود نشان می‌دهد. قابلیت چرخش چند محور حتی به سمت پایین نیز امکان گیر دادن بسیاری از قطعات در زوایای مختلف را برای شما امکان‌پذیر خواهد کرد.
فک‌های 75 میلیمتری با لایه محافظ نیز باعث می‌شوند حتی در زمان محکم نگه داشتن جسم آسیبی به جسم مورد نظر وارد نشود. فک این گیره ابزار توانایی گیر دادن یک شیء با قطر 70 میلیمتر و وزنی معادل 1.6 کیلوگرم را خواهد داشت. ابعاد این ابزار کاربردی 19.4×15.6×8.6 سانتی متر بوده و ازاین‌رو فضای زیادی را نیز اشغال نخواهد کرد. این موضوع باعث می‌شود تا این گیره یک انتخاب مطلوب برای کارهای خانگی نیز باشد.

سخن پایانی

ابزارآلات طلایی مفتخر است به نمایندگی پروکسون آلمان این گیره ابزار کاربردی را با گارانتی طلایی در اختیار شما قرار داده است. تمامی محصولات و ابزارآلات تولیدی این برند خوشنام با تضمین سلامت فیزیکی و اصالت در فروشگاه قرارداد شده‌اند. این گارانتی ها باعث میشوند تا تا تجربه‌ای از یک خرید مطمئن و آسان را برای شما مهیا شود.
محصولات برند پروکسون همچون گیره ابزار پروکسون مدل 28608 به علت کیفیت بسیار بالا و قیمت رقابتی از جمله پرطرف‌دارترین ابزار مینیاتوری موجود در بازار هستند. با خرید این ابزار قطعاً تا سال‌های طولانی نیازی به ارتقا یا تعمیر آن پیدا نخواهید کرد. این ابزار نجاری با اندازه‌ای مناسب و کیفیت ساختاری بالا انتخاب مناسبی برای طیف وسیعی از کاربران همچون تعمیرکاران و هنرمندان است.

پروکسون - PROXXON
شرکت ابزار آلات طلایی وارد کننده برند پروکسون -دستگاه تراش- انواع فرز مینیاتوری – لوازم جانبی پروکسون

توضیحات تکمیلی

برند

کد کالا

FMZ
28608

ابعاد بسته بندی

8.6 * 15.6 * 19.4 سانتی متر

ظرفیت باز شدن دهانه

70 میلی متر

وزن

1.6 کیلوگرم

جنس

روی ریخته گری

توضیحات بیشتر

جهت نصب به میز کار تا ضخامت 60 میلی متر
امکان گردش به تمامی جهت ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیره پروکسون مدل 28608”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

نوار سنباده پروکسون مدل 28981 مجموعه 10عددی

نوار سنباده پروکسون مدل 28981 مجموعه 10عددی

۴۰۰,۰۰۰تومان
تیغه اره ماکیتا کد A-85628 مجموعه 5 عددی

تیغه اره ماکیتا کد A-85628 مجموعه 5 عددی

۲۹۵,۰۰۰تومان
اره عمودبر دیوالت کد DT-2166 مجموعه 5 عددی

اره عمودبر دیوالت کد DT-2166 مجموعه 5 عددی

۱۶۵,۰۰۰تومان
تیغه اره دیوالت کد DT-2053 بسته 5 عددی

تیغه اره دیوالت کد DT-2053 بسته 5 عددی

۲۰۰,۰۰۰تومان
تیغه اره دیوالت کد DT-2165 مجموعه 5 عددی

تیغه اره دیوالت کد DT-2165 مجموعه 5 عددی

۲۹۵,۰۰۰تومان
تیغه اره دیوالت کد DT-2160 مجموعه 5 عددی

تیغه اره دیوالت کد DT-2160 مجموعه 5 عددی

۲۹۵,۰۰۰تومان
blank