آچار فیلتر لیکوتا ATA-0269

آچار فیلتر لیکوتا ATA-0269

  • آلیاژ کروم وانادیوم
  • مناسب برای برای تعمیرکاران خودرو
  • مناسب برای فیلتر ها تا قطر 100 میلیمتر
  • طول دسته 12 سانتی متر
  • ساخت تایوان

۲۰۴,۰۰۰تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

محصولات پیشنهادی

توضیحات

آچار فیلتر روغن لیکوتا مدل ATA-0269 سایز 16 اینچ


قطعاً می‌دانید که تعویض به‌موقع فیلترهای خودرو باعث افزایش طول عمر کلی خودرو و بهبود عملکرد آن خواهد شد. اما هر خودرو با توجه به شرکت سازنده و ساختار خود از فیلترهای متفاوت در مکان‌های متفاوت استفاده می‌کند.
این مورد باعث شده است تعویض بعضی از این فیلترها همچون فیلتر روغن نیازمند استفاده از ابزاری همچون آچار فیلتر روغن باشد.
آچار فیلتر در نمونه‌های بسیاری همچون نمونه‌های تسمه‌ای یا زنجیری تولید می‌شود که هرکدام دارای ویژگی‌های مختص خود هستند.
آچار فیلتر لیکوتا ATA-0269 از نمونه زنجیری آن است که توانایی گریپ فیلتر تا قطر 100 میلیمتر را خواهد داشت. استفاده از این ابزار قطعاً می‌تواند سرعت انجام تعویض فیلتر را برای شما افزایش دهد.

درباره آچار فیلتر لیکوتا

همان‌طور که اشاره کردیم آچار فیلتر یک ابزار خودرو بسیار کاربردی است. این ابزار می‌تواند در زمان باز و بست کردن انواع فیلتر مورد استفاده قرار گیرد. آچار فیلتر زنجیری یاد شده به‌راحتی می‌تواند جهت باز و بسته کردن انواع روغن فیلتر در خودرو های سواری مورد استفاده قرار گیرد.
با توجه به امکان استفاده از آن تا قطر 100 میلیمتر اما امکان استفاده از آن به در خودرو های شاسی بلند و ماشین‌آلات کشاورزی نیز وجود خواهد داشت.
هرچند که امکان استفاده از این آچار به عنوان ابزار خانگی نیز وجود دارد اما با توجه به کاربرد آن این آچار را به بیشتر به عنوان یک ابزار تعمیرگاهی می‌شناسند.
این آچار فیلتر استفاده بسیار زیادی در تعویض روغنی و مکانیکی‌ها دارد. استفاده از آن علاوه بر افزایش سرعت باز و بسته کردن فیلتر روغن از تماس روغن و آلودگی‌های آن با پوست دست شما نیز جلوگیری خواهد کرد. موضوعی که شاید برای متخصصان خودرو مشکل جدی نباشد اما توجه داشته باشید که تماس روغن با پوست در زمان طولانی می‌تواند باعث بروز مشکلات جدی در سلامت شما شود.

نحوه کار با این آچار فیلتر بسیار راحت است. پس از بازرسی و شناسایی نوع و اندازه فیلتر روغن می‌توانید قطر آچار را مناسب با نوع روغن تنظیم نمایید.
سپس در زبانه‌ای که آچار در آن قرار گرفته تسمه یا زنجیر آن را ثابت نمایید. حال با چرخاندن آچار می‌توانید فیلتر را باز یا بسته نمایید. در زمان باز کردن فیلتر توجه ویژه‌ای به اندازه آچار فیلتر خود داشته باشید. این موضوع به این جهت است که از آسیب رسیدن به دست و دیگر قطعات خودرو جلوگیری شود.

مشخصات آچار فیلتر زنجیری

همان‌طور که اشاره کردیم آچار فیلتر لیکوتا یاد شده از نوع زنجیری است. همچون دیگر محصولات برند لیکوتا تایوان در قسمت فلزی این آچار از فلز کروم وانادیوم استفاده شده است. این فلز ترکیبی مقاومت بسیار بالایی در برابر خورندگی و عوامل محیطی دارد. ازاین‌رو با خرید این آچار فیلتر شما با یک ابزار دستی بسیار با کیفیت طرف خواهید بود. شما با نگهداری مناسب از آن می‌توانید تا سال‌های طولانی از آن بهره ببرید.
این آچار با وزن 193 گرمی خود می‌تواند به راحتی در هر محیط و شرایطی مورد استفاده قرار گیرد. طول دسته آن 12 سانتی متر بوده و بدنه آن طراحی مناسبی جهت گریپ مناسب کاربر دارد. وجود روکش لاستیکی در قسمت دسته آن امکان لغزش آن در دست را بسیار کاهش خواهد داد. این موضوع باعث شده است که حتی در صورت روغنی شدن این ابزار در زمان کار لغزش و سر خوردن این آچار در دستان شما اتفاق نیفتد

سخن پایانی

شرکت لیکوتا در ایران به طراحی و ساخت محصولات بسیار با کیفیت و با طول عمر بالا زبانزد است. این برند تایوانی محصولات خود را تحت لیسانس کشور آمریکا عرضه می‌کند. این موضوع نیز نشانگر کیفیت بسیار بالای ابزار آلات تولیدی این برند است. ابزار آلات طلایی مفتخر است که نمایندگی لیکوتا تمامی ابزار دستی و برقی این برند خوشنام را با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی در اختیار شما هم میهنان عزیز قرار داده است.

لیکوتا -LICOTA
ابزار آلات طلایی واردکننده لیکوتا در ایران-ابزار آلات دستی- صنعتی- تعمیرگاهی با برند لیکوتا ساخت کشور تایوان

توضیحات تکمیلی

برند

نوع

سایر-مشخصات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آچار فیلتر لیکوتا ATA-0269”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

کیت باتری پیوسی مدل 3000/24V F0022600C

کیت باتری پیوسی مدل 3000/24V F0022600C

۱۱,۹۰۰,۰۰۰تومان
کیت باتری پیوسی مدل 3000/12V F0022500C

کیت باتری پیوسی مدل 3000/12V F0022500C

۱۱,۹۰۰,۰۰۰تومان
نازل اتوماتیک بنزین پمپ بنزین پیوزی مدل BLACK 1″ F00610020

نازل اتوماتیک بنزین پمپ بنزین پیوزی مدل BLACK 1″ F00610020

۴,۷۰۰,۰۰۰تومان
شلنگ سر گریس پمپ لیکوتا مدل AGH-H01

شلنگ سر گریس پمپ لیکوتا مدل AGH-H01

۱۹۷,۰۰۰تومان
انبر قفلی زنجیری لیکوتا مدل APT-39006

انبر قفلی زنجیری لیکوتا مدل APT-39006

۱,۲۵۹,۰۰۰تومان
آچار درب باک لیکوتا مدل ATA-0499

آچار درب باک لیکوتا مدل ATA-0499

۱,۰۵۵,۰۰۰تومان
blank