جستجو

اره هرس تاشو آکواکرافت مدل 310070

راهنمای سفارش و ارسال کالا

قیمت :

405,000تومان

توضیحات

اره هرس تاشو آکواکرافت مدل 310070

اره هرس تاشو آکواکرافت مدل 310070 . شرکت آکواکرافت تولید کننده ابزارآلات باغبانی است که در زمینه های مختلف از جمله آبیاری و کاشت اقدام به تولید محصولات با طراحی متفاوت با استفاده از تکنولوژِی های روز می نماید. این شرکت بر اساس نیاز صنعت باغبانی و کشاورزی در قسمت آبیاری و کاشت محصولاتی را تولید و عرضه می کند که باعث بهره وری بالا امور کاربران در این صنعت می شود.

اره هرس که یکی از ابزار آلات طلایی باغبانی است مدل های متفاوتی دارد. اره هرس تاشو آکواکرافت خاطر مدل طراحی و استفاده راحت برای کاربران در بین آنها طرفداران زیادی دارد. شرکت اکوکرافت این محصول را با ویژه گی های منحصر بفرد تولید کرده است یکی از مزایای این محصول این است که به قفل  تیغه مجهز می باشد که در حالت کار و غیر کار شما را از اتفاقات احتمالی در امان می گذارد.

در این محصول از دسته پلاستیکی با درجه کیفی بالا و از جنسی خاصی که از تهرق و لیز خوردن دست کاربر جلوگیری میکند استفاده شده است و همچنین تیغه های آن از جنس کروم مقاوم و دندانه های آن بصورت مثلثی برای بریدن انواع شاخه های خشک و تر زائد می باشد. می توان از مشخصات این محصول به وزن آن که 190 گرم و طول تیغه آن که 20 سانتی متر است اشاره کرد لازم به ذکر است اره هرس تاشو آکوکرافت ساخت کشور تایوان می باشد که نمایندگی انحصاری آن در ایران شرکت ابزار آلات طلایی میباشد.

اطلاعات بیشتر

نوع

طول تیغه

20 سانتی‌متر

نوع تیغه

ثابت تاشونده

سایر توضیحات

جنس تیغه: کروم
دقت برش بالا
قابل استفاده برای قطع شاخه‌های نازک و ضخیم
استفاده آسان
قابلیت تنظیم تیغه در 3 وضعیت زاویه‌ای مختلف برای استفاده
هر دندانه دارای 3 شیار مختلف جهت برش دقیق‌تر
دارای قفل تیغه
طراحی ارگونومی

برند

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اره هرس تاشو آکواکرافت مدل 310070”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط