جستجو

انبر سیم لخت کن لیکوتا مدل ACP-20001

سایز: 6 اینچ
ظرفیت برش: 0.8 تا 2.6 میلی متر
وزن: 135 گرم
ساخت تایوان

راهنمای سفارش و ارسال کالا

قیمت :

365,000تومان

توضیحات

انبر سیم لخت کن لیکوتا مدل ACP-20001
درباره انبر سیم لخت کن لیکوتا مدل ACP-20001
سیم لخت کن‌ها مشخصاً برای انجام یک کار طراحی شده‌اند، حذف پوشش پلاستیکی از سیم‌ها بدون آسیب رساندن به خود سیم. نمونه‌های بسیاری از انواع سیم لخت کن در بازار وجود دارند، نمونه‌های حرارتی، برقی و البته دستی از نمونه‌های پر طرف‌دار موجود در بازار هستند. انبر سیم لخت کن لیکوتا مدل ACP-20001 یک سیم لخت کن از نمونه دستی ساخته شده توسط برند لیکوتا تایوان بوده که در فروشگاه ابزارآلات طلایی در اختیار شما قرار گرفته است.

مشخصات انبر سیم لخت کن لیکوتا مدل ACP-20001

اگرچه می‌توان از انبرهای معمولی برای حذف کابل‌ها و سیم استفاده کرد، اما بدون ابزار مناسب، قطعاً سرعت عمل انجام کار پایین آمده و درصد وجود خطا همچون بریده شدن سیم نیز بسیار بالا خواهد رفت. انبر سیم لخت کن لیکوتا مدل ACP-20001 یک محصول بسیار کاربردی است که می‌تواند توسط طیف وسیعی از کاربران مورداستفاده قرار گیرد.
این ابزار توانایی برداشتن روکش سیم در سایزهای 0.8،1.0،1.3،1.6،2.0،2.6 میلیمتر را دارد. این اعداد بر روی خود انبر نیز قرار گرفته‌اند تا بتوانید به‌راحتی و سرعت هرچه‌تمام‌تر روکش سیم موردنظر خود را به‌وسیله این ابزار جدا نمایید.
همچون دیگر محصولات این برند محبوب انبر سیم لخت کن لیکوتا مدل ACP-20001 نیز با نهایت کیفیت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. تیغه‌های این انبر از کروم وانادیوم ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی را در مقابل فرسایش و رطوبت برای شما به ارمغان خواهد آورد. وجود یک دهانه قابل تغییر در قسمت بالایی می‌توانید انواع سیم‌ها را بدون درنظرگرفتن طول و ضخامت کلی، بادقت بالا و بدون آسیب رساندن به آنها لخت نمایید.

اگر سر و کارتان با سیم و رشته‌های برق است قطعاً داشتن انبر سیم لخت کن لیکوتا مدل ACP-20001 می‌تواند سرعت کار شمارا بالا ببرد. همچنین استفاده از چاقو، انبردست و … نیز در کنار پایین آوردن سرعت کار می‌تواند خطر ایجاد آسیب در دستان شمارا نیز افزایش دهد.
سخن پایانی

ابزارآلات طلایی مفتخر است که انبر سیم لخت کن لیکوتا مدل ACP-20001 و دیگر ابزار لیکوتا موجود در بازار را به نمایندگی این برند تایوانی در اختیار شما قرار داده است. تمامی محصولات موجود در این فروشگاه با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کال عرضه خواهند شد. گارانتی به معنای ضمانت اصالت و سلامت ابزار خریداری شده توسط شما خواهد بود. شما می‌توانید انتخاب مجموعه ابزار موردنیاز شغل موردنظر خود را نیز به ما بسپارید، کارشناسان ما می‌توانند شمارا در انتخاب محصول مورد نظرتان راهنمایی کنند.

اطلاعات بیشتر

برند

کد کالا

ACP-20001

سایز

6 اینچ

مناسب برای سیم های

0.8 تا 2.6 میلی متر
10 تا 20 AWG

وزن

135 گرم

کشور سازنده

تایوان

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “انبر سیم لخت کن لیکوتا مدل ACP-20001”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط