انبر پانچ لیکوتا

انبر پانچ چرم لیکوتا مدل AGP-LP01

سایز پانچ: 2.5، 2.9، 3.3، 3.7، 4.1 و 4.5 میلی متر
دارای قفل پانچ جهت راحتی در استفاده
ساخت تایوان

۳۹۵,۰۰۰تومان

محصولات پیشنهادی

توضیحات

انبر پانچ چرم لیکوتا مدل AGP-LP01
خرید انبر پانچ چرم لیکوتا مدل AGP-LP01

انبرها استفاده‌های بسیار متفاوتی دارند. این ابزار دستی پرکاربرد در میان صنعت گران و هنرمندان صنایع دستی نیز محبوبیت بالایی دارند. انبر پانچ چرم لیکوتا مدل AGP-LP01 یکی از محبوب‌ترین ابزار لیکوتا کشور تایوان است که بر روی میز هنرمندانی که با چرم سروکار دارند به راحتی یافت می‌شود. از این انبر برای پانچ یا همان سوراخ کردن انواع کمربند، انواع پارچه، چرم و … می‌توان استفاده کرد علاوه بر سرعت عمل، یک نواختی و تمیزی کار را نیز برای محصول نهایی به ارمغان خواهد آورد.
مشخصات انبر پانچ چرم لیکوتا مدل AGP-LP01

انبر پانچ چرم لیکوتا مدل AGP-LP01 توانایی ایجاد سوراخ در 6 اندازه مختلف را برای کاربر خود امکان‌پذیر می‌کند. اندازه‌های 2.5، 2.9، 33.، 3.7 و 4.5 میلیمتر از جمله انتخاب‌های شما برای ایجاد پانچ بر روی سطح موردنظر شما هستند. ابزار لیکوتا در میان کاربران به خوش قیمتی و البته کیفیت بالا مشهور هستند و این ویژگی‌ها در این ابزار نیز یافت می‌شوند. بدنه این ابزار از جنس فولاد است که مقاومت بالا را در کنار وزن پایین برای شما به ارمغان خواهد آورد.وزن پایین این ابزار به علت استفاده مداوم از آن در صنایع دستی یک فاکتور بسیار مهم است. وزن پایین در کنار مکانیزم ارتقا یافته باعث می‌شود تا برای ایجاد پانچ بر روی سطح نیاز به فشار کمتری به انبر داشته باشید. همین موضوع خستگی دستان شمارا در هنگام استفاده از این ابزار کاهش خواهد داد. روکش پلاستیکی در قسمت دستگیره این انبر نیز باعث می‌شود تا درصد لغزش ابزار در زمان کارکرد به صفر نزدیک شود. شما به راحتی می‌توانید با چرخاندن خورشیدی سایز پانچ موردنظر خود را انتخاب و با یک فشار کوچک یک سوراخ بر روی سطح موردنظر ایجاد نمایید.
در بسته بندی این محصول یک آچار کوچک جهت بازکرد و بستن سری‌های پانچ نیز قرار گرفته است. با استفاده از این آچار می‌توانید اندازه‌های پانچی را که احتیاجی به آن ندارید باز کرده تا در زمان کار سرعت عمل بیشتری را برای ایجاد پانچ یا همان سوراخ بر روی سطح کار داشته باشید.
سخن پایانی

انبر پانچ چرم لیکوتا مدل AGP-LP01 در ابزارآلات طلایی با گارانتی طلایی به شما عرضه خواهد شد. گارانتی اصالت و سلامت طلایی به معنای تضمین اصالت کالا و سلامت آن است. ابزارآلات طلایی به نمایندگی از برند لیکوتا تایوان تمامی محصولات تولیدی این شرکت خوش‌نام را در ایران با گارانتی عرضه می‌کند.

توضیحات تکمیلی

برند

جنس

فولاد

سایز

در 6 سایز 2.5 – 2.9 -3.3 – 3.7- 4.1 – 4.5 میلیمتر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “انبر پانچ چرم لیکوتا مدل AGP-LP01”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

تماس بگیرید !
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

۱,۰۹۴,۲۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

۱,۰۴۸,۵۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

۱,۰۰۹,۱۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH23

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH23

تماس بگیرید !
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH22

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH22

۹۷۲,۶۰۰تومان
blank