جستجو

ترکمتر نوربار مدل 13475

راهنمای سفارش و ارسال کالا

قیمت :

7,840,000تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

توضیحات

ترکمتر نوربار مدل 13475

محصولات نوربار در ابزارآلات طلایی

ترکمتر نوربار مدل 13475 یکی از معروف ترین ترکمتر های بازار و با کیفیت ترین آنها است که توسط شرکت نوربار در انگلیس ساخته شده است. این محصول از لحاظ فنی و کیفیت دارای بالاترین سطح میباشد. از این رو این دو عامل باعث افزایش رضایت خریداران این برند در بازار های جهانی شده است. طراحان انگلیسی با در نظر گرفتن جزییات و مواردی که نیاز های کاربران را برطرف میکنند این ترک متر را روانه بازار های جهانی کرده اند. اسم ترکمتر از ترکیب “ترک” به معنی گشتاور و واحد “متر” می باشد.

در اینجا از متر بعنوان معیاری از سنجش استفاده شده است. درکل منظور از ترکمتر آن دسته از ابزارهای است، که برای کنترل و سنجش میزان گشتاور اعمالی بر پیچ ها یا مهره ها در هنگام باز کردن یا بستن آنها اعمال میشود، میباشد. شما گشتاور مورد نیاز خود را تنظیم میکند و ترکمتر بر اساس عدد تنظیم شده شما تا آن حد عمل میکند. و با دادن پیام توسط نمایشگر یا صدا این موضوع را به اطلاع کاربران میرساند. این محصول دارای ویژگی ها و مشخصات فنی خاصی میباشد.

این ترک متر دارای طراحی خاص و منحصربفرد است . قسمت فلزی از جنس فولاد با استقامت بالا می باشد. که این امر باعث افزایش طول عمر این ابزار می شود. همچنین دارای یک دسته با طراحی منحصربفرد است. روی دسته این محصول یک نمایشگر آنالوگی وجود دارد که بر اساس دو پارامتر گشتاور را از  ۰٫۳تا ۱٫۵ نیتون متر به کاربر نشان می دهد. و دارای دقت بالایی است. در انتهای دسته نیز یک گرداننده دایره ای وجود دارد که مقدار گشتاور مورد نیاز با آن توسط کاربر تعیین می شود و توسط قفل آن ،  روی مقدار مورد نظر ثابت می شود.

در حین زمانی که به گشتاور مورد نیاز برسیم صدای مخصوص ابزار یا از طریق نمایشگراین آچار میتوان متوجه آن شد. این محصول در یک جعبه ساخته شده از پلی پروپیلن (بهترین مواد اولیه برای ساخت جعبه و جعبه ابزار) با درجه کیفی بالا قرار گرفته است. این محصول ساخت کشور انگلیس میباشد و تحت نظر و پشتیبانی شرکت ابزار آلات طلایی به بازار عرضه می شود.

اطلاعات بیشتر

ابعاد

ابعاد 15.5*3.5*2.5 سانتی متر می باشد
طول دسته 12 سانتی متر

نوع

دستی

مناسب برای

صنایع تعمیرگاهی و تمامی کار های صنعتی , خودرویی

سایر مشخصات

فولاد
دارای نمایشگر گشتاور بر اساس نیوتون بر متر
طراحی خاص و منحصربفرد
دارای تنظیم کننده مقدار گشتاور در قسمت انتهایی
دارای قفل مقدار گشتاور
مقدار گشتاور از 0.3تا 1.5n.m
آچار بکس مدل پیچگوشتی
اندازه درایواین ترکمتر 1.4 اینچی
جنس مقاوم و مستحکم
ساخت انگلیس

برند

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ترکمتر نوربار مدل 13475”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط