جعبه ابزار تایگ مدل 400

جعبه ابزار تایگ مدل 400

جعبه ابزار سنگین کار تایگ مدل 400
دارای ارگانایزر روی درب
مقاوم
ساخت اسپانیا

۸۳۵,۰۰۰تومان

محصولات پیشنهادی

توضیحات

جعبه ابزار تایگ مدل ۴۰۰

آشنایی با جعبه ابزار پلاستیکی

جعبه ابزار خانگی با برند شناخته شده تایگ اسپانیا مدت ها است که در ایران مورد استفاده قرار گرفته و محصولی آشنا در بازارهای داخلی است. این باکس به خوبی می تواند تمامی ابزارآلات مورد استفاده شما را در خود جمع آوری و دسته بندی کند. این محصول به گونه ای طراحی شده است که پیدا کردن وسایل، در زمان کوتاهی انجام گرفته و از به هم ریختگی و شلوغی ابزارها جلوگیری می کند. از آنجا که بیشتر کاربران ترجیح می دهند، جعبه ابزارهای مورد استفاده آنها وزن کمی داشته باشند، نوع پلاستیکی آن بسیار پرفروش می باشد. جعبه‌ابزار ‏tayg‏‏ از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار بوده و این به دلیل نوع پلاستیک مرغوبی است که در آن به کار رفته است.
مشخصات فیزیکی محصول

جعبه ابزار پلاستیکی جانمایی خوبی دارد و دسترسی به ابزارآلات را سریع و دلپذیر می کند. خوب است بدانید، این برند، انواع مختلفی از جعبه و باکس های نگهدارنده ابزار را طراحی کرده است که این کالا یکی از این موارد می باشد. این محصول دارای رنگ مشکی و دسته های خاکستری است و کف آن نیز با سینی قرمز رنگ متحرکی پوشیده شده است. لولایی که در این کالا به کار رفته، مقاوم بوده و باز و بسته کردن مداوم درب آن مشکلی به وجود نمی آورد. شما می توانید این کالا را در خانه، ماشین، محل کار مانند کارگاه و … همراه خود داشته باشید. بسیاری از کاربران ایرانی این وسیله را به عنوان جعبه ابزار خودرو مورد استفاده قرار می دهند. طراحی این کالا به گونه ای است که روی درب آن محفظه هایی تعبیه شده است که می تواند اشیاء خرده ریز را درون خود جای دهد. داخل جعبه نیز پارتیشن بندی شده و فضای داخلی را از هم متمایز می کند.
خوب است بدانید جعبه ابزار پلاستیکی تایگ می تواند در محیط های خانگی، تعمیرگاهی، کارگاهی و … مورد استفاده قرار گیرد. درباره سایز آن نیز باید گفت، این جعبه ابزار دارای چهل سانتی متر عرض، بیست‌و دو و نیم سانتی متر بلندی و نوزده سانتی متر عمق می باشد. وزن آن حدود 1350 گرم بوده و از نظر ارگونومی بسیار خوش دست است. کالای مورد نظر دارای تنوع مدل و طرح های مختلفی است که می توان به سبک های چمدانی، دستی و صنعتی اشاره کرد.
کاربرد جعبه ابزار تایگ مدل 400
کاربردهای متنوع جعبه ابزار پلاستیکی باعث شده است بسیاری از مشاغل از این وسیله کاربردی استفاده کنند. این باکس تنها محل گذاشتن پیچ گوشتی و انواع آچار و … نیست بلکه پرستارها و کارکنان بیمارستان نیز بسیاری از لوازم پزشکی و کار خود را در درون این جعبه ها می گذارند. باغبان ها، خیاط ها و …. نیز از این باکس استفاده می کنند. تمیز و مرتب ماندن وسایل و دسترسی به هر یک از لوازم باعث شده است، بیش از پیش این محصول مورد توجه اصناف مختلف قرار بگیرد. وزن کم و حمل و نقل آسان این وسیله برای همه افراد مناسب بوده و فارغ از جنسیت و شغل و حرفه می توان از این باکس استفاده کرد. دسته های مقاوم، چرخ های نشکن و استحکام بالای محصول از دیگر ویژگی های این باکس است. قفسه ها و محفظه های کوچک و بزرگی که در درون این وسیله تعبیه شده است، همه لوازم و ابزار کوچک و بزرگ را در خود جای می دهد.
معرفی شرکت تایگ
در ادامه معرفی بهترین جعبه ابزار ، خوب است درباره شرکت تولید کننده آن نیز اطلاعاتی ارائه دهیم. این شرکت در حوزه صنعتی بنی پارل در شهر والنسیا واقع است. این شهر در بخش صنایع پلیمری فعال بوده و جزو مناطقی است که رشد خوبی در این زمینه داشته است . شرکت تایگ از اواسط دهه نود میلادی کار خود را شروع کرد و با هدف تولید تخصصی جعبه‌ابزار وارد دنیای پر رقابت تولید و فروش ابزارآلات متنوع صنعتی شد. یکی از مهمترین ویژگی ها و امتیازات این شرکت، استفاده از بهترین مواد و متریال و استخدام بهترین طراحان صنعتی است. دلیل این مدعا، بازار پرتقاضای این محصولات است که توانسته از مرزهای بسیاری عبور کرده و مارکتینگ جهانی این نوع کالا را از آن خود کند. در ایران نیز نمایندگی تایگ در دست شرکت ابزارآلات طلایی است.

تایگ - TAYG
شرکت ابزار آلات طلایی وارد کننده برند تایگ اسپانیا – جعبه ابزار چرخ دار – جعبه ابزار خانگی – جعبه ابزار تعمیرگاهی – جعبه ابزار خودرویی

توضیحات تکمیلی

برند

کد کالا

400

ابعاد

19 * 22.5 * 40 سانتی متر

جنس جعبه

پلی پروپیلن

حداکثر تحمل

120 کیلوگرم

وزن

1.3 کیلوگرم

توضیحات

دارای سینی ارگانایزر
همراه با ارگانایزر تعبیه شده در درب جعبه
محل تعبیه شده جهت به کارگیری قفل آویز

کشور سازنده

اسپانیا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جعبه ابزار تایگ مدل 400”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جعبه بکس لیکوتا مدل ALK-6003F

جعبه بکس لیکوتا مدل ALK-6003F

۱۷,۳۲۴,۰۰۰تومان
جعبه بکس لیکوتا مدل ALK-0010

جعبه بکس لیکوتا مدل ALK-0010

۹,۵۷۴,۰۰۰تومان
جعبه بکس لیکوتا مدل ALK-0009

جعبه بکس لیکوتا مدل ALK-0009

۷,۲۹۵,۰۰۰تومان
جعبه بکس لیکوتا مدل ALK-0008

جعبه بکس لیکوتا مدل ALK-0008

۶,۰۷۹,۰۰۰تومان
جعبه بکس 42 پارچه لیکوتا مدل ALK-0001

جعبه بکس 42 پارچه لیکوتا مدل ALK-0001

۵,۳۷۹,۰۰۰تومان
جعبه ابزار کد 01

جعبه ابزار کد 01

۴۹۰,۰۰۰تومان
blank