جستجو

جعبه ابزار تایگ مدل 58

  • قفل های فلزی
  • دارای چرخ برای حمل راحت
  • امکان نصب قفل بر روی جعبه
  • ساخت اسپانیا

راهنمای سفارش و ارسال کالا

قیمت :

3,445,000تومان

توضیحات

جعبه ابزار تایگ مدل 58
به‌طورکلی جعبه ابزار جزو پکیج‌های جدانشدنی زندگی است، خرید جعبه ابزار تایگ مدل 58 می‌تواند یک انتخاب مناسب برای طیف وسیعی از کاربران باشد. تفاوتی ندارد که یک فرد تازه‌کار یا یک تعمیرکار حرفه‌ای هستید، نگهداری مناسب از ابزارآلات و مرتب نگه‌داشتن آن می‌تواند شما را از آسیب و سردرگمی در امان نگه دارد.
یک جعبه ابزار مناسب همچون جعبه ابزار تایگ مدل 58 می‌تواند به‌راحتی از ابزارآلات طلایی و قیمتی شما محافظت کرده و با طراحی بخش – بخش (Section by section) نیز مدیریت ابزارآلات و تجهیزات را برای شما بسیار راحت خواهد کرد.
برند تایگ (Tayg) یک برند اسپانیایی است که در میان کاربران ایرانی به‌خوبی شناخته شده است. محصولات این شرکت به دوام بالا و قیمت رقابتی مشهور هستند که جعبه ابزار تایگ مدل 58 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

ویژگی‌های جعبه ابزار تایگ مدل 58
این جعبه ابزار دارای قفل‌های فلزی است که همان‌طور که از نامش پیداست دارای مقاومت بالاتر و البته امنیت بالاتر نسبت به نمونه پلاستیکی است. قطعاً با وجود اندازه بزرگ این جعبه ابزار امکان قراردادن تعداد بالایی از ابزارآلات در آن وجود خواهد داشت.
این موضوع وزن کلی این جعبه ابزار را بالا می‌برد که به همین علت نیز جعبه ابزار تایگ مدل 58 دارای چرخ برای حمل‌ونقل بسیار راحت‌تر است. همچنین اگر ابزارآلات بسیار قیمتی را در آن حمل می‌کنید امکان اتصال یک قفل دیگر بر روی جعبه نیز تعبیه شده است که امنیت آن را دوچندان خواهد کرد.
اما مهم‌ترین نکته در یک جعبه ابزار استحکام کلی و متریال استفاده شده در آن است. همان‌طور که اشاره کردیم برند تایگ جزو برندهای باکیفیت بازار است که محصولات آن تا سال‌های طولانی شما را در هر شرایطی همراهی خواهند کرد.

مشخصات کلی
این جعبه ابزار دارای ابعاد 470x290x630 میلی متر است که بیشتر در مکان‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این جعبه ابزار درون خود دارای یک سینی و یک جعبه کلی است که جنس تمامی آن از پلی پروپیلن ساخته شده است. وزن این جعبه ابزار بدون هیچ‌گونه ابزار به 5.15 کیلوگرم خواهد رسید که متریال مقاوم و فشرده آن را به نمایش می‌گذارد.

سخن پایانی
جعبه ابزار تایگ مدل 58 یک محصول به‌تمام‌معنا باکیفیت است که می‌تواند توسط تعمیرکاران حرفه‌ای مورد استفاده قرار گیرد. البته شما می‌توانید این محصول را برای هر استفاده‌ای تهیه کنید اما اندازه آن را مدنظر داشته باشید. این جعبه ابزار با برخورداری از ویژگی‌های خاص یک انتخاب مطلوب برای طیف وسیعی از کاربران است. جعبه ابزار چرخ‌دار یاد شده از جمله جعبه ابزار تعمیرگاهی بسیار محبوب است که امتحان خود را طی سال‌های طولانی پس داده است.

 

سوالات مرتبط
جعبه ابزار چرخ دار پلاستیکی چیست؟
جعبه ابزار چرخ دار پلاستیکی نوعی جعبه ابزار ساخته شده از پلیمرهای پلاستیکی است که به گونه ای طراحی شده است تا قابل حمل باشد و همچنین در مقابل شرایط بیرونی پایداری و استحکام داشته باشد. کارگاه ها، تعمیرکاران سیار، کمپینگ ها، کوهنوردان از عمده استفاده کنندگان این نوع جعبه ابزار می باشند.
مزیت های استفاده از جعبه ابزار جرخ دار پلاستیکی چیست؟
برخی از مزایای این نوع جعبه ابزارها، وزن سبک و همچنین دوام و تاب آوری در برابر شرایط جوی فضای بیرون می باشد. مدل های دارای سینی و جعبه ارگانایزر، امکان سازمان دهی مناسب جهت ابزارهای مختلف فراهم میآورد.
ویژگی های رایج جعبه ابزار چرخ دار پلاستیکی چیست؟
از ویژگی های رایج این نوع جعبه ابزار، دسته های مستحکم جهت حمل، درب لولایی جهت استفاده آسان، امکان تعبیه قفل جهت محافظت و در نهایت طراحی اختصاصی برای مقاومت در برابر ضربه و شرایط جوی می باشد.
چه نوع ابزار و تجهیزاتی را می توان در جعبه ابزار چرخ دار پلاستیکی نگهداری کرد؟
بسته به نوع طراحی و فضای موجود، از این نمونه جعبه ابزارها می توان برای نگهداری یراق آلات کوچک مانند پیچ و مهره تا ابزار های برقی بزرگ مانند سنگ فرز، دریل و همچنین ابزار های بزرگ دیگر مانند تبر استفاده نمود.
چگونه می توان جعبه ابزار چرخ دار پلاستیکی مناسب را برای نیازهای خود انتخاب نمود؟
برای انتخاب جعبه ابزار پلاستیکی مناسب برای نیازهای خود، عواملی مانند اندازه، وزن، دوام و قیمت را در نظر داشته باشید. همچنین ممکن است بخواهید بسته به کاربرد مورد نظر خود به دنبال ویژگی های اضافه مانند ارگانایزرها( سینی و جعبه) یا مکانیزم قفل یا برند معتبر باشید. تحقیق در مشخصات محصول و مقایسه مدل های مختلف می تواند در تصمیم گیری آگاهانه به شما کمک کند.

 

اطلاعات بیشتر

برند

کد کالا

58

ابعاد

63 * 29 * 47 سانتی متر

جنس جعبه

پلی پروپیلن

وزن

5.15 کیلوگرم

حداکثر تحمل

120 کیلوگرم

توضیحات

چرخدار و قابل حمل
دارای 2 محفظه بزرگ متصل به هم با قفل فلزی
همراه با سینی و جعبه ارگانایزر
محل تعبیه شده جهت به کارگیری قفل آویز

کشور سازنده

اسپانیا

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جعبه ابزار تایگ مدل 58”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

شاید شما این را نیز دوست داشته باشید…