جستجو

دستگاه مته تیز کن پروکسون کد 21200

راهنمای سفارش و ارسال کالا

قیمت :

12,980,000تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

توضیحات

دستگاه مته تیزکن پروکسون کد 21200

برای کاربرانی که مدام با مته و دریل سروکار دارند شکستن و یا کند شدن سر مته‌ها مشکلی همیشگی است، مشکلی که به‌راحتی می‌توانید با دستگاه مته تیزکن پروکسون کد 21200 آن را حل کرده و برای همیشه از شر خریدن سر مته‌های جدید راحت شوید.
بنا بر گفته کاتالوگ محصول، این ابزار به کاربران حرفه‌ای و ابتدایی این امکان را می‌دهد تا مته‌های خود را بنا بر شاخص DIN آن دوباره تیز کنند. پراکسون تاکید زیادی بر مطالعه نحوه عملکرد این دستگاه و گزینه‌های مختلف و روش‌های مختلف کار با آن داشته است. ما در ابزارآلات طلایی نیز این پیشنهاد را به شما می‌کنیم که حتماً دفترچه راهنمای این محصول را مطالعه نمایید.
شرکت ابزارآلات طلایی مفتخر است با داشتن نمایندگی پروکسون آلمان و فروش تمامی ابزارآلات و لوازم جانبی آن در خدمت کاربران گرامی باشد. ابزار پروکسون در این شرکت با گارانتی طلایی پروکسون به شما عرضه می‌شوند که خیال شمارا از بابت اصالت کالا و خدمات پس از فروش پروکسون و دیگر برندها راحت خواهد کرد.

مشخصات دستگاه مته تیزکن پروکسون کد 21200
قطعاً برای شما نیز پیش‌آمده است که بسیاری از مته‌های خود را به علت کند شدن دور انداخته یا صرفاً از آنها کمتر استفاده می‌کنید. با خرید دستگاه مته تیزکن پروکسون کد 21200 با راحتی می‌توانید مته‌های خود را در اندازه‌های مختلف دوباره همانند اول تیز نمایید.
این محصول دارای یک موتور 85 وات است که باانرژی 230 ولت کار می‌کند. دیسک تراش دهنده موجود نیز اندازه‌ای معادل 50×13 میلیمتر داشته و سوراخ تراشکاری مته به‌صورت دستی قابل تنظیم است. این ویژگی امکان را به شما می‌دهد که هر مته با هراندازه ای را توسط آن دوباره تیز نمایید. وزن این دستگاه 1.7 کیلوگرم مشخص شده و سنگ آن نیز به‌راحتی قابل تعویض است.

سخن پایانی
دستگاه مته تیزکن پروکسون کد 21200 و دیگر لوازم جانبی پروکسون همانند دیگر محصولات برند پروکسون آلمان دارای کیفیت بسیار بالا در کنار خدمات پس از فروش بسیار متنوع است. شرکت ابزارآلات طلایی این دستگاه مته تیزکن را به همراه گارانتی طلایی پروکسون و ضمانت‌نامه به شما ارائه می‌دهد. این موضوع قطعا خیال شما را از بسیاری از مشکلات پس از فروش راحت خواهد کرد.
داشتن یک دستگاه مته تیزکن می‌تواند شمارا از نگرانی خراب‌شدن مته محبوبتان یا کند شدن آنها خلاص کند. برند پروکسون آلمان به‌خوبی در میان کاربران ایرانی شناخته شده و محصولات آن سال‌هاست که مهمان مراکز تعمیر و مکان‌های صنعتی هستند. پس اگر نیاز به یک مته تیزکن دارید، در خرید آن شک نکنید.

توضیحات تکمیلی

برند

مشخصات

230V
توان 85W
وزن 1.7 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه مته تیز کن پروکسون کد 21200”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط