شارژر باتری خودرو دکا

شارژر باتری خودرو دکا مدل Class 20A

۹,۱۱۸,۰۰۰تومان

فقط 2 عدد در انبار موجود است

محصولات پیشنهادی

توضیحات

شارژر باتری خودرو دکا مدل Class 20A

باتری خودرو یکی از قطعات بسیار مهم موجود در هر خودرو است که درصورتی‌که با مشکل مواجه شود عملاً امکان روشن کردن خودرو و استفاده از آن امکان‌پذیر نخواهد بود. دلایل خرابی باتری می‌توانند زیاد باشند؛ اما گاهی باتری به دلیلی ساده همچون از جمله از کار افتادن دینام می‌تواند به اصطلاح خالی شود. در این زمان شما می‌توانید با شارژ دوباره باتری و تعمیر دینام خودرو دوباره از باتری خود استفاده نمایید. این عمل با دستگاه‌های شارژر باتری خودرو انجام می‌گیرد.
اما همان‌طور که می‌دانید باتری‌های خودرو در انواع مدل‌ها و ولتاژها تولید می‌شوند. ازاین‌رو انتخاب بهترین شارژر باتری خودرو مشخصاً ارتباط مستقیمی با نوع باتری خودرو شما خواهد داشت. قطعاً شارژر باتری کامیون با شارژر باتری یک خودرو برقی کاملاً متفاوت خواهد بود. اما با انتخاب یک شارژر باتری پرقدرت قطعاً دستان شما برای شارژ انواع باتری بازتر خواهد بود.
لازم به ذکر است که کار با این دستگاه‌ها نیازمند تخصص است. زیرا شارژ هر نوع باتری قوانین و اصول مرتبط با خود را دارد. به طور مثال شارژ نامناسب باتری‌های اسیدی سبب خشک‌شدن و غیر قابل استفاده شدن آنها می‌شود.
پس اگر تخصصی در این زمینه ندارید بهتر است کار را به کاردان بسپارید و در صورت خرابی باتری به یک باتری‌ساز یا تعمیرگاه مراجعه نمایید. شارژر باتری خودرو دکا مدل Class 20A یکی از پرطرف‌دارترین و البته کاربردی‌ترین شارژر باتری خودرو موجود در بازار است که می‌توان از آن برای شارژ طیف وسیعی از باتری‌های خودرو استفاده نمود.

درباره شارژر باتری خودرو

همان‌طور که اشاره کردیم خالی شدن باتری و از کار افتادن آن از جمله مواردی است که می‌تواند به دلایل بسیاری اتفاق بیفتد. این خرابی صرفاً نمی‌تواند نشانگر وجود عیب در باتری باشد. خصوصاً اگر از باتری خود برای ایجاد روشنایی در زمان کمپ استفاده نمایید امکان خالی شدن باتری شما وجود خواهد داشت. خرابی دینام، برق دزدی، شوره زدن باتری و البته تمام شدن طول عمر باتری خودرو از جمله موارد دیگری هستند که می‌توانند شمارا محتاج استفاده از یک شارژر باتری خودرو نمایند.

مشخصات

شارژر باتری خودرو شرکت دکا با هدایت جریان الکتریکی 220 ولت، الکتریسیته را از منبعی تک‌فاز به جریانی با ولتاژ 12 یا 24 ولت تبدیل خواهد کرد. به این ترتیب مهم است که ولتاژ خروجی این شارژر خودرو نسبت به ولتاژ باطری در حال شارژ تنظیم شود. البته این تنها نکته‌ای نیست که در زمان استفاده از این ابزار باتری سازی می‌بایست به آن توجه نمایید.
بلکه حتی نحوه اتصال کابل‌های مثبت و منفی نیز حائز اهمیت است و در صورت اتصال اشتباه امکان خرابی دستگاه و البته باتری وجود دارد. اما شرکت دکا ایتالیا با شناسایی این مشکل سیستم حفاظت از اتصال اشتباه قطب را نیز در این در این محصول جای داده است.
شارژر باتری خودرو مدل 20A شرکت دکا ولتاژ ورودی معادل 230 ولت داشته و ولتاژ خروجی آن نیز همان‌طور که اشاره کردیم 12 و 24 ولت قابل‌تنظیم است. توان این شارژر 300 وات بوده و از این امکان شارژ باتری خودرو های سنگین همچون باتری کامیون را نیز خواهد داشت. جریان شارژ مؤثر این باتری 20 آمپر بوده و میانگین جریان آن نیز 12 آمپر اندازه گیری شده است.
وزن این ابزار 6 کیلوگرم بوده و در قسمت بالایی آن دسته‌ای برای جابه‌جایی راحت‌تر آن تعبیه شده است. قابلیت تنظیم میزان شارژ، محافظت در برابر جریان اضافه، اتصال کوتاه، اتصال قطب اشتباه و … نیز در این محصول قرار گرفته‌اند تا نگرانی بابت ایجاد صدمه در باتری و دستگاه نداشته باشید.

سخن پایانی

شارژر باتری خودرو مدل Class 20A شرکت دکا ایتالیا تمام مراحل طراحی و ساخت خود را در کشور ایتالیا می‌گذارند و ازاین‌رو کیفیت بسیار بالا را در کنار قیمتی رقابتی برای شما به ارمغان آورده است. ابزارآلات طلایی مفتخر است به نمایندگی دکا ایتالیا این ابزار کاربردی را با ضمانت سلامت فیزیکی و اصالت در اختیار شما قرار داده است.

دکا-DECA
ابزار آلات طلایی واردکننده برند دکا ایتالیا -فروش شارژر باتری خودرو-فروش جامپ استارتر

توضیحات تکمیلی

برند

ولتاژ ورودی

230 ولت

ولتاژ خروجی

12 و 24 ولت

توان

300 وات

ظرفیت باتری

10 تا 250 آمپر ساعت

تیپ باتری

کامیون – اتومبیل
سربی اسیدی
WET AGM

جریان شارژ موثر

20 آمپر

میانگین جریان شارژ

12 آمپر

وزن

6 کیلوگرم

ابعاد

27.5 * 20.5 * 19.5 سانتی متر

امکانات

قابلیت تنظیم شارژ با جریان ثابت
امکان محافظت در برابر اضافه جریان
قابلیت محافظت اتصال کوتاه
دارای محافظت اتصال قطب اشتباه
کنتری شارژ به صورت سوییچ دستی
سیم پیچ تمام مس

کشور سازنده

ایتالیا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شارژر باتری خودرو دکا مدل Class 20A”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

شارژر و استارتر باتری دکا مدل SC60-700

شارژر و استارتر باتری دکا مدل SC60-700

۴۰,۴۲۰,۰۰۰تومان
شارژر باتری دکا مدل FL 3713D

شارژر باتری دکا مدل FL 3713D

۲۰,۳۶۰,۰۰۰تومان
شارژر دکا مدل FL 1113D

شارژر دکا مدل FL 1113D

۱۲,۳۱۰,۰۰۰تومان
شارژر دکا مدل FL 1112

شارژر دکا مدل FL 1112

۹,۰۳۰,۰۰۰تومان
شارژر و استارتر دکا مدل class booster 410 A CU

شارژر و استارتر دکا مدل class booster 410 A CU

۱۵,۵۶۰,۰۰۰تومان
شارژر دکا مدل CLASS BOOSTER 150A

شارژر دکا مدل CLASS BOOSTER 150A

۸,۹۹۰,۰۰۰تومان
blank