جستجو

شلنگ جمع کن کلابر مدل 8884

دارای 15 متر شلنگ 1/2 اینچ
ابعاد: 28.6 * 25.5 * 42.0 سانتی متر
وزن: 2800 گرم
جنس بدنه: PPT20
جنس چهارچوب: آلومینیوم
جنس شلنگ: PVC
طراحی ارگونومیک
قابلیت اتصال به دیوار
اقلام همراه: نازل اسپری، اتصال شلنگ و 4 عدد کوپلینگ اتوماتیک
ساخت ایتالیا

راهنمای سفارش و ارسال کالا

قیمت :

3,450,000تومان

توضیحات

شلنگ جمع کن کلابر مدل 8884

شلنگ جمع کن با چه مشخصاتی عرضه می شود؟
انتخاب ابزار باغبانی مناسب یا لوازم آبیاری مجهز اهمیت قابل توجهی برای باغبانان دارد. در واقع بیشتر ابزار آلات و تجهیزات باغبانی به گونه‌ای طراحی و ساخته شده اند که بتوانند روند کار را سرعت ببخشند. شلنگ جمع کن کلابر مدل 8884 از جمله لوازم آبیاری است که می تواند سرعت روند اجرای اقداماتی نظیر آبیاری، شستشو و… را افزایش دهد
مشخصات شلنگ جمع کن کامل کلابر مدل 8884
•شلنگ جمع کن کلابر مدل 8884 ساخت کشور ایتالیاست. این شرکت تمام نکات استاندارد مورد نظر برای ساخت و طراحی را مدنظر قرار داده است.
•این دستگاه در نهایت کیفیت طراحی شده و یک پایه مناسب دارد که امکان تثبیت آن را بر روی زمین فراهم می کند. به کمک این پایه، امکان استفاده از شلنگ جمع کن فراهم خواهد شد.
•حلقه این شلنگ جمع و جور به گونه ای طراحی شده که می توانید آن را بدون مشکل فضایی به دیوار آویزان کنید. بنابراین این دستگاه می تواند یک شلنگ جمع کن دیواری باشد.
•این دستگاه در یک جعبه کوچک با حمل آسان قرار گرفته و شلنگ را بدون ابزار به سرعت جمع می کند.
•با 15 متر شلنگ عرضه می شود. بنابراین به کمک آن می توانید به نقاط مختلف باغ یا باغچه آبرسانی کنید.
•نازل جت اسپری برای تمام نیازهای آبیاری کاربردی است. این نازل بخشی از تجهیزات شلنگ جمع کن کلابر مدل 8884 می باشد. این نازل برای اسپری آب در آبپاش مورد استفاده قرار می گیرد. چنین نازل هایی در سیستم های آبیاری نوین کارایی قابل توجهی دارند.
•4 عدد کوپلینگ اتوماتیک از دیگر تجهیزاتی است که با شلنگ جمع کن مدل 8884 عرضه می شود. این کوپلینگ به عنوان کانکتور یا قطع کننده مورد استفاده است و برای اتصال یا قطع کردن جریان شیر آب به شلنگ کاربرد دارد.
•از دیگر تجهیزات متفاوت این دستگاه باید به آکواستاپ اشاره کرد. آکواستاپ، امکان جداسازی یا اتصال نازل اسپری را بدون نیاز به بستن شیر مهیا می کند.
•شما می توانید دستگاه جمع آوری شلنگ کلابر را برای لوله های 1.2 و 3.4 اینچ مورد استفاده قرار دهید.
کاربرد دستگاه جمع آوری شلنگ کلابر
شلنگ جمع کن باغبانی در تمامی سیستم های آبیاری کاربرد دارد. این آبیاری می تواند مربوط به باغچه، باغ یا مزرعه کوچک باشد.
استفاده از این دستگاه امکان شستشو با فشار را نیز فراهم می کند. از این رو برای محیط هایی نظیر کارواش، اقداماتی نظیر نماشویی ساختمان ها و… کاربرد دارد.

شلنگ جمع کن
ویژگی های قرقره شلنگ کلابر
•ضد ضربه و مقاوم در برابر آب و هواست.
•مونتاژ آن بدون ابزار انجام می شود.
•حلقه شلنگ کلابر یک وسیله جانبی ضروری برای علاقه مندان به باغبانی است. طول آن به اندازه ای است که به شما اجازه می دهد به راحتی به گوشه و کنار باغ خود برسید.
•استفاده از این قرقره شلنگ به دلیل ساخت و ساز بدون عارضه آن بسیار آسان است. شما می توانید بدون هیچ کمک و زحمتی قرقره شلنگ را در باغ خود مستقر کنید. این قرقره در یک کیف حمل و نقل جمع و جور بسته بندی شده است که حمل و نقل راحت آن را امکان پذیر می کند.
•حلقه شلنگ کلابر از موادی با کیفیت بالا ساخته شده و در برابر آب و هوای نامساعد نیز مقاومت می کند.
معرفی برند کلابر
Claber برند ایتالیایی است که توسط میلیون ها نفری که طبیعت را دوست دارند و بهترین محصولات را برای مراقبت از آن می خواهند، انتخاب می شود. شرکت کلابر از سال 1969 این برند را طراحی کرده است. ضمن اینکه کامل ترین کاتالوگ را در زمینه آبیاری ارائه می کند.
شرکت ابزارآلات طلایی، نمایندگی کلابر ایتالیا بوده و این محصولات را با گارانتی عرضه می کند. کلابر ایتالیا تمام موارد لازم برای طراحی و ساخت یک شلنگ جمع کن کامل و استاندارد را در نظر گرفته است.

کلابر - CLABER
شرکت ابزار آلات طلایی واردکننده برند کلابر ایتالیا-لوازم آبیاری- شلنگ-شلنگ جمع کن- شلنگ جمع کن چرخ دار- لوازم باغبانی

اطلاعات بیشتر

برند

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شلنگ جمع کن کلابر مدل 8884”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *