شلنگ جمع کن کلابر مدل 8981

شلنگ جمع کن کلابر مدل 8981

همراه با 20 متر شلنگ 1/2 اینچ
ابعاد: 87.0 * 39.0 * 48.2 سانتی متر
وزن: 4700 گرم
جنس بدنه: PPT20
جنس چهارچوب: آلومینیوم
جنس شلنگ: PVC
طراحی ارگونومیک
مونتاژ بدون نیاز به ابزار
اقلام همراه: نازل اسپری، اتصال شیر و 4 عدد کوپلینگ اتوماتیک
ساخت ایتالیا

۴,۴۲۵,۰۰۰تومان

فقط 2 عدد در انبار موجود است

محصولات پیشنهادی

توضیحات

شلنگ جمع کن کلابر مدل 8981

درباره شلنگ جمع کن کلابر مدل 8981

شلنگ همچنان یکی از وسایل بسیار پرکاربرد در زمان آبیاری باغ و باغچه است. اما اگر حتی یک‌بار از این وسیله استفاده کرده باشید می‌دانید که در زمان اتمام کار جمع‌کردن و تمیزکردن دوباره آن چه دردسر بزرگی است. حال اگر باغچه شما نیاز به آبیاری روزانه دارد جمع‌کردن و تمیزکردن شلنگ به‌خودی‌خود می‌تواند شمارا از آبیاری منصرف کند.

اینجاست که شلنگ جمع کن کلابر مدل 8981 می‌تواند به کمک شما آمده و وظیفه نگهداری و جمع‌آوری شلنگ پس از اتمام کار را بر عهده گیرد. این ابزار محبوب ساخت برند کلابر ایتالیا بوده و در دسته‌بندی ابزار باغبانی و شلنگ جمع کن باغبانی قرار خواهد گرفت.
همان‌طور که در تصویر این کالا مشاهده می‌کنید این محصول یک شلنگ جمع کن چرخ‌دار بوده که البته می‌توان آن را به‌عنوان یک شلنگ جمع کن خانگی نیز در نظر گرفت. برند کلابر فعالیت خود را در سال 1969 در کشور ایتالیا آغاز نمود.
کیفیت بسیار بالای محصولات تولیدی این شرکت باعث شد که در مدت‌زمان کوتاهی به محبوبیت رسیده و محصولات آن در هر گوشه کناری مورداستفاده قرار گیرد.

کاربرد شیلنگ جمع کن

همان‌طور که اشاره کردیم شلنگ جمع کن کلابر مدل 8981 از نمونه چرخ‌دار است که می‌توان به‌راحتی آن را منتقل نمود. با استفاده از این ابزار باغبانی باکیفیت دیگر خبری از به‌هم‌ریختگی شلنگ در حیاط یا باغ شما نخواهد بود.

همان‌طور که می‌دانید با توجه به جنس پلاستیکی اکثر شلنگ‌های موجود در بازار اگر شلنگ در معرض آفتاب یا دیگر عوامل محیطی دیگر قرار گیرد به‌مرور دچار خشکی و آسیب خواهد شد.
همچنین از دست رفتن حالت لاستیکی آن نیز می‌تواند کار آبیاری را دشوار نماید. با استفاده از این ابزار دیگر نگرانی بابت سلامت و طول عمر شلنگ خود نخواهید داشت.
مشخصات شیلنگ جمع کن کلابر مدل 8981

شیلنگ جمع کن کلابر مدل 8981 همچون دیگر محصولات برند کلابر دارای کیفیت بسیار بالا در کنار قیمتی رقابتی است. تمامی مراحل طراحی و تولید این ابزار در کشور ایتالیا انجام شده است که همین موضوع سبب محبوبیت بالای این ابزار شده است.

این شلنگ جمع کن دارای ابعادی معادل 482x870x390 میلیمتر می‌باشد. همچنین وزن کل مجموعه شلنگ جم کن آن 4700 گرم اندازه گیری شده است. بدنه این ابزار از جنس پلاستیک PP t20 اما فریم آن جهت افزایش مقاومت در برابر عوامل محیطی از آلومینیوم ساخته شده است.
با اینکه امکان اتصال شلنگ‌های دیگر به آن نیز وجود دارد؛ اما شلنگ موجود در خود این محصول کیفیت بسیار بالایی را داشته و از مواد PVC ساخته شده است.
این شلنگ با طول 20 متر می‌تواند برای بسیاری از استفاده‌های خانگی و باغچه‌های کوچک مناسب باشد.
شما بر اساس نیاز خود می‌توانید از یک شلنگ با طول 60 متر ½ اینچ و 50 متر 5/8 اینچ نیز استفاده نمایید.

با وجود سیستم اتصال Quick Click System اتصال شیلنگ جمع کن کلابر مدل 8981 به شیر آب بسیار راحت خواهد بود.
این موضوع خصوصاً برای شیلنگ جمع کن‌های پرتابل همچون این مدل بسیار کارآمد خواهد بود.
از این ابزار می‌توانید برای آبیاری سطوح همچون باغ‌های کوچک و متوسط، آبیاری گیاهان زینتی، نظافت ماشین آلات و تجهیزات نیز استفاده نمایید.

سخن پایانی

همان‌طور که اشاره کردیم شلنگ جمع کن کلابر مدل 8981 یک ابزار بسیار کاربردی برای جمع‌آوری و محافظت از شلنگ پس از انجام آبیاری یا شست‌وشو می‌باشد.
همچون دیگر ابزار و لوازم تولیدی برند کلابر ایتالیا، وظیفه این محصول نیز آسان کردن وظایف یک باغ یا باغچه می‌باشد.

از محصولات این برند می‌توان به انواع سیستم‌های آبیاری اتوماتیک، سیستم‌های آبیاری قطره‌ای، آب‌رسانی زیرزمینی و انواع و اقسام لوله و سیستم‌های خنک‌کننده و آبیاری اشاره کرد.

این محصول نیز در کنار دیگر ابزار آلات این برند در این فروشگاه با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی به شما عرضه خواهند شد. ابزار آلات طلایی مفتخر است به نمایندگی کلابر ایتالیا تمامی محصولات و خدمات پس از فروش این برند محبوب را در اختیار شما قرار داده است.

توضیحات تکمیلی

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شلنگ جمع کن کلابر مدل 8981”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

شلنگ جمع کن کلابر مدل 8866

شلنگ جمع کن کلابر مدل 8866

۴۲۰,۰۰۰تومان
شلنگ جمع کن کلابر مدل 8895

شلنگ جمع کن کلابر مدل 8895

۹,۶۹۰,۰۰۰تومان
شلنگ جمع کن کلابر مدل 8891

شلنگ جمع کن کلابر مدل 8891

۶,۶۶۰,۰۰۰تومان
شلنگ جمع کن کلابر مدل 8890

شلنگ جمع کن کلابر مدل 8890

تماس بگیرید !
ست نازل و رابط شلنگ کلابر کد 8800

ست نازل و رابط شلنگ کلابر کد 8800

۵۳۰,۰۰۰تومان
سه راهی آکواکرفت مدل 550220

سه راهی آکواکرفت مدل 550220

۱۱۲,۰۰۰تومان
blank