blank

شیلنگ جمع کن کلابر مدل 8921

  • ابعاد: 300 * 400 * 420 میلی متر
    ظرفیت: 40 متر شلنگ 1/2 اینچ
    وزن: 1490 گرم
    جنس بدنه: PPT20
    چهارچوب بدنه: آلومینیوم
    قابلیت حمل و اتصال به دیوار
    مونتاژ بدون ابزار
    اقلام همراه: کوپلینگ اتوماتیک و براکت جهت نصب به دیوار
    ساخت ایتالیا

۲,۳۵۰,۰۰۰تومان

محصولات پیشنهادی

توضیحات

شیلنگ جمع کن کلابر مدل 8921

آبیاری درختان و گل و باغچه به وسیله شلنگ در حیاط منزل در یک عصر تابستانی یکی از لذت‌ بخش‌ ترین کارها است. قطعاً اگر شما نیز دارای باغ و باغچه هستید با مشکلات پس از آبیاری دست و پنجه نرم کرده‌اید. بسیاری از کاربران با استفاده از یک شلنگ متصل به لوله آب نسبت به آبیاری گیاهان خود اقدام می‌کنند. این ابزار کاربردی اما بدون مشکل نیست. پس از استفاده از یک شلنگ جهت آبیاری قطعاً زحمت جمع آوری آن را نیز باید به جان بخرید.
این موضوع به این دلیل است که اگر شلنگ در معرض تابش مستقیم آفتاب یا تغییرات شدید دمایی قرار گیرد به مرور زمان انعطاف خود را از دست داده و دچار شکستگی و نشتی آب خواهد شد. اما جمع کردن یک شلنگ 20 متری در باغچه چندان آسان نیست خصوصاً اگر پس از یک آبیاری طولانی خسته باشید. در اینجاست که یک ابزار کاربردی همچون شلنگ جمع کن خانگی می‌تواند تبدیل به یک ابزار بسیار کاربردی برای شما شود.

درباره شلنگ جمع کن کلابر

همان‌طور که اشاره کردیم یک شلنگ جمع کن وظیفه جمع آوری شلنگ را پس از استفاده بر عهده خواهد گرفت. اگر نگاهی به بازار بیندازید نمونه‌های بسیار مختلفی از شلنگ جمع کن باغبانی خواهید دید. از نمونه‌های اتوماتیک و برقی گرفته تا نمونه‌های بسیار ساده که تنها همچون آویزی نگهداری شلنگ را بر عهده خواهند گرفت. شرکت کلابر یکی از نام‌های شناخته شده تولید کننده ابزارآلات آبیاری و سیستم‌های مرتبط با ان است. شلنگ جمع کن کلابر مدل 8921 یکی از محصولات بسیار کاربردی شرکت کلابر است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.
شلنگ جمع کن در مدل‌های بسیار زیادی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. در میان آنها اما نمونه‌های دستی شلنگ جمع کن به علت ساختار ساده‌تر و البته قیمت پایین‌تر محبوبیت بالاتری دارند. از این رو به راحتی می‌توان بهترین شلنگ جمع کن‌های بازار را در نمونه‌های دستی همچون شیلنگ جمع کن کلابر مدل 8921 یافت. این ابزار کاربردی در کنار محافظت از شیلنگ باغبانی شما عملیات جمع کردن آن را نیز برای شما راحت خواهد کرد. کافی است پس از اتمام کار شروع به چرخاندن دسته موجود در کنار ابزار کنید.

مشخصات

شیلنگ جمع کن کلابر مدل 8921 یکی از ابزارآلات بسیار کاربردی و محبوب این شرکت ایتالیایی است. این شلنگ جمع کن قابلیت اتصال به دیوار را خواهد داشت تا بتوانید به راحتی و بدون نگرانی آن را در محیط بیرون منزل خود همچون حیاط نصب نمایید. شما می‌توانید این محصول را به راحتی و بدون هیچ ابزاری آماده به کار کرده و از آن استفاده نمایید.
این شیلنگ جمع کن توانایی محافظت از 40 متر شیلنگ ½ اینچ و 35 متر شیلنگ 5/8 اینچ را خواهد داشت. ابعاد این محصول 420x400x300 میلیمتر بوده و وزن آن نیز 1490 گرم اندازه گیری شده است. همچون دیگر محصولات تولیدی شرکت کلابر ایتالیا این شلنگ جمع کن نیز کیفیت ساختاری بسیار بالایی دارد. جنس بدنه از پلاستیک مقاوم PPT20 بوده و فریم آن نیز از جنس آلومینیوم است.
با استفاده از این شیلنگ جمع کن دیگر نگرانی از بابت آسیب رسیدن به شیلنگ نیز نخواهید داشت. همچنین پس از پایان کار تنها در چند ثانیه می‌توانید یک شیلنگ 40 متری را نیز به راحتی جمع نمایید. در بسته بندی این محصول کوپلینگ و براکت اتصال به دیوار نیز قرار گرفته است تا برای اتصال آن به دیوار نیازمند خرید جداگانه آن نباشید.

سخن پایانی

شلنگ جمع کن دیواری کلابر با در کنار هم قرار دادن قیمت رقابتی و کیفیت مطلوب توانسته است تبدیل به یک محصول بسیار کاربردی شود. شلنگ جمع کن کلابر همچون دیگر محصولات دیگر این برند خوشنام یک انتخاب مطلوب برای طیف وسیعی از کاربران دوستدار باغ و باغچه می‌باشد. ابزارآلات طلایی مفتخر است به نمایندگی کلابر این محصول کاربردی را با تضمین کیفیت و سلامت فیزیکی در اختیار شما قرار داده است.

کلابر - CLABER
شرکت ابزار آلات طلایی وارد کننده برند کلابر ایتالیا- لوازم آبیاری – شلنگ- شلنگ جمع کن اتوماتیک-شلنگ جمع کن دستی

توضیحات تکمیلی

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شیلنگ جمع کن کلابر مدل 8921”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

شلنگ جمع کن کلابر مدل 8866

شلنگ جمع کن کلابر مدل 8866

۴۲۰,۰۰۰تومان
شلنگ جمع کن کلابر مدل 8895

شلنگ جمع کن کلابر مدل 8895

۹,۶۹۰,۰۰۰تومان
شلنگ جمع کن کلابر مدل 8891

شلنگ جمع کن کلابر مدل 8891

۶,۶۶۰,۰۰۰تومان
شلنگ جمع کن کلابر مدل 8890

شلنگ جمع کن کلابر مدل 8890

تماس بگیرید !
ست نازل و رابط شلنگ کلابر کد 8800

ست نازل و رابط شلنگ کلابر کد 8800

۵۳۰,۰۰۰تومان
سه راهی آکواکرفت مدل 550220

سه راهی آکواکرفت مدل 550220

۱۱۲,۰۰۰تومان
blank