فرز پروکسون

فرز پروکسون مدل 28560

۸,۶۳۰,۰۰۰تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

محصولات پیشنهادی

توضیحات

فرز پروکسون مدل 28560

فرز و سنباده زن دو ابزار سنگ زنی بسیار کاربردی هستند که از آنها می‌توان در پروژه‌های خانگی، طراحی و ساخت مجسمه، مبلمان سازی و … استفاده نمود. سنباده زن یک ابزار برقی بسیار کاربردی شناخته می‌شود که در انواع اندازه‌ها و با توان‌های مختلف در بازار قابل انتخاب و خریداری است. از سنباده زن به طور معمول برای پولیش سطوح چوبی یا حذف رنگ از روی قطعات مختلف استفاده می‌کنند. سنباده زن و فرز عملکرد تقریباً مشابه یکدیگر دارند؛ اما قطعاً داشتن یک ابزار مینیاتوری کاربردی همچون فرز پروکسون مدل 28560 می‌تواند انتخاب مناسبی برای کاربرانی باشد که به دنبال خرید یک سنباده زن و فرز در یک ابزار هستند.

درباره سنباده زن پروکسون

همان‌طور که اشاره کردیم درصد زیادی از کاربران از سنباده زن برای ایجاد تغییر و پرداخت سطوح چوبی استفاده می‌کنند. قطعاً آماده‌سازی چوب پیش از پرداخت یکی از مهم‌ترین مراحل ساخت و تولید هر وسیله‌ای می‌باشد. در اینجاست که استفاده از یک سنباده زن مینیاتوری می‌تواند سرعت عمل انجام کار و کیفیت نهایی محصول را به طور چشمگیری افزایش دهد.
هنرمندان در زمان کار بر روی سطوح چوبی قطعاً حتی پس از ایجاد برش‌های مختلف نیازمند ایجاد تغییرات ریز و دقیق بر روی سطح کار خواهند داشت. انجام این تغییرات ریز نیازمند داشتن یک ابزار کاربردی همچون سنباده زن سیلندری است. ابزار پروکسون در میان کاربران به طول عمر بالا و کیفیت فوق‌العاده شناخته می‌شوند. فرز یاد شده نیز از این قاعده مستثنی نبوده و کیفیت بسیار بالایی را در اختیار کاربر خود خواهد گذاشت.
این ابزار پرداخت به زبان ساده نسخه بسیار کوچک یک دستگاه بسیار بزرگ است. ازاین‌رو می‌توان از این ابزار در هر محیط حتی در خانه نیز استفاده نمود. سنباده زن مینیاتوری یکی از ابزار بسیار کاربردی است که می‌توانید از آن برای انجام بسیاری از تغییرات بر روی سطوح فولادی، فلزات غیرآهنی و البته چوب استفاده نمایید.
مشخصات

شرکت پروکسون با معرفی فرز پروکسون مدل 28560 توانسته است دو دستگاه فرز و سنباده زن را در یک محصول در کنار هم قرار دهد. هرچند که این دو دستگاه اگر به صورت جداگانه تهیه شوند می‌توانند قابلیت‌های خود را بهتر نشان دهند؛ اما با خرید این ابزار برای انجام کارهای خانگی و نیمه‌صنعتی می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی نمایید.
ولتاژ ورودی فرز پروکسون مدل 28560 توسط کارخانه 230 مشخص شده است. این ابزار با این ولتاژ توان 100 وات و سرعت چرخش 800 تا 2800 دقیقه را در اختیار شما قرار خواهد داد. میزان سرعت چرخش در این دستگاه کاملاً قابل تنظیم بوده و کاربر می‌تواند بنا بر نیاز آن را حتی در زمان کار تغییر دهد. طول این ابزار 270 میلیمتر بوده و وزنی معادل 900 گرم دارد. این وزن پایین باعث می‌شود در زمان استفاده‌های طولانی مدت دستان شما دچار خستگی نشوند. این موضوع خصوصاً برای کسانی که در طول روز نیاز به استفاده زیاد از یک سنباده زن را دارند یک مزیت بسیار مطلوب طلقی خواهد شد.

همان‌طور که اشاره کردیم این ابزار توانایی ایجاد تغییر بر روی سطوح فولادی، فلزی (غیرآهنی) و چوبی را خواهد داشت. موتور بسیار پر قدرت و با کیفیت استفاده شده در این ابزار نیز همچون دیگر ابزار تولیدی شرکت پروکسون طول عمر بالا را در کنار تولید صدای بسیار کم برای شما به ارمغان آورده است. پروکسون در ساخت این ابزار از آلومینیوم با کیفیت در کنار پلی‌آمید تقویت شده با فایبرگلاس بهره گرفته است. جعبه بسیار با کیفیت این ابزار یک فرچه پولیش پره‌ای را نیز در خود جای داده است.

سخن پایانی

ابزارآلات طلایی مفتخر است به نمایندگی پروکسون المان این ابزار بسیار کاربردی را با ضمانت سلامت و اصالت در اختیار شما قرار داده است. شرکت پروکسون یکی از نام‌های شناخته شده بازار ابزارآلات است که کیفیت بسیار بالا را در کنار قیمتی رقابتی برای محصولات خود به ارمغان آورده است.

پروکسون - PROXXON
شرکت ابزار آلات طلایی وارد کننده برند پروکسون -دستگاه تراش- انواع فرز مینیاتوری – لوازم جانبی پروکسون

توضیحات تکمیلی

برند

کد کالا

WAS/E
28560

ولتاژ ورودی

230 ولت

توان

100 وات

محدوده سرعت

800 تا 2800 دور در دقیقه

طول

270 میلی متر

وزن

900 گرم

توضیحات

برای سنگ زنی، سنباده زنی، پرداخت و تکمیل سطوح فولاد، فلزات غیر آهنی و فولاد ضد زنگ
موتور DC اختصاصی بالانس شده با امکان کنترل سرعت بی نهایت برای کار با مواد مختلف
پایداری و حفظ سرعت حتی در فشار کار بالا
محفظه سری ساخته شده از آلومینیوم دایکاست شده
بدنه با جنس پلی آمید تقویت شده با فایبر گلاس
جعبه نگهداری بسیار با کیفیت
عایق بندی شده طبق استاندارد کلاس 2
همراه با فرچه پولیش پره ای سایز 30 * 50 میلی متر

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرز پروکسون مدل 28560”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

تیغه اره ماکیتا کد A-85628 مجموعه 5 عددی

تیغه اره ماکیتا کد A-85628 مجموعه 5 عددی

۲۹۵,۰۰۰تومان
اره عمودبر دیوالت کد DT-2166 مجموعه 5 عددی

اره عمودبر دیوالت کد DT-2166 مجموعه 5 عددی

۱۶۵,۰۰۰تومان
تیغه اره دیوالت کد DT-2053 بسته 5 عددی

تیغه اره دیوالت کد DT-2053 بسته 5 عددی

۲۰۰,۰۰۰تومان
تیغه اره دیوالت کد DT-2165 مجموعه 5 عددی

تیغه اره دیوالت کد DT-2165 مجموعه 5 عددی

۲۹۵,۰۰۰تومان
تیغه اره دیوالت کد DT-2160 مجموعه 5 عددی

تیغه اره دیوالت کد DT-2160 مجموعه 5 عددی

۲۹۵,۰۰۰تومان
تیغه تراش پروکسون مدل 24552

تیغه تراش پروکسون مدل 24552

۳,۱۰۰,۰۰۰تومان
blank