جستجو

قاپک شیشه لیکوتا ATG-6088

مناسب برای بلند کردن شیشه ، سنگ و ….

راهنمای سفارش و ارسال کالا

قیمت :

1,823,000تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

توضیحات

قاپک شیشه لیکوتا ATG-6088
خرید قاپک شیشه لیکوتا ATG-6088

حمل صفحات شیشه‌ای و یا یک وسیله بسیار سنگین با سطح صیقلی با دست قطعاً کار چندان راحتی نخواهد بود. اینجاست که استفاده از وسیله‌ای به نام قاپک شیشه لیکوتا ATG-6088 می‌تواند کاربردی باشد. قاپک در انواع مختلفی تولید و ساخته می‌شود که کالای موردبحث ما از نمونه تک آن است. قاپک جزو ابزار دستی وکیوم شناخته می‌شود که با ایجاد مکش امکان انتقال و حرکت‌دادن سطح شیشه‌ای یا سنگی موردنظر را برای شما راحت خواهد کرد.

مشخصات قاپک شیشه لیکوتا ATG-6088

همان‌طور که از نامش پیداست قاپک شیشه لیکوتا ATG-6092 مشخصاً برای استفاده بر روی سطح شیشه‌ای توسط لیکوتا تایوان طراحی و تولید شده است. اما امکان استفاده از آن بر روی سطح‌های صیقلی دیگر همچون سنگ، چوب و فلز نیز قرار دارد. قطعاً شما نیز در تعمیرگاه‌های شیشه و شیشه‌سازی‌ها
مشاهده کرده‌اید که برای حرکت‌دادن و بلندکردن صفحات شیشه‌ای خودرو از قاپک استفاده می‌کنند. این ابزار علاوه بر ایجاد امنیت بیشتر مانع از افتادن و سرخوردن صفحه شیشه‌ای خواهد شد.
با قراردادن قاپک بر روی سطح موردنظر و فشردن شاسی‌های پشت آن این ابزار با ایجاد خلا به سطح موردنظر خواهد چسبید و به شما امکان جابه‌جایی را خواهد داد. این قاپک اما می‌تواند سطح‌های صاف و صیقلی دیگر همچون فلز، چوب و سنگ را نیز جابه‌جا کند. جنس این ابزار لیکوتا از استیل و جنس کفی آن همانند دیگر محصولات مشابه بازار از پلاستیک است. سیستم مکش و ایجاد خلا در این ابزار نیز از جنس آلومینیوم است که مقاومت مناسب را در کنار مقاومت مناسب در اختیار شما قرار خواهد داد.
بدون وجود قاپک شیشه عملاً امکان حمل‌ونقل صفحات شیشه‌ای و سنگی در کارخانه جات و البته تعمیرگاه‌های خاص وجود نخواهد داشت. بلندکردن یک صفحه شیشه‌ای به‌وسیله قاپک بسیار راحت‌تر و امن‌تر از حرکت‌دادن آن به‌وسیله دست خواهد بود. قاپک در نمونه‌های تکی تا چهارتایی طراحی و تولید می‌شود که باتوجه‌به وزن صفحات و نحوه استفاده شما می‌بایست نمونه مناسب با کارگاه خود را انتخاب نمایید. اما به طور متوسط نمونه دوتایی آن از پس بلندکردن بسیاری از اجسام همچون صفحات شیشه خودرو و سنگ برخواهد آمد.

سخن پایانی

همچون دیگر محصولات برند لیکوتا تایوان، قاپک شیشه لیکوتا ATG-6088 نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. ابزارآلات طلایی مفتخر است که به نمایندگی لیکوتا تایوان تمامی ابزارآلات این برند خوشنام را با گارانتی اصالت و سلامت طلایی در اختیار شما قرار داده است. گارانتی طلایی به معنای تضمین اصالت و سلامت کالا از سمت ابزارآلات طلایی است.

اطلاعات بیشتر

برند

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قاپک شیشه لیکوتا ATG-6088”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط