جستجو

قیچی شاخه زن فیسکارس مدل UP53

طول قیچی: 162 سانتی متر

ظرفیت برش: 32 میلی متر

امکان دسترسی تا ارتفاع 3.5 متر با توجه به قد کاربر

کارایی 12 برابری برش با توجه به مکانیزم PowerRee فیسکارس

راهنمای سفارش و ارسال کالا

قیمت :

5,500,000تومان

فقط 2 عدد در انبار موجود است

توضیحات

قیچی شاخه زن فیسکارس مدل UP53

قطعاً برای محافظت و رشد هرچه بهتر درختان باغ و باغچه خود نیاز به هرس کردن و قیچی کردن شاخه‌های آنها پیدا خواهید کرد. اما ارتفاع زیاد درختان قطعاً مشکلی است که برای هر باغبانی ایجاد مشکل خواهد کرد. یکی از ابزار بسیار کاربردی جهت قطع شاخه درختان استفاده از قیچی شاخه زن فیسکارس مدل UP53 می‌باشد.

درباره قیچی شاخه زن فیسکارس مدل UP53

قیچی شاخه زن فیسکارس مدل UP53 یک ابزار باغبانی بسیار کاربردی است که به‌وسیله آن امکان کوتاه‌کردن و قطع شاخه درختان به کاری آسان تبدیل خواهد شد. این ابزار با استفاده از مکانیزمی ساده اما کاربردی امکان کوتاه‌کردن و هرس کردن درختان را بدون استفاده از پله یا بالارفتن از درخت امکان‌پذیر خواهد کرد. باتوجه‌به اندازه این قیچی شاخه زن فیسکارس امکان رسیدن به شاخه‌ها تا سه تا چهار متر را امکان‌پذیر خواهد کرد.
ابعاد این قیچی 162x15x5 سانتی‌متر است، همچنین وزن آن 780 گرم اندازه گیری شده است که برای یک قیچی یک فاکتور بسیار مهم خواهد بود. همچون هر ابزار دیگری مشخصات ابزار نیز اهمیت بسیاری خواهند داشت. این قیچی باغبانی از نوع قیچی دسته بلند بوده و در دسته ابزار قیچی شاخه زن طنابی قرار خواهد گرفت.
متریال استفاده شده در ساخت قیچی شاخه زن فیسکارس مدل UP53 همچون دیگر ابزار تولیدی فیسکارس فنلاند از کیفیت بالایی برخوردار هستند. سیستم برش و تیغه‌های موجود در این قیچی از بهترین متریال فولادی موجود تولید شده‌اند که می‌توانند تضمین دهنده کارایی بالای این ابزار در طول گذر زمان باشند.

درباره برند فیسکارس

شرکت فیسکارس در سال 1649 در فنلاند تأسیس شد و در همان سال توانست تمامی رقبای خود در زمینه تولید انواع چاقو را کنار بگذارد. به‌تدریج این شرکت ابزار آلات جدیدی خود را در حوضه های لوازم باغبانی، لوازم‌تحریر، لوازم کمپینگ و . … نیز اضافه کرد و توانست در این بازارها نیز موفقیت بسیار زیادی را کسب نماید. فیسکارس در واقع نام شهری است که این کمپانی فعالیت خود را در آن آغاز کرد. شرکت فیسکارس توانست جزو شرکت‌های انگشت شماری باشد که مجوز ساخت کوره ریخته‌گری را در آن سال‌ها به دست آورد.
کیفیت ابزارآلات تولیدی این کشور در بسیاری از کشورها از جمله ایران شناخته شده است و بسیاری از لوازم تولیدی آن حتی از قرن گذشته تا کنون در دستان صنعتگران و کاربران خود باقی ‌مانده‌اند. این موضوع نشانگر کیفیت بسیار بالای لوازم تولیدی این شرکت می‌باشد.
مشخصات

قیچی شاخه زن فیسکارس مدل UP53 دارای یک دسته بلند برای راحتی در زمان کوتاه‌کردن شاخه درختان در ارتفاع می‌باشد. با وجود وزن پایین در هنگام هرس کردن چندین درخت دستان شما دچار خستگی نخواهند شد. مکانیزم خاص موجود در این قیچی نیز در مقایسه با قیچی‌های معمولی تا 12 بار انرژی و فشار کمتری را برای برش نیاز خواهد داشت، زاویه برش نیز می‌تواند به‌وسیله شاسی موجود در انتهای قیچی تا 26 درجه تنظیم شود.
سیستم برش ضربه‌ای نیز باعث می‌شود تا این قیچی یک انتخاب مناسب برای برش چوب‌های خشک شده یا با درجه سختی بالا باشد. این قیچی باتوجه‌به نوع مکانیزم برش و وزن و تیغه‌های موجود توانایی برش تا قطر 2 اینچ را برای شما امکان‌پذیر خواهد کرد. اما توجه داشته باشید که باتوجه‌به درجه سختی چوب این قطر می‌تواند تا 1.5 اینچ کاهش پیدا کند. برای برش شاخه‌های قطور بهتر است از اره مناسب با نوع خشک یا تر بودن آن استفاده نمایید.همچنین لازم به ذکر است که طول این محصول 162 سانتی متر می باشد

سخن پایانی

قیچی شاخه زن فیسکارس مدل UP53 یکی از محصولات بسیار باکیفیت برند فیسکارس فنلاند می‌باشد. مفتخر هستیم که در فروشگاه ابزارآلات طلایی تمامی ابزارآلات تولیدی این شرکت خوش‌نام را با گارانتی طلایی در اختیار شما قرار داده‌ایم. فروشگاه ما به نمایندگی فیسکارس تمامی ابزارآلات تولیدی این شرکت را با تضمین سلامت و کیفیت در اختیار شما خواهد گذاشت.

.

 

توضیحات تکمیلی

برند

ابعاد

5 * 15 * 162 سانتی متر

وزن

780 گرم

جنس دسته

آلومینیوم

جنس تیغه

فولاد تقویت شده ضد زنگ

ظرفیت برش

32 میلی متر

توضیحات بیشتر

امکان دسترسی تا ارتفاع 3.5 متر با توجه به قد کاربر
قابلیت تنظیم زاویه برش تا 26 درجه
کارایی 12 برابری برش با توجه به مکانیزم PowerRee فیسکارس در مقایسه با مکانیزم های موجود
PTFE مقاوم در برابر خوردگی، پوشش تیغه غیر چسبناک

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیچی شاخه زن فیسکارس مدل UP53”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط