موتور برق فیرمن SPG4800

موتور برق فیرمن SPG4800

۲۴,۸۰۰,۰۰۰تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

محصولات پیشنهادی

توضیحات

موتور برق فیرمن SPG4800

قطعی برق یا نبود کلی آن می‌تواند تأثیر بسیار زیادی را بر روی زندگی ما بگذارد. در فصل تابستان به دلیل استفاده درصد بسیاری از جمعیت از کولرهای پرمصرف، مصرف برق افزایش می‌یابد. ازاین‌ رو شبکه برق قادر به پاسخگویی تمام احتیاجات نخواهد بود. به همین علت خاموشی و قطع برق در بسیاری از شهرها اتفاق خواهد افتاد. شاید قطع‌شدن برق برای چند ساعت برای یک منزل مسکونی چندان مهم نباشد. اما بسیاری از کارگاه‌ها و مراکز صنعتی با قطعی برق با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند. ازاین‌رو استفاده از موتور برق برای جبران این قطعی‌ها می‌تواند انتخاب مطلوبی تلقی شود.
درباره موتور برق برند فیرمن

یک موتور برق به طور عمده می‌تواند با مصرف سوخت‌های فسیلی همچون بنزین، گازوئیل و یا حتی گاز انرژی برق را در اختیار شما قرار دهد. موتور برق فیرمن SPG4800 یک محصول بسیار کاربردی از برند فیرمن است که در ابزار آلات طلایی در اختیار شما قرار گرفته است. با توجه به ویژگی‌ها و مشخصات این محصول را می‌توان به راحتی بهترین موتور برق موجود در رده قیمتی میان رده دانست. موتور برق بنزینی یاد شده دارای قدرت خروجی 3100 وات می‌باشد. این سری ژنراتورها در رنج قدرت خروجی متفاوتی در بازار موجود هستند که شما می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه خود آنها را تهیه نمایید.
یک موتور برق خانگی یا به طور عامیانه کم صدا (سایلنت) نیز می‌تواند امکان استفاده از این ابزار کاربردی را در محیط‌های شهری امکان‌پذیر کند. اما استفاده از ژنراتور برق تنها محدود به قطعی برق نیست، شما می‌توانید با استفاده از این محصول در زمان کمپینگ خارج از شهر نیز به انرژی برق دسترسی داشته باشید. ازاین‌رو بسیاری از تولید کنندگان همچون شرکت فیرمن محصولات خود را در دسته‌های موتور برق باغ و موتور برق کاروان نیز عرضه کرده‌اند.

مشخصات موتور برق بنزینی 3 کیلووات فیرمن

موتور برق فیرمن SPG4800 یکی از محصولات بسیار محبوب خط تولید memaid برند فیرمن است. این برند سابقه بسیار درخشانی در زمینه طراحی و تولید انواع ژنراتور برق دارد. محصولات تولیدی این برند از طیف وسیعی از ابزار تولید برق همچون ژنراتورهای خانگی تا صنعتی را شامل شده است. از این رو محصولات این برند با کیفیت بسیار بالای خود توانسته‌اند تا محبوبیت بالایی را در میان کاربران از آن خود کند.
همان‌طور که اشاره کردیم این موتور برق از نوع بنزینی است. ابعاد آن 70x54x56 سانتی متر و وزنی معادل 10 کیلوگرم دارد. این موتوربرق ۳کیلووات می‌تواند به طور دقیق 3100 وات انرژی تولید کند. ولتاژ خروجی DC آن 12 و خروجی AC آن 220 ولت می‌باشد. این محصول دارای یک فاز و سه خروجی می‌باشد. همچون دیگر محصولات سری SPG برند فیرمن در این محصول از یک موتور 4 خطی تک سیلندر استفاده کرده است.
حجم موتور این محصول 270 میلی لیتر می‌باشد. شروع به کار این موتور برق به صورت دستی است که البته با توجه به کیفیت بسیار بالای این محصول با کمترین تلاش می‌توانید آن را روشن نمایید. این ژنراتور در فاصله 7 متری تولید صدایی برابر با 70 دسی‌بل را ثبت کرده است. این موضوع باعث می‌شود تا نتوان از آن در محیط‌های شهری با حساسیت بالا استفاده نمود.
سیستم خنک کننده این ژنراتور برق به صورت passive است. از همین رو بهتر است تا این ژنراتور را در محیط کاملاً بسته و بدون عبور هوا قرار ندهید. بر روی بدنه این محصول می‌توانید LEDهای اخطار روغن و البته روشن/خاموش بودن را مشاهده نمایید. یک عقربه ولت‌متر نیز برای دقت هرچه بیشتر بر روی این محصول قرار گرفته است. شاسی فیوز نیز دقیقاً در میان دو خروجی اصلی این ژنراتور قرار گرفته است. برای کارکرد هرچه بهتر این محصول بهتر است از یک روغن با ویسکوزیته مناسب با دفترچه راهنمای آن استفاده نمایید.
سخن پایانی

همان‌طور که اشاره کردیم موتورهای برق یکی از ابزارهای کاربردی در زمان قطعی برق یا عدم امکان استفاده از شبکه برق هستند. با وجود این موتور برق می‌توانید در هر زمان و مکانی با توجه به میزان انرژی تولیدی ژنراتور برق خود از آن استفاده نمایید. SPG4800 یک محصول بسیار باکیفیت است که ابزارآلات طلایی به نمایندگی فیرمن در ایران آن را برای خرید در اختیار شما قرار داده است. این محصول به همراه گارانتی اصالت و سلامت به شما تقدیم خواهد شد. برند فیرمن یکی از محبوب‌ترین برندهای موجود در بازار در زمینه ساخت و تولید انواع ژنراتور و موتور برق می‌باشد.

فیرمن - FIRMAN
ابزار آلات طلایی واردکننده برند فیرمن در ایران- موتور برق خانگی- موتوربرق سایلنت-موتوربرق صنعتی- موتوربرق چرخ دار و….

توضیحات تکمیلی

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “موتور برق فیرمن SPG4800”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

بکس فشار قوی لیکوتا مدل A8075

بکس فشار قوی لیکوتا مدل A8075

۳,۴۱۰,۰۰۰تومان
آچار رینگی دم موشی لیکوتا مدل AWT-SBP22

آچار رینگی دم موشی لیکوتا مدل AWT-SBP22

۵۷۸,۰۰۰تومان
آچار یک سر تخت یک سر رینگی لیکوتا مدل ESF22 سایز 22 میلی متر

آچار یک سر تخت یک سر رینگی لیکوتا مدل ESF22 سایز 22 میلی متر

۴۹۲,۰۰۰تومان
شلنگ جمع کن روغن مک لوب مدل MECLUBE 074-4507-115

شلنگ جمع کن روغن مک لوب مدل MECLUBE 074-4507-115

تماس بگیرید !
گریس پمپ مک لوب مدل meclube 015-3102-000

گریس پمپ مک لوب مدل meclube 015-3102-000

تماس بگیرید !
نازل روغن مک لوب مدل MECLUBE-024-1233-C00

نازل روغن مک لوب مدل MECLUBE-024-1233-C00

تماس بگیرید !
blank