جستجو

هویه تفنگی لیکوتا TEA-50050

هویه تفنگی لیکوتا TEA-50050

راهنمای سفارش و ارسال کالا

قیمت :

1,231,000تومان

ناموجود

توضیحات

هویه تفنگی لیکوتا TEA-50050
هویه تفنگی لیکوتا TEA-50050

هویه تفنگی لیکوتا TEA-50050 یک هویه مناسب از برند لیکوتا تایوان است که می‌تواند باکیفیت بالای خود انجام کار ذوب لحیم را برای ایجاد اتصالات قطعات برای کاربر خود راحت کند. همان‌طور که می‌دانید هویه‌ها به دودسته کلی غیر الکتریکی و الکتریکی تقسیم می‌شوند. هویه تفنگی لیکوتا TEA-50050 جزو نمونه الکتریکی است دسته ابزار است که می‌تواند با ایجاد حرارت مستقیم در نوک خود لحیم را ذوب کند. بر خلاف این نمونه هویه‌های غیر الکتریکی یا همان چکشی از چراغ پریموس یا کوره‌ای برای ایجاد حرارت استفاده می‌کنند که برای ایجاد اتصالات صنعتی به کار می‌رود.

مشخصات هویه تفنگی لیکوتا TEA-50050

همان‌طور که اشاره کردیم هویه تفنگی لیکوتا TEA-50050 یکی از ابزارهای پرکاربرد هر خانه و یا کارگاهی است که عدم وجود آن عملاً امکان کارکردن با بردها، سیم‌ها و … از بین خواهد رفت. اتصال قطعات الکترونیکی بر روی برد، تعمیر لوازم برقی، اتصال دو سیم به یکدیگر و … از جمله مواردی هستند که در آن یک هویه کاربرد بسیار زیادی خواهد داشت.
ابزارآلات طلایی با داشتن نمایندگی لیکوتا تایوان مفتخر است که تمامی ابزار لیکوتا را با گارانتی طلایی اصالت و سلامت فیزیکی در خدمت شما هم‌میهنان عزیز قرار داده است. گارانتی طلایی ما خیال شما را از بابت اصل بودن تمامی ابزار دستی و دستگاه‌های پیشرفته و خدمات پس از فروش آن راحت خواهد کرد.
همان‌طور که اشاره کردیم هویه تفنگی لیکوتا TEA-50050 یک محصول باکیفیت و کاربردی است. این محصول می‌تواند هم در خانه و هم در کارگاه‌ها مورداستفاده قرار گیرد. در پک فروش این محصول یک عدد نوک یدک و مقاری قلع نیز قرار گرفته است. این محصول ویژگی‌هایی همچون قابلیت تعویض نوک، سیستم داغ کننده سریع و لامپ نشانگر وضعیت را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. توان هویه تفنگی لیکوتا TEA-50050 نیز 140 وات از طرف کارخانه تولیدکننده مشخص شده است.
استفاده از هویه تفنگی لیکوتا TEA-50050 برای انجام کارهایی همچون اتصالات سبک همچون لامپ‌های الکترونیکی و مدارها نیز انتخابی بسیار مناسب است. اما اگر قصد استفاده صنعتی از آن را دارید بهتر است به سراغ مدل‌های غیر الکترونیکی بروید. هرچند راحتی کار استفاده از هویه تفنگی قابل‌مقایسه با نسخه غیر الکترونیکی نیست.
سخن پایانی

هویه تفنگی لیکوتا TEA-50050 یک محصول بسیار کاربردی و باکیفیت از برند لیکوتا تایوان است که می‌تواند انتخاب مناسبی برای طیف وسیعی از کاربران باشد. اگر به دنبال خرید یک هویه تفنگی برای انجام لحیم هستید این محصول می‌تواند برای شما بسیار کاربردی باشد.

توضیحات تکمیلی

برند

توضیحات

یک عدد نوک یدک و مقاری قلع
قابلیت تعویض نوک
داغ شدن سریع
دارای لامپ نشانگر وضعیت

توان

140 وات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هویه تفنگی لیکوتا TEA-50050”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط