جستجو

کاتر لیکوتا AKD-10001

طول: 172 میلی متر
جنس بدنه: آلمینیوم ریخته گری
جنس تیغه استاندارد: آلیاژ SK2
جنس تیغه قلابدار: آلیاژ SK5
اقلام همراه: 1 عدد تیغه استاندارد و 1 عدد تیغه قلابدار
ساخت تایوان

راهنمای سفارش و ارسال کالا

قیمت :

526,000تومان

توضیحات

کاتر لیکوتا AKD-10001
معرفی کاتر لیکوتا AKD-10001

داشتن یک کاتر برای هر خانه و کارگاهی یک الزام است. از باز کردن بسته‌های دریافتی تا برش دادن انواع متریال‌ها نیاز به داشتن یک کاتر مناسب همچون کاتر لیکوتا AKD-10001 خواهد داشت. این کاتر با طراحی منحصربه‌فرد خود توانسته است تا دو کاربرد سبک‌وسنگین را در یک ابزار دستی در اختیار شما قرار دهد.
باتوجه‌به نحوه در دست گرفتن این کاتر می‌توانید از آن برای انجام کارهای مختلف استفاده نمایید. همچون دیگر محصولات برند لیکوتا تایوان، این کاتر نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که این موضوع باعث می‌شود در استفاده‌های طولانی یا تحت‌فشار کاملاً احساس امنیت را در ابزار حس کنید.

بررسی کاتر لیکوتا AKD-10001

همان‌طور که اشاره کردیم کاتر لیکوتا AKD-10001 از یک حالت ارگونومیک خاص بهره می‌برد. این کاتر در زمان گریپ ساده توانایی انجام بسیاری از کارهای سبک همچون برش کارتن، کاغذ و… را خواهد داشت. با در دست گرفتن قسمت انتهایی اما می‌توانید فشار بسیار زیادتری را به کاتر وارد کرده و به همان اندازه نیز قدرت برش آن را افزایش دهید.
این طراحی باعث تغییر شکل تیغه مورداستفاده در کاتر لیکوتا AKD-10001 نیز شده است. این تیغه حالت عنکبوتی داشته و باعث می‌شود بتوانید از هر دو سمت آن برای برش استفاده کنید. درون بسته‌بندی این کاتر یک تیغه اضافه نیز برای استفاده قرار گرفته است که باکیفیت بالای خود می‌تواند مدت‌های طولانی تیز بماند. بدنه خود کاتر از آلومینیوم ساخته شده است که علاوه بر ایجاد مقاومت مناسب وزن بسیار پایینی را نیز برای این ابزار به ارمغان آورده است. ابعاد این ابزار 17x4x2 سانتی‌متر است که می‌تواند در کنار مجموعه ابزار دیگر شما قرار گیرد. باتوجه‌به کمیاب بودن تیغه آن بهتر است همراه با این محصول چند تیغه اضافه دیگر را نیز تهیه کنید تا در آینده با مشکل مواجه نشوید.
سخن پایانی

کاتر لیکوتا AKD-10001 یک محصول باکیفیت دیگر از برند لیکوتا تایوان است که می‌تواند در هر مکان و زمانی مورداستفاده قرار گیرد. باز کردن جعبه‌ها، برش انواع متریال با امکان استفاده آن برای کارهای سنگین و سبک آن را تبدیل به یک محصول باکیفیت کرده است. ابزارآلات طلایی به نمایندگی لیکوتا تمامی ابزار دستی و ابزار لیکوتا را با گارانتی طلایی در اختیار شما هم‌میهنان عزیز قرار داده است. این محصول باکیفیت ساخت بالای خود می‌تواند سال‌های طولانی بدون هیچ مشکلی مورداستفاده قرار گیرد. گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی به معنای تضمین سلامت و اصالت کالا در ابزارآلات طلایی خواهد بود.

اطلاعات بیشتر

برند

توضیحات

برای کارهای سنگین و سبک
طراحی منحصر بفرد و ارگونومیک
دارای 2 حالت
دارای تیغه یدک

نقد و بررسی‌ها

  1. blank

    جلال پارسافر

    سلام.این کاتر تیغه یدکی اش پیدا میشه؟یا تیغه ذوزنقه ای هم میخوره؟

  2. blank

    جلال پارسافر

    من امروز به دستم رسید.واقعا خیلی زیباست.اینکه فقط تیغ قلابی یا شاخ گاوی میخوره کاملا اشتباه هست.چون تیغ اصلی روی کاتر ذوزنقه ای هست که در بازار به وفور پیدا میشه.بهترین و پایین ترین قیمت بازار را هم اینجا داره.کاربران عزیزنگران تیغ قلابی اون هم نباشن چون زیاد کاربرد نداره مگر در موارد تخصصی وگر نه همون تیغ روی خود کاتر همه کارها رو راه میندازه.دوباره تکرار میکنم این کاتر دو نوع تیغ میخوره هم قلابی یا شاخ گاوی هم ذوزنقه ای.تیغ یدکی اش هم همون تیخ قلابی هست که ممکنه تا آخر عمر کاتر نیازی به تیغ قلابی یدکی اون هم پیدا نکنی.در پایان هم از فروشنده عزیز بخاطر ارسال سریع تشکر میکنم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط