جستجو

کارواش لاور مدل ONE120

راهنمای سفارش و ارسال کالا

قیمت :

3,900,000تومان

توضیحات

 

کارواش لاور مدل ONE120

کارواش خانگی یک ابزار بسیار کاربردی برای تمیز کردن قسمت‌های مختلف ساختمان یا خودرو می‌باشد.
قطعاً داشتن یک کارواش خانگی می‌تواند انجام تمیزکاری‌های معمول خودرو و منزل را به کاری راحت تبدیل نماید.
اما با توجه به وجود قطعات مکانیکی و الکترونیکی بسیار در یک کارواش اهمیت برند و کیفیت ساختار یک کارواش نیز یکی از مواردی است که می‌بایست در زمان خرید کارواش خانگی به آن توجه نمایید.
کارواش لاور مدل ONE120 یک محصول بسیار کاربردی و باکیفیت است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

درباره کارواش لاور مدل ONE120

به طور کلی کارواش‌ها از نظر سایز و ابعاد به سه دسته کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم بندی می‌شوند.
هر یک از این مدل‌ها ویژگی و کاربرد خاص خود را دارند. قطعاً استفاده از یک کارواش صنعتی بزرگ برای یک منزل نه تنها انتخاب مناسبی نبوده بلکه می‌تواند خطرناک باشد.
کارواش لاور مدل ONE120 از نمونه کوچک بوده که توانایی ایجاد 120 بار فشار را در حداکثر حالت خود دارد. این میزان فشار جهت شستشوی معمول خودرو و البته مواردی همچون کاشی، سرامیک و … مناسب است.
داشتن یک کارواش خانگی همچون کارواش لاور مدل ONE120 می‌تواند بازدیدهای هفتگی شمارا به کارواش محله جهت شستشوی خودرو کاهش دهد.
با وجود این کارواش می‌توانید به‌راحتی اتصال این دستگاه به آب و برق خودرو خود را به طور کامل شستشو دهید. این کارواش به‌راحتی توانایی استفاده از آب لوله سرد و البته برق شهری را دارد.

مشخصات کارواش لاور مدل ONE120

همچون دیگر محصولات برند لاور، کارواش لاور مدل ONE120 نیز کیفیت ساختاری بسیار مناسبی را در اختیار شما قرار خواهد داد. وجود سه نازل کف، خاک بر و جت به‌راحتی انجام تمیزکاری‌ها را برای شما راحت خواهد کرد.
این کارواش به صورت پرتابل بوده و امکان انتقال آن به‌راحتی میسر می‌باشد.
در حداکثر حالت فشار خود این کارواش حدود 330 لیتر در ساعت مصرف آب دارد، این میزان برای یک کارواش خانگی کاملاً مناسب است و بسیاری از افراد نیازی به شستشوی 1 ساعته با تمام 120 بار فشار آن نخواهند داشت.
کابل برق موجود در جعبه این کارواش 5 متر طول و شلنگ آن نیز 3 متر طول دارد. این دو در کنار یکدیگر دست شمارا جهت انتقال این کارواش در زمان انجام کار باز خواهد گذاشت.
ابعاد این کارواش 175x220x385 میلیمتر بوده و وزنی معادل 3.6 کیلوگرم دارد. همان‌طور که اشاره کردیم این کارواش توانایی ایجاد 120 بار فشار را در حداکثر حالت خود خواهد داشت.

درباره برند Lavor ” لاور”

شرکت لاور فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید سیستم‌های کارواش صنعتی و خانگی در سال 1975 شروع کرد. طراحی خاص و کاربردی محصولات این شرکت در کنار مصرف پایین انرژی این شرکت را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده سیستم‌های صنعت نظافت کرده است.
این شرکت در سبد خود محصولاتی همچون، انواع سیستم‌های کارواش آب سرد و گرم، سیستم تمیز کننده بر پایه بخار، سیستم تصفیه آب کارواش و جاروبرقی صنعتی را جای داده است.
این برند در حال حاضر در بیش از 130 کشور دنیا فعالیت و نمایندگی دائمی دایر نموده است. تمامی محصولات تولیدی این برند در چین و تحت لیسانس ایتالیا عرضه خواهند شد.
این موضوع باعث کاهش قیمت محصولات تولیدی این شرکت در کنار افزایش کیفیت تولید آنها شده است.

سخن پایانی

کارواش لاور مدل ONE120 همچون دیگر محصولات این برند خوشنام دارای کیفیت بسیار بالا در کنار قیمتی رقابتی است. این محصول به همراه دیگر محصولات تولیدی شرکت لاور با گارانتی ابزارآلات طلایی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. قدرت 1700 وات و خروجی فشار آب 120 بار یک محصول کاربردی برای طیف وسیعی از کاربردهای خانگی می‌باشد

اطلاعات بیشتر

برند

قدرت

1700 وات

فشار خروجی

120 بار

حداکثر دبی

330 لیتر در ساعت

طول شلنگ

3 متر

ابعاد

40 * 30 * 25 سانتی متر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارواش لاور مدل ONE120”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط