جستجو

گیره مشکل گشا لیکوتا ATN-1043

راهنمای سفارش و ارسال کالا

قیمت :

507,000تومان

توضیحات

گیره مشکل گشا لیکوتا ATN-1043

محصولات لیکوتا در ابزارآلات طلایی

گیره مشکل گشا لیکوتا مدل ATN-1043 یکی از محصولات خاص برند لیکوتا می باشد که زیر نظر طراحان این شرکت طراحی و به عنوان ابزار تعمیرگاهی که مختص تعمیرکاران اتومبیل و همچنین مورد استفاده امور خانگی نیز هستند به بازار عرضه می شود. برند لیکوتا در زمینه‌ی ساخت گونه‌های مختلف ابزار دستی و صنعتی فعالیت دارد. این برند بی شک یکی از برند های برتر دنیا در زمینه ابزار آلات می باشد. لازم به ذکر است این برند یکی از مهم ترین تولید کنندگان تخصصی  ابزار در صنعت خودرو سازی است.

موتور خودرو معمولا دارای پیچیدگی خاص از لحاظ طراحی و قرار گرفتن قطعات در جاهای خاص بخاطر فضای کم می باشد. این ابزار در عین داشتن طراحی ساده اما از پرکاربرد ترین وسایل برای افراد در محل کار و یا منزل می باشد. خیلی وقت ها شده که کاربران خانگی ، افراد متخصص همچون تعمیرکاران و… قطعاتی را در محل هایی می اندازند که حرکت دست در آن محل ها غیرممکن است . به عنوان مثلا تعمیرکاران خودرو گاهی پیچ ها و مهره های در حال استفاده را درون محل موتور ماشین می اندازند اما بخاطر نداشتن دسترسی از برداشتن آنها عاجز اند.

از این رو با طراحی گیره مشکل گشا لیکوتا مدل ATN-1043 توسط شرکت لیکوتا این مشکل برای این کاربران عزیز حل شده است. این گیره مشکل گشا از جنس فلز می باشد و تماما فنری است. این فنری بودن و قابلیت انعطاف پذیری گیره از ویژگی های محصول است که دسترسی در جاهای خیلی خاص را نیز امکان پذیر میکند. قسمت انتهایی گیره فنری دارای یک اهرم فشاری می باشد که با فشار دادن آن چنگک در قسمت سری محصول از محفظه خود خارج می شود.

قطعه مورد نظر را در خود قرار می دهد. این محصول برای جذب قطعات فلزی و غیر فلزی با اندازه استاندارد این گیره می باشد که میتوان به عنوان مثال به انواع پیچ ها ، انواع مهره ها و… اشاره کرد. این گیره مشکل گشا دارای ابعاد استاندارد و وزنی سبک است طول این آهن ربا ۶۰۰ میلیمتر است آهنربای فنری لیکوتا ساخت کشور تایوان است و این برند در ایران تحت نظر و پشتیبانی شرکت ابزار آلات طلایی به بازار عرضه می شود.

دسته بندی ابزار لیکوتا LICOTA

تفاوتی ندارد که احتیاج به چه ابزاری در محل کار یا خانه خود داشته باشید. ابزار برند لیکوتا در مجموعه‌های مختلف حرفه‌ای و ساده با قیمتی بسیار استثنایی در ابزارآلات طلایی در اختیار شما قرار گرفته است. شما می‌توانید در وب‌سایت ما از برند لیکوتا ابزاری همچون ابزار دستی، ابزار برقی، ابزار تخصصی خودرو، گاراژ ابزار، ابزار بادی و … را مشاهده و خریداری نمایید. تمامی این ابزارآلات علاوه بر تست کیفیت و سلامت کمپانی لیکوتا توسط ابزارآلات طلایی نیز بررسی خواهند شد.
خرید مجموعه ابزار لیکوتا licota
لیکوتا با توجه به نیاز مصرف‌کنندگان ابزار خود را به صورت مجموعه عرضه می‌کند. از جمله محبوب‌ترین مجموعه ابزار این برند می‌توان به مجموعه 110 عددی ابزار، 170 عددی آچار و 95 عددی آچار بکس اشاره کرد. این مجموعه ابزار به صورت اختصاصی برای استفاده در تعمیرگاه‌ها و کارگاه‌ها گردآوری شده‌اند اما امکان استفاده از آنها در هر محیطی امکان‌پذیر است. در کنار مجموعه ابزار جعبه ابزارهای این برند نیز در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردارند. این جعبه ابزارها در دو دسته خانگی و صنعتی قابل خریداری هستند.
ابزار دستی لیکوتا
در کنار مجموعه ابزار، بسیاری از ابزار دستی کاربردی همچون انواع آچار، انبردست، سیم چین، پیچ گوشتی، آچار آلن، قیچی، اهن ربا و … نیز توسط این برند محبوب تولید و به بازار عرضه شده است. تمامی این ابزارآلات با نهایت کیفیت و با قیمتی رقابتی در اختیار شما قرار گرفته است که این دو ویژگی بارز برند لیکوتا تایوان به شمار می‌آید.

اطلاعات بیشتر

نوع

فنری

مناسب برای

برای استفاده در امور تعمیرگاهی و خانگی

سایر مشخصات

طول 600میلیمتر
مقاوم و مستحکم
دارای چنگک چهارپر
تمام فنری
ساخت تایوان

برند

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیره مشکل گشا لیکوتا ATN-1043”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط