دستگاه سنگ زنی رومیزی پروکسون

دستگاه سنگ زنی رومیزی پروکسون کد 28060

۲۳,۱۰۰,۰۰۰تومان

ناموجود

محصولات پیشنهادی

توضیحات

دستگاه سنگ‌زنی رومیزی پروکسون کد 28060

بعضی از ابزارها همچون دستگاه سنگ‌زنی سال‌هاست که در دسترس انسان‌ها هستند. همین موضوع باعث شده است تا با پیشرفت تکنولوژی مدل‌های پیشرفته‌ای همچون دستگاه سنگ‌زنی رومیزی پروکسون کد 28060 طراحی و تولید شوند. ابزارآلات طلایی مفتخر است که نمایندگی پروکسون آلمان و خدمات پس از فروش پروکسون را به همراه گارانتیاصالت و سلامت طلایی پروکسون در اختیار شما قرار داده است.
دستگاه سنگ‌زنی رومیزی پروکسون کد 28060 به‌راحتی فرایندی همچون سایش و براده برداری را برای شما انجام خواهد داد. شما می‌توانید سنگ، فلزات، چوب، پلاستیک و بسیاری از مواد های دیگر را به‌وسیله این دستگاه شکل دهید. اگر شما نیز احتیاج به یک دستگاه باکیفیت سنگ‌زنی دارید با بررسی آن همراه ابزارآلات طلایی شوید.

دستگاه سنگ‌زنی رومیزی پروکسون کد 28060
دستگاه سنگ‌زنی رومیزی پروکسون کد 28060، در یک نگاه دارای موتور گرداننده سنگ با سرعت مناسب و یک بستر برای نگهداری قطعه کار درون فیکسر میباشد. همچنین قسمت سری آن نیز می‌تواند با توجه ‌به نیاز شما تنظیم شود. البته شما می‌بایست باتوجه‌به نیاز خودتان یک دستگاه مناسب را تهیه فرمایید که در این باره می‌توانید از کارشناسان ابزارآلات طلایی راهنمایی بگیرید.
اندازه چرخ یا همان قطر سنگ 250 میلی‌متر، حداکثر سرعت چرخش موتور 750، قدرت و توان موتور بسیار عالی، اندازه و فرم دستگاه مناسب و البته کیفیت و دوام دستگاه سنگ‌زنی رومیزی پروکسون کد 28060 توانسته این دستگاه را تبدیل به انتخابی مطلوب برای طیف وسیعی از کاربران نماید. این دستگاه 7 کیلوگرم وزن دارد که می‌بایست در زمان خرید به آن توجه فرمایید.
سخن پایانی
دستگاه سنگ‌زنی رومیزی پروکسون کد 28060 یک محصول بسیار باکیفیت از برند پروکسون آلمان است که توسط ابزار آلات طلایی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این دستگاه همانند دیگر محصولات و لوازم جانبی پروکسون دارای کیفیت بسیار بالا، طول عمر مناسب و البته قدرت بالا در مقابل مصرف پایین انرژی است . این ویژگی ها آن را تبدیل به یک انتخاب مناسب برای طیف وسیعی از کاربران کرده است. با وجود گارانتی طلایی این شرکت قطعاً شما نگرانی بابت اصالت کالا و خدمات پس از فروش آن نخواهید داشت. ابزار آلات طلایی مفتخر است که تمامی محصولات شرکت المانی پروکسون را در اختیار شما هم‌میهنان گذاشته و با گارانتی طلایی از شما و ابزارتان پشتیبانی خواهد کرد. شما در صورت نیاز میتوانید به راحتی تمامی لوازم جانبی پروکسون آلمان را برای دستگاه سنگ خود از ما تهیه فرمایید.

توضیحات تکمیلی

برند

مشخصات

230 ولت
250 -750 دور بر دقیقه
قطر دیسک 250 میلی متر
وزن 7 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه سنگ زنی رومیزی پروکسون کد 28060”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

نوار سنباده پروکسون مدل 28981 مجموعه 10عددی

نوار سنباده پروکسون مدل 28981 مجموعه 10عددی

۴۰۰,۰۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

تماس بگیرید !
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

۱,۲۲۵,۳۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

۱,۱۷۴,۲۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

۱,۱۳۰,۰۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH23

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH23

تماس بگیرید !
blank