پولیش پروکسون

دستگاه پولیش شارژی پروکسون مدل 29835

۱۹,۹۰۰,۰۰۰تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

محصولات پیشنهادی

توضیحات

دستگاه پولیش شارژی پروکسون مدل 29835

بارها شده است که در کارواش متوجه شوید که خودرویی که توسط دستگاه پولیش تمیز می‌شود جلا و زیبایی بسیار بالاتری نسبت به دستمال و دیگر روش‌های تمیزکاری دارد، اگر شما نیز به دنبال چنین محصولی هستید، دستگاه پولیش شارژی پروکسون مدل 29835 دقیقاً همان چیزی است که به دنبال آن می‌گردید.
دستگاه پولیش شارژی پروکسون مدل 29835 یک محصول بسیار کاربردی برای استفاده خانگی و حتی صنعتی میباشد. دستگاه پولیش یاد شده باکیفیت بسیار بالای خود می‌تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای طیف وسیعی از کاربران باشد.
پروکسون آلمان و تمامی لوازم جانبی پروکسون در میان کاربران حرفه‌ای به‌خوبی شناخته شده هستند. پروکسون با نمایندگی ابزارآلات طلایی و با ارائه خدمات پس از فروش پروکسون به شما کاربران عزیز توانسته در بازار ایران به‌خوبی شناخته شود. تمامی محصولات این برند تحت گارانتی طلایی اصالت و سلامت پروکسون عرضه می‌شوند که خیال شما را بابت اصالت جنس و کیفیت آن تضمین خواهد کرد.

مشخصات دستگاه پولیش شارژی پروکسون مدل 29835
این محصول دارای یک ویژگی اصلی است که آن را از تمامی رقبا جدا خواهد کرد. استفاده از باتری 10.8V لیتیومی که زمان کاری 30 دقیقه‌ای در آخرین توان این دستگاه قطعاً یکی از مواردی است که تنها در محصولی باکیفیت بالای پروکسون می‌توانید پیدا کنید.
موتور استفاده شده در دستگاه پولیش شارژی پروکسون مدل 29835 نیز بسیار باکیفیت بوده و با تولید صدای بسیار پایین محصولات رقبا را ازرده‌خارج خواهد کرد. به‌وسیله این موتور شما کنترل کاملی بر روی سرعت چرخش این محصول را دارید. این موتور قابلیت چرخش تا 2800 دور در دقیقه را نیز خواهد داشت که برای استفاده‌های صنعتی کاربرد دارد.
هرچند که دربسته بندی اصلی این دستگاه تنها یک سری قرار گرفته است اما یکی از لوازم جانبی بسیار محبوب این محصول بسته ۸تایی آن است که با ابزارآلات متفاوت می‌تواند کار انجام پولیش را برای شما بسیار آسان کند. باتری اضافه، شارژر و لوازم مصرفی دیگر آن نیز به‌راحتی قابل خریداری هستند.

سخن پایانی
همچون دیگر محصولات این برند پرآوازه، دستگاه پولیش شارژی پروکسون مدل 29835 نیز کیفیت بسیار بالایی دارد. قابلیت جداسازی پوست صفحه و پولیش، قفل تعویض صفحه، قابلیت کنترل سرعت درجه‌ای و بسیاری از موارد دیگر از جمله ویژگی‌های این محصول هستند که با خرید آن در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ابزار پروکسون از جمله ابزارآلات بسیار باکیفیت هستند که می‌توانند سال‌های طولانی پذیرای شما باشند. ابزارآلات طلایی مفتخر است که محصولات این شرکت آلمانی پرآوازه را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهد.

توضیحات تکمیلی

برند

مشخصات

توان 100 وات
2600 دور در دقیقه
قابلیت کنترل سرعت
شارژی 10.8 ولت

ابعاد

25x10x7 سانتی متر

وزن

2 کیلوگرم

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه پولیش شارژی پروکسون مدل 29835”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

نوار سنباده پروکسون مدل 28981 مجموعه 10عددی

نوار سنباده پروکسون مدل 28981 مجموعه 10عددی

۴۰۰,۰۰۰تومان
تیغه اره ماکیتا کد A-85628 مجموعه 5 عددی

تیغه اره ماکیتا کد A-85628 مجموعه 5 عددی

۲۹۵,۰۰۰تومان
اره عمودبر دیوالت کد DT-2166 مجموعه 5 عددی

اره عمودبر دیوالت کد DT-2166 مجموعه 5 عددی

۱۶۵,۰۰۰تومان
تیغه اره دیوالت کد DT-2053 بسته 5 عددی

تیغه اره دیوالت کد DT-2053 بسته 5 عددی

۲۰۰,۰۰۰تومان
تیغه اره دیوالت کد DT-2165 مجموعه 5 عددی

تیغه اره دیوالت کد DT-2165 مجموعه 5 عددی

۲۹۵,۰۰۰تومان
تیغه اره دیوالت کد DT-2160 مجموعه 5 عددی

تیغه اره دیوالت کد DT-2160 مجموعه 5 عددی

۲۹۵,۰۰۰تومان
blank