چسب مایع شفاف گوریلا کد 102175

چسب مایع شفاف گوریلا کد 102175

ساخت امریکا
چسب مایع و شفاف
مناسب چوب پلاستیک و…
مقدار 21 گرم

۳۴۰,۰۰۰تومان

محصولات پیشنهادی

توضیحات

چسب مایع شفاف گوریلا کد 102175
چسب مایع یکی از محبوب‌ترین ماده‌های موجود در ابزار تعمیرات است. به‌وسیله یک چسب مایع شما می‌توانید دو شیء کاملاً متفاوت را بدون بجا ماندن و مشخص بودن رد شکستگی یا خرابی به یکدیگر بچسبانید. به طور کلی چسب ماده‌ای چسبنده است که معمولاً به جهت اتصال قطعات مختلف یا به عنوان چسب تعمیرات مورد استفاده قرار می‌گیرد.
یک چسب با کیفیت توانایی ایجاد چسبندگی بسیار مناسب را در اختیار کاربر خود خواهد گذاشت. این میزان چسبندگی خصوصاً در زمانی که مشغول تعمیر لوازم شیشه‌ای هستید حائز اهمیت خواهد بود. چسب مایع شفاف گوریلا کد 102175 یکی از محصولات بسیار پر مصرف شرکت گوریلا امریکا است که با خاصیت چسبندگی بالا، شفافیت کامل در زمان خشک شدن یکی از بهترین اجناس موجود در رده چسب شفاف می‌باشد.


چسب مایع شفاف گوریلا کد 102175

همان‌طور که اشاره کردیم چسب مایع یکی از ابزار بسیار کاربردی در تعمیر اشیا است که بدون وجود آن عملاً امکان چسباندن دوباره قطعات بدون ذوب کردن دوباره آنها یا استفاده از میخ یا پیچ در چوب و … امکان‌پذیر نخواهد بود. هرچند که از چسب مایع شفاف بیشتر برای چسباندن شیشه و کریستال استفاده می‌شود. اما چسب مایع قابلیت چسباندن قطعات پلاستیکی، سرامیکی و فلزی را نیز در خود جای داده است. روش‌های بسیاری برای اتصال دو یا چندتکه پلاستیکی یا حتی سرامیکی به یکدیگر وجود دارد. اما قطعاً استفاده یک چسب مایع شفاف روشی راحت‌تر و البته به‌صرفه‌تر از نظر هزینه برای طیف وسیعی از کاربران خواهد بود. چسب مایع شفاف برند گوریلا یکی از شناخته شده‌ترین محصولات شرکت گوریلا امریکا است که به‌وسیله آن توانایی بالایی در چسباندن انواع قطعات به یکدیگر خواهید داشت.
روش کار چسب کاملاً ساده است. چسب با ایجاد یک پیوندی شیمیایی بین دو سطح مختلف باعث چسبیدن یک یا چند قطعه به یکدیگر خواهد شد. بهترین چسب مایع می‌تواند به کمک این پیوند شیمیایی انواع مختلفی از متریال همچون چوب، سرامیک، فلز و پلاستیک را به یکدیگر بچسباند.

درباره چسب مایع شفاف گوریلا

با توجه به فرمول خاص این چسب برای استفاده از آن می‌بایست در مرحله اول سطح مورد نظر را به کمک اسپری آب کمی مرطوب نمایید. توجه نمایید که از خیس کردن سطح به‌طوری که قطره‌های آب نمایان شوند اجتناب نمایید. سپس یک لایه چسب را بر روی سطح مرطوب شده اعمال نمایید. می‌توانید از یک پارچه خشک برای پاک کردن قسمت‌های اضافی در زمان چسب کاری استفاده نمایید.
پس از خشک شدن نیز می‌توان از سمباده یا کاتر به جهت حذف اضافات چسب اقدام نمایید. برای نتیجه هرچه بهتر، قطعه‌های مورد نظر را به مدت حداقل 2 ساعت بدون حرکت نگه دارید. برای رسیدن به حداکثر سختی این چسب نیاز به 24 ساعت زمان خواهد داشت. چسب یاد شده حاوی 21 گرم مایع چسب می‌باشد.

درباره برند گوریلا

برند چسب گوریلا فعالیت خود را در سال 2001 در امریکا آغاز کرد. محصولات تولیدی این شرکت به کمک فناوری روز و البته فرمول خاص و محرمانه توانستند قدرت چسبندگی بسیار بالایی را در اختیار کاربر خود قرار دهند. همچنین فرمول خاص و محرمانه این برند باعث شد تا محصولات آن در میان مشتریان سراسر جهان به خوبی شناخته شوند. محصولات این برند در زمان خشک شدن قدرت بسیار بالای چسبندگی را خواهند داشت که به همین منظور بسیاری از افراد خرید این چسب را به دیگر نمونه‌های مشابه بازار ترجیح خواهند داد. برند گوریلا همچنان محصولات خود را در امریکا تولید و به بازار جهانی عرضه می‌نماید. ازاین‌رو محصولات تولیدی این برند کیفیت بسیار بالایی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

سخن پایانی

اگر به دنبال خرید یک چسب مایع بسیار با کیفیت با قدرت چسبندگی بالا هستید می‌توانید چسب مایع شفاف گوریلا کد 102175 را به سبد کالای خود اضافه نمایید. ابزارآلات طلایی مفتخر است به نمایندگی گوریلا آمریکا طیف وسیعی از تولیدات این شرکت همچون چسب شفاف، چسب سیلیکونی، چسب نواری و … را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در اختیار شما قرار داده است. با توجه به اندازه بسیار کوچک این چسب به راحتی می‌توان از آن به عنوان ابزار خانگی استفاده نمود.

چسب گوریلا -GORILLA
ابزار آلات طلایی واردکننده برند گوریلا آمریکا – چسب های آمریکایی -چسب مایع-چسب نواری-چسب های متفاوت و با کیفیت بالا

توضیحات تکمیلی

برند

کاربری

خانگی – کمپ

نوع

مایع شفاف

مقدار

21 گرم

مناسب

چوب – پلاستیک – فلز و….

گارانتی

اصالت و سلامت فیزیکی

کشور مبدا و سازنده

آمریکا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چسب مایع شفاف گوریلا کد 102175”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

قیچی هرس شارژی سوان سافت PRU-28

قیچی هرس شارژی سوان سافت PRU-28

۶,۷۰۰,۰۰۰تومان
نوار سنباده پروکسون مدل 28981 مجموعه 10عددی

نوار سنباده پروکسون مدل 28981 مجموعه 10عددی

۴۰۰,۰۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

تماس بگیرید !
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

۱,۲۲۵,۳۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

۱,۱۷۴,۲۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

۱,۱۳۰,۰۰۰تومان
blank