شارژر باتری خودرو دکا

شارژر باتری خودرو دکا مدل Class 30A

ولتاژ ورودی: 220 ولت
ولتاژ خروجی: 12 و 24 ولت
توان: 600 وات
ظرفیت شارژ باتری: 20 تا 300 آمپر ساعت
تیپ باتری: تریلی – کامیون – اتومبیل (سربی اسیدی WET AGM)
وزن: 7.5 کیلو گرم
قابلیت تنظیم شارژ با جریان ثابت
امکان محافظت در برابر اضافه جریان
قابلیت محافظت اتصال کوتاه
دارای محافظت اتصال قطب اشتباه
کنترل شارژ به صورت سوییچ دستی
سیم پیچ تمام مس
ساخت ایتالیا

۱۱,۶۷۰,۰۰۰تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

محصولات پیشنهادی

توضیحات

شارژر باتری خودرو دکا مدل Class 30A

خودرو به علت وجود سیستم‌های پیچیده مکانیکی و الکتریکی می‌تواند به دلایل بسیاری دچار مشکل و خرابی شود. در بسیاری از مواقع شما می‌توانید خودرو خود را به تعمیرگاه برده و نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید. در موارد خاص همچون خرابی باتری خودرو داستان متفاوت خواهد بود. در اینجاست که استفاده از شارژر باتری خودرو می‌تواند نجات دهنده جیب شما از بابت پرداخت هزینه انتقال خودرو به تعمیرگاه باشد.
اما اگر نگاهی کوتاه نیز به بازار شارژر باتری خودرو انداخته باشید متوجه حضور برندهای چینی بسیاری در این بازار شده‌اید. همچون دیگر محصولات موجود در بازار اگر محدودیت بودجه دارید انتخاب یک جنس چینی شاید تنها گزینه روبروی شما باشد. اما اگر به دنبال خرید بهترین شارژر باتری خودرو هستید قطعاً نگاهی به شارژر باتری خودرو دکا مدل Class 30A تولید شرکت دکا ایتالیا داشته باشید.

درباره

همان‌طور که اشاره کردیم خالی شدن باتری یا همان دشارژ شدن آن از جمله مواردی است که می‌تواند برای خودرو در هر زمان و مکانی اتفاق بیفتد. اتصالی برق یا به اصطلاح برق دزدی خودرو از جمله مواردی است که می‌تواند در طول یک شب باتری شمارا کاملاً خالی کند. در این مورد و موارد مشابه باتری به خودی خود کاملاً سالم است. با استفاده از یک شارژر باتری کامیون یا خودرو می‌توان دوباره از آن بهره گرفت. اما اگر باتری شما به علت طول عمر بالا یا صدمه خراب شده باشد کاری از دست شارژر باتری دکا نیز بر نخواهد آمد.
خرابی دینام، شوره زدن و البته تمام شدن طول عمر از جمله موارد دیگری هستند که می‌توانند باعث خرابی باتری و سیستم برق خودرو شما شوند. شما می‌بایست با توجه به نوع باتری خودرو خود از نمونه‌هایی با ولتاژ مناسب همچون شارژر 24 ولت یا شارژر 12 ولت استفاده نمایید. اگر جزو افراد فنی نیستید بهتر است که انجام شارژ باتری را به متخصصان بسپارید.

مشخصات شارژر باتری خودرو 30A

شرکت دکا ایتالیا یکی از نام‌های شناخته شده تولید کننده ژنراتور و شارژرهای باتری صنعتی است. شارژر دکا مدل Class 30A یکی از محصولات بسیار محبوب این شرکت است که در فروشگاه ابزارآلات طلایی در اختیار شما قرار گرفته است.
این شارژر دارای ولتاژ ورودی 220 ولت و ولتاژ خروجی قابل تنظیم 12 و 24 ولت است. از این رو می‌توانید از این شارژر برای شارژ طیف وسیعی از باتری‌های خودرو و کامیون استفاده نمایید. این باتری دارای توان 600 وات بوده و ظرفیت شارژ باتری آن نیز از 20 تا 300 آمپر ساعت است. با توجه به تکنولوژی این شارژر امکان اتصال باتری‌های سربی اسیدی یا WET AGM را نیز خواهد داشت.
با توجه به وزن 7.5 کیلوگرمی امکان جابه‌جایی راحت آن وجود داشته و می‌توانید آن را در هر زمان و مکانی به همراه داشته باشید. همچون دیگر محصولات این برند خوشنام ویژگی‌های ایمنی همچون محافظت در برابر اضافه جریان، اتصال کوتاه، اتصال قطب اشتباه و… نیز در این محصول قرار گرفته‌اند. در جعبه این محصول می‌توانید یک کابل 2 متری و گیره‌های مخصوص آن را نیز بیابید که شما را از خرید جداگانه کابل اتصال بی نیاز خواهد کرد.
سخن پایانی

ابزارآلات طلایی مفتخر است به نمایندگی دکا ایتالیا این شارژر باتری خودرو کاربردی و دیگر محصولات تولیدی این برند را در اختیار شما قرار داده است. تمامی محصولات موجود در فروشگاه با تضمین سلامت و اصالت برای شما ارسال خواهند شد. ابزار تعمیرگاهی یاد شده مدل یکی از محصولات بسیار کاربردی و با کیفیت برند دکا است که خرید آن برای طیف وسیعی از کاربران خصوصاً رانندگان حرفه‌ای و تعمیرکاران پیشنهاد می‌شود. در صورت نیاز میتوانید مدل های دیگر این برند شارژر باتری را نیز در برگه شارژر باطری مشاهده نمایید.

دکا-DECA
ابزار آلات طلایی واردکننده برند دکا ایتالیا -فروش شارژر باتری خودرو-فروش جامپ استارتر

توضیحات تکمیلی

برند

ولتاژ ورودی

230 ولت

ولتاژ خروجی

12 و 24 ولت

توان

600 وات

ظرفیت باتری

20 تا 300 آمپر ساعت

تیپ باتری

تریلی – کامیون – اتومبیل
سربی اسیدی
WET AGM

جریان شارژ موثر

30 آمپر

میانگین جریان شارژ

20 آمپر

وزن

7.5 کیلوگرم

ابعاد

29.5 * 22.0 * 24.0 سانتی متر

امکانات

قابلیت تنظیم شارژ با جریان ثابت
امکان محافظت در برابر اضافه جریان
قابلیت محافظت اتصال کوتاه
دارای محافظت اتصال قطب اشتباه
کنترل شارژ به صورت سوییچ دستی
سیم پیچ تمام مس

کشور سازنده

ایتالیا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شارژر باتری خودرو دکا مدل Class 30A”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

شارژر و استارتر باتری دکا مدل SC60-700

شارژر و استارتر باتری دکا مدل SC60-700

۴۵,۲۷۰,۰۰۰تومان
شارژر باتری دکا مدل FL 3713D

شارژر باتری دکا مدل FL 3713D

۲۲,۸۰۰,۰۰۰تومان
شارژر دکا مدل FL 1113D

شارژر دکا مدل FL 1113D

۱۳,۷۹۰,۰۰۰تومان
شارژر دکا مدل FL 1112

شارژر دکا مدل FL 1112

۱۰,۱۱۰,۰۰۰تومان
شارژر و استارتر دکا مدل class booster 410 A CU

شارژر و استارتر دکا مدل class booster 410 A CU

۱۷,۴۳۰,۰۰۰تومان
شارژر دکا مدل CLASS BOOSTER 150A

شارژر دکا مدل CLASS BOOSTER 150A

۱۰,۰۷۰,۰۰۰تومان
blank