دسته بکس لیکوتا

آچار دسته بکس جغجغه ای لیکوتا مدل ALH-00103F-HT

ویژگی‌های آچار :درایور ۳/۸ اینچ

نوع آچار :بکس

توضیحات زاویه :۷۲ دندانه دسته روکش دار طراحی ارگونومیک و منحصر بفرد بدنه کروم وانادیوم

جنس کالا :کروم وانادیوم

۱,۰۲۱,۰۰۰تومان

فقط 1 عدد در انبار موجود است

محصولات پیشنهادی

توضیحات

معرفی آچار دسته‌بکس جغجغه‌ای لیکوتا مدل ALH-00103F-HT

لیکوتا یکی از برندهای خوشنام بازار ایران است که در سبد مجموعه ابزار خود تنوع بسیار بالایی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داده است. آچار دسته‌بکس جغجغه‌ای لیکوتا مدل ALH-00103F-HT یکی از ابزار دستی تولیدی لیکوتا تایوان است که در ابزارآلات طلایی در اختیار شما قرار گرفته است. آچار جغجغه‌ای یکی از لوازم بسیار پرکاربرد در مراکز تعمیر و البته کارگاه‌های صنعتی است. به همین علت کیفیت مناسب این ابزار پرکاربرد اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. در ادامه با بررسی مشخصات این ابزار همراه شوید.

بررسی آچار دسته‌بکس جغجغه‌ای لیکوتا مدل ALH-00103F-HT

دسته‌بکس جغجغه‌ای در انواع مدل‌ها و اندازه‌ها قابل خریداری است. همان‌طور که اشاره کردیم آچار دسته‌بکس جغجغه‌ای لیکوتا مدل ALH-00103F-HT می‌تواند استفاده‌های بسیار زیادی در محیط‌های کاری داشته باشد. دسته ‌بکس جغجغه‌ای به کمک یک سری می‌تواند بدون آسیب زند به پیچ و مهره‌ها آنها را با کمترین نیرو باز یا بسته کند.
این آچار با ایجاد یک چرخش پیوسته می‌تواند انجام کار باز و بسته کردن پیچ و مهره‌های مختلف را برای شما آسان کند. اما قطعاً برای استفاده از آچار دسته‌بکس جغجغه‌ای لیکوتا مدل ALH-00103F-HT نیاز به سری مناسب آن نیز خواهید داشت.
در یک آچار دسته‌بکس تعداد دندانه‌ها از جمله فاکتورهای مهمی هستند که در زمان خرید می‌بایست به آن توجه کنید. به طور معمول تعداد دنده‌های چرخ‌دنده آچار هرچه بیشتر باشد کمان دوران کوتاه‌تر بوده و در نتیجه در زمان کارکردن در فضاهای محدودکننده با یک حرکت کم دست می‌توانید پیچ را به مقدار زیادی بچرخانید.
برند لیکوتا تایوان همواره تلاش کرده است که بهترین‌ ابزار لیکوتا را با کمترین قیمت ممکن در اختیار مصرف‌کننده خود قرار دهد. ازاین‌رو آچار دسته‌بکس یاد شده دارای 72 دندان است که آن را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین ابزار دستی موجود در بازار کرده است. دسته ضدلغزش و تعریق در کنار درایور 3.8 اینچ از دیگر فاکتورهای مهم این محصول هستند. استفاده از بهترین متریال موجود همچون فولاد نیز باعث استحکام بالای این آچار و افزایش طول عمر آن شده است.
سخن پایانی

آچار دسته‌بکس جغجغه‌ای لیکوتا مدل ALH-00103F-HT همچون دیگر ابزار دستی برند لیکوتا تایوان کیفیت بسیار بالا را در کنار قیمت رقابتی برای شما به ارمغان آورده است. ابزارآلات طلایی مفتخر است به نمایندگی لیکوتا تمامی محصولات این شرکت را با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی در اختیار شما گذاشته است. گارانتی طلایی ابزارآلات طلایی به معنای تضمین اصالت و سلامت کالا است.

توضیحات تکمیلی

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آچار دسته بکس جغجغه ای لیکوتا مدل ALH-00103F-HT”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH32

۱,۲۷۶,۲۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH30

۱,۲۲۵,۳۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH27

۱,۱۷۴,۲۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH24

۱,۱۳۰,۰۰۰تومان
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH23

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH23

تماس بگیرید !
آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH22

آلن بکسی بلند لیکوتا مدل A6MLH22

۱,۰۸۹,۱۰۰تومان
blank