جستجو

آچار یکسر تخت یکسر رینگی لیکوتا ESF08

آچار یکسر تخت یکسر رینگی لیکوتا ESF08

راهنمای سفارش و ارسال کالا

قیمت :

152,000تومان

فقط 2 عدد در انبار موجود است

توضیحات

خرید آچار یک سر تخت یک سر رینگی لیکوتا مدل ESF08 سایز 08میلی‌متر

تفاوتی ندارد که در خانه نشسته باشید یا یک تعمیرکار حرفه‌ای باشید، استفاده از آچار خصوصاً آچارهای سر تخت و سر رینگی لازمه هر جعبه ابزار یا مجموعه تعمیرات است. آچار یک سر تخت یک سر رینگی لیکوتا مدل ESF08 سایز 08میلی‌متر یکی از محصولات پرکاربرد و البته محبوب لیکوتا تایوان است که تمامی مراحل طراحی و تولید آن در کشور تایوان انجام شده است. این محصول توسط ابزارآلات طلایی با گارانتی طلایی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
داشتن یک جعبه آچار قطعاً انتخاب مناسبی است اما اگر نیازمند یک آچار سایز 08 هستید خرید این محصول می‌تواند انتخاب معقولانه‌ای برای شما باشد. استفاده از آچار مناسب برای باز کردن مهره‌ها به‌جای انبردست قطعاً سرعت کار، ایمنی و البته راحتی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. همچنین عدم استفاده از آچار مناسب برای باز کردن مهره‌ها می‌تواند باعث ایجاد آسیب به مهره شود که در طولانی‌مدت باعث بوجود امدن مشکل در آن قطعه خواهد شد.

مشخصات آچار یک سر تخت یک سر رینگی لیکوتا مدل ESF08 سایز 08میلی‌متر

همان‌طور که از نامش پیداست آچار یک سر تخت یک سر رینگی لیکوتا مدل ESF08 سایز 08 میلی‌متر در یک قسمت خود دارای سری تخت و در انتهای دیگر دارای سری رینگی است. این آچار می‌تواند برای بازکردن انواع مختلف پیچ‌ومهره استفاده شود و ازاین‌رو یکی از لوازم بسیار پرکاربرد در جعبه ابزار خواهد بود.
همان‌طور که اشاره کردیم این آچار توسط کارخانه بسیار پرآوازه لیکوتا تولید می‌شود. ابزار لیکوتا توسط ابزارآلات طلایی که نمایندگی لیکوتا را در اختیار دارد به شما هم‌میهنان عزیز ارائه می‌شود. این آچار شماره 08 بوده و جنس آن نیز به گفته سازنده از کروم وانادیوم است. همان‌طور که می‌دانید آلیاژ کروم وانادیوم یکی از آلیاژهای پرکاربرد در زمینه ساخت ابزارآلات دستی است. این آلیاژ دو ویژگی سبکی و البته مقاومت را در اختیار شما قرار خواهند داد.
ساختار آچار یک سر تخت یک سر رینگی لیکوتا مدل ESF08 سایز 08میلی متر
آچاری یک تکه‌ است که دهانه آن به شکل u است و ممکن است یک سر یا هر دو سر آن دهانه پیچ خور داشته باشد که این دهانه با دسته آچار یک زاویه حدودا ۱۵درجه می‌سازد. این زاویه به استفاده کننده اجازه حرکت و مانور بیشتری میدهد. آچار رینگی شبیه آچار‌ تخت با این تفاوت که انتهای آن به جای شکل u، به شکل یک حلقه بسته است که پیچ داخل آن میشود. این حلقه از داخل شش ضلعی است تا متناسب پیچ و مهره‌ها که شش ضلعی هستند باشد. به علاوه مدل دوازده ضلعی این آچارها نیز وجود دارد که به فرد استفاده کننده این امکان را می‌دهد تا در فضاهای محدود، زوایای بیشتری برای جا انداختن آچار داشته باشد. مدلهای ۸ ضلعی این آچارها هم برای مهره های مربعی ساخته شده اند.ترکیب این دو آچار راآچار یک سر تخت یک سر رینگی گویند.

سخن پایانی
آچار یک سر تخت یک سر رینگی لیکوتا مدل ESF08 سایز 08میلی‌متر یک محصول بسیار ساده اما درعین‌حال کاربردی است که وجود آن در هر جعبه ابزاری می‌تواند بسیار کاربردی باشد. ابزارآلات طلایی این کالا را با گارانتی طلایی در اختیار شما قرار خواهد داد. این موضوع خیال شما را از بابت اصالت کالا و پشتیبانی آن راحت خواهد کرد.

اطلاعات بیشتر

برند

شماره آچار

8 میلیمتر

جنس

کروم وانادیوم

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آچار یکسر تخت یکسر رینگی لیکوتا ESF08”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط