اره زنجیری شارژی اشتیل GTA26

اره زنجیری شارژی اشتیل GTA26

طول تیغه: 10 سانتی متر

وزن: 1.4 کیلوگرم

زمان رانش شارژ: 25 دقیقه

ساخت آلمان

۱۴,۰۰۰,۰۰۰تومان

محصولات پیشنهادی

توضیحات

اره زنجیری شارژی اشتیل GTA26
اره زنجیری شارژی به نام‌های دیگری همچون اره برقی و یا اره موتوری نیز در بازار شناخته می‌شود. اره زنجیری یکی از مهم‌ترین قسمت‌های یک ست ابزار باغبانی کامل به شمار می‌رود. در این دستگاه به طور معمول، از یک موتور و نوعی زنجیر دندانه دار استفاده می‌شود که حول یک ورق فلزی به نام ساطور حرکت می‌کند.
اره زنجیری شارژی از نظر ظاهری تفاوت چندانی با نمونه بنزینی و حتی برقی آن ندارد. همان‌طور که اشاره کردیم اره شارژی شامل یک‌ تیغه یا زنجیره بلند با دندانه‌های بسیار برنده است. این ابزار کمپینگ همان ‌طور که از نامش مشخص است با باتری کار می‌کند و دارای ولتاژ بسیار بالایی می‌باشد. اره زنجیری شارژی تولیدی شرکت اشتیل برای استفاده در مکان‌هایی که دسترسی به برق وجود ندارد انتخابی بسیار مطلوب‌تر نسبت به دیگر مدل‌های معمول بازار است. قطعاً اره زنجیری شارژی اشتیل GTA 26 یکی از بهترین اره شارژی ‌های موجود در بازار است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

درباره

بسیاری از صنایع برای عملکرد روزانه خود احتیاج به برش‌هایی بر روی چوب دارند که حتماً باید با اره انجام شود. اره را می‌توان مهم‌ترین ابزار موجود در صنعت چوب بری و باغبانی دانست که عملاً بدون وجود آن امکان قطع درخت و شاخه‌های اضافه وجود نخواهد داشت. در گذشته استفاده از اره دستی مرسوم بود؛ اما با پیشرفت تکنولوژی نمونه‌های برقی، بنزینی و در حال حاضر شارژی در میان کاربران افزایش چشمگیری داشته است.
می‌توان گفت کارکردن با اره شارژی اشتیل بیش از ده برابر سریع‌تر از کارکردن با یک اره دستی است. همچنین از آنجایی که نیروی لازم برای اره کردن در این ابزار توسط موتور تأمین می‌شود دیگر نیازی به فشار آوردن و حرکت دادن خود اره برای برش نیست. یکی از فاکتورهای مهم برای خرید اره زنجیری طول تیغه آن است. با توجه به این فاکتور، می‌توانید اره مناسب برای کاربری مورد نظر خود را پیدا کنید. به طور کلی اره‌هایی که طول تیغه بلندتری دارند برای بریدن چوب با قطر بالا و اره‌های با طول تیغه متوسط و کوچک برای برش شاخه‌ها مناسب هستند.

مشخصات اره زنجیری شارژی اشتیل

از ویژگی‌های مهم اره شارژی GTA26 می‌توان به خوش دست بودن، آلودگی صوتی کم و استهلاک پایین اشاره کرد. استفاده از اره درخت بر این امکان را می‌دهد تا بتوانید برش‌هایی بسیار دقیق، یکدست و صافی را داشته باشید.
این اره زنجیری شارژی دارای طول تیغه 10 سانتی متری می‌باشد. این میزان طول تیغه این ابزار را تبدیل به یک انتخاب بسیار مطلوب برای هرس درختان کرده است. ولتاژ باتری آن 10.8 ولت بوده و زمان رانش شارژ ان نیز 25 دقیقه می‌باشد. این اره در حداکثر سرعت خود توانایی ایجاد 2050 دور در دقیقه را خواهد داشت. با توجه به وزن 1.4 کیلوگرمی این اره زنجیری شارژی می‌تواند در هر زمان و مکانی همراه شما باشد. با توجه به کیفیت بسیار بالای موتور استفاده شده در این محصول میزان تولید صدای آن تنها 77 دسی بل اندازه گیری شده است.
سخن پایانی

همچون دیگر محصولات برند اشتیل آلمان، اره زنجیری شارژی GTA26 نیز کیفیت بسیار بالا را در کنار قیمتی رقابتی برای شما به ارمغان آورده است. با استفاده از این محصول دیگر نگرانی از بابت نبود انرژی برق یا سنگینی اره زنجیری برقی برای کار بر روی باغ خود نخواهی داشت.
ابزارآلات طلایی مفتخر است به نمایندگی اشتیل آلمان این محصول بسیار کاربردی را با تضمین سلامت فیزیکی و اصالت در اختیار شما قرار داده است. این اره انتخابی مطلوب برای کاربرانی است که به دنبال خرید یک اره زنجیری شارژی جمع و جور اما پرقدرت برای استفاده خود هستند. برند اشتیل یکی از نام های شناخته شده بازار انواع اره میباشد.

توضیحات تکمیلی

برند

کد کالا

GTA26

طول تیغه

10 سانتی متر

ولتاژ باتری

10.8 ولت

زمان رانش شارژ

25 دقیقه

سرعت زنجیر

2050 دور در دقیقه

وزن

1.4 کیلوگرم

میزان صدا

77 دسی بل

کشور سازنده

آلمان

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اره زنجیری شارژی اشتیل GTA26”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

اره تاشو باغبانی فیسکارس مدل SW75

اره تاشو باغبانی فیسکارس مدل SW75

تماس بگیرید !
اره دستی فیسکارس مدل SW72

اره دستی فیسکارس مدل SW72

تماس بگیرید !
اره فیسکارس مدل sw37

اره فیسکارس مدل sw37

تماس بگیرید !
قیچی باغبانی فیسکارس مدل L28

قیچی باغبانی فیسکارس مدل L28

تماس بگیرید !
اره باغبانی سامورایی مدل LH-330

اره باغبانی سامورایی مدل LH-330

تماس بگیرید !
اره فیسکارس مدل 110950

اره فیسکارس مدل 110950

۱,۱۵۰,۰۰۰تومان
blank